SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pozrite si, ako budú v Česku modernizovať diaľnicu D1 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

Konečne ! Už sa teším na ten záver.
 

jooo

tak tak ...koonecne sa cestou do prahy bude dat natiahnut na motorke aspon 200 :D

na tej existujuce starnu auta podstatne rychlejsie :(
 
Hodnoť

ach jaj

to bude horor.
 

 

toto nemali zverejnit - ked to uvidia nase mudre hlavy tak spravia z useku BA-TN osemprudovku...
 

jasne

ale bez rozsirenia vozovky, len premalovanim :-)))
 

 

budeme musiet presedlat na mopedy aby sme sa tam pomestili
 

 

No, v skutocnosti su plany na useku Bratislava-Trnava na 10 prudovku. 3+3 pruhy dialnice a 2+2 pruhy bocne cesty (kolektory).
 

 

Ano, ale ta 10prudovka ma byt postavena, nie premalovana :)
 

Premaľujú ju

dvaja v jednom Jurkool & Tominom.

jozefer Dátum registrácie 14.03.2005 23:56
tominom Dátum registrácie 15.03.2005 0:13
 

Omyl,

Jozefer & Tominom, Jurkool je tretí v jednom, ten maže.
 
Hodnoť

:)

u nas by to robili dva roky :)))
 

 

No, v Cechach to podla videa planuju na rok a pol, a asi malokto caka ze termin naozaj dodrzia :).
 

 

Bude sa to opravovať po úsekoch. Celá trasa z Prahy do Brna sa bude opravovať 10 rokov..
 
Hodnoť

:-) že dialnicu ...

to skôr by sa hodil názov, že idú látať tankodrom, lebo to veru má od diaľnice veľmi ďaleko, akoby som prechádzal cez nekonečný železničný prejazd :-) a ešte si za to pýtať peniaze...ufuf
 
Hodnoť

Takze

bude vymeneny aj betonovy povrch z obdobia protektoratu.
 
Hodnoť

zdravim :)

je tu nejaky stavebny/cestny odbornik? zaujima ma totiz otazka, co by sa stalo, keby na sucasny betonovy povrch polozili asfalt, pripadne aj nejake dalsie medzivrstvy. chapem, ze je to nespravny postup a technologicky nevhodny, ale zo zvedavosti ma zaujima, ako by to potom v praxi dopadlo, ak by sucasnu dialnicu vyuzili ako podklad :).
 

 

Ak by na súčasný povrch položili asfalt, vo veľmi krátko čase by boli rovnaké "schody" na tom asfalte. Na českej D1 je problém v podloží pod tou betónovou vozovkou.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Nechce sa mi vysvetľovať podrobnosti cez diskusiu SME, ale určite nie je problém nájsť odborné posudky na nete. Pracujem už veľa rokov v danom obore v jednej českej stav. firme. To že sa to nikdy neudržovalo je jedna stránka veci, jednoducho na to neboli financie. Dnes je stav D1 taký, že sa to musí kompletne opraviť. Niektoré úseky už sú v havarijnom stave. Doteraz sa robili iba dočasné opravy, brúsili sa spoje medzi jednotlivými bet. platňami (t.j. odstraňovali sa "schody"), niektoré časti sa vyasfaltovali ponad pôvodný betón. Veľa mostov je taktiež v katastrofálnom stave a rôzne sa plátajú. Všetko kozmetické úpravy = vyhodené peniaze.
 

 

tak tak, ako píše kaajo. ak máš zle spravené podložie alebo časom sa ti to podložie začne deformovať, tak môžeš na to dať aj neviem akú hrubú vrstvu asfaltu. chyby z podložia sa ti začnú kopírovať cez celú konštrukciu vozovky až do vrchnej vrstvy a cesta je opäť v takom istom stave ako pred opravou.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto