SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Fiat Doblo Work Up odvezie tonu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

veľmi by ma potesilo keby redakcia spraví aj videotest a vyskúša nosnosť auta ako sa predĺži jeho brzdná dráha a ako zvládne stúpanie... kľudne nech sa nebojí prekrocit tuto hranicu aspon o 100kg, to auto musí byť na to stavané
 
Hodnoť

 

keby k tomu spravili nejaku plachtovu nadstavbu tak to bude pre živnostníkov zaujímavé.
 

To ti asi spravia

hocikde, kde robia autoplachty.

Ale načo mi je pre dlhé jazdy dvojzónová klíma, to fakt netuším (predpokladaná nutnosť podľa autora).
 
Hodnoť

 

Máš pravdu, ale s tou klímou to Rasťo myslel tak, že buď nemáš nič alebo mechanickú alebo dvojzónový automat. Automat jednozónový sa nedodáva. O rozdieloch medzi mechanikou a automatikou písať netreba.
 
Hodnoť

Prevodovka ok.

tichosť ok.
Tak to má byť.
 
Hodnoť

 

Ta lozna plocha je neuveritelna. Pre porovnanie - moj Frontier (Navara) ma loznu plochu len 156 x 186 cm a este do nej zasahuju podbehy zadnych kolies.
O tej uzitocnej hmotnosti, resp o zivotnosti vozidla pri jej pravidelnom vyuzivani si dovolim pochybovat.
 
Hodnoť

Valník Fiat-test

Neviem či ste neobjavili Ameriku-v Bývalej TAZ Trnava boly už dávno vyrobené valníky s motorom 1,9D,5 stupňovou prevodovkou,rozmer korby 2300 x 1750,užitočný náklad 1010 kg.Vďaka Majskému a ostatným majitelom a záujemcom o TAZ sme o toto prišli a radšej tam máme inú automobilku a peniaze idú ...
 


Najčítanejšie na SME Auto