SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen Golf stále najpredávanejším autom v Európe (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

 

Golfu gratulujem a EU zakaznikom zelam, aby sa viac inspirovali globalnymi trendmi ;)
 

:-)

ja len tolko, ze keby sa zakaznici viac inspirovali "globalnymi trendmi" tak dodnes tu jazdime na listovych pruzinach, s motormi co zeru aj travu pri ceste, so stvorstupnovymi automatmi. EU ako taka a samozrejme hlavne Nemecky trh je najnarocnejsi trh na svete, co sa tyka pouzitej techniky a technologii, aktivnej a pasivnej bezpecnosti a sklbenia prakticnosti a komfortu s pouzitim top materialov v interieri

To mi pripomina, ked som nedavno pozeral test Chevroletu Camaro kabiolet a testujuci novinar sa vyjadril, ze pouzite matarialy a ich kvalita sa rovna tym pouzitym v korejskom supermini(ajrton, neber to osobne ;-))
 

V istom zmysle mas pravdu, ale...

1. Nechapem tu posadnutost plastami. Kazdy novinar si ich snad asi povinne omaka. Pripomenulo mi to tu reklamu (tusim Kia?) s opicami. Jedna z nich ich aj ochutnala a mam dojem, ze to pomaly dorazi aj k novinarom :)
2. Nemcov by som az tak neglorifikoval. Prave ti, ktorych tak v istom zmysle ponizujes, su na vyraznom vzostupe. http://www.thetruthaboutcars.c... Pretoze dokazu ponuknut produkt za celkom rozumne peniaze. A na to davaju Nemci stale vacsi doraz, nez kedykolvek pred tym. Inak povedane, mozem ponukat aj hodinky s vodotryskom. Otazka je, kolko ludi si to kupi. Pointu dufam chapes :)
 

No plasty...

Iste,je to subjektivny pohlad,ale v aute travis dost casu a zacnes to vnimat.
Je jasne,ze je to zavisle,od triedy a ceny auta,ale ja,hoci "Japonec",sadnem do Avensisu a sklamanie,z celkovej atmosfery v "kokpite".
Novy Civic,uzas a nadsenie z kvality,hoci je dost drahy,na svoju triedu.

Proste,auto ti musi sadnut,ked don nasadnes,ako pipik do pipinky/nech ma nascenzuruju:-))/.
Su velke,male,honosnejsie,ci tie menej kvalitne,plastove interiery,zalezi len na vybere.

Ale ked som sadol prvy krat,do noveho Volva S60,vedel som,ze to je,to prave.
Samoska,ze okrem Subika,to je jasne...
Nie je plast,ako plast a interier,ako interier,preto nepovazujem "posadnutost"plastmi,za zlu,ci uchylnu.
Tak,slohova praca na dnes splnena,idem sa kupat a zelam pekny,spoteny dnicek:-))
 

 

Ja nechapem tu honbu za makcenymi plastami. Videl som totizto aj hnusne posobiace makcene plasty a naopak dobre posobiace tvrde plasty.
Najviac sa mi paci, ked niekto da makcene plastny hore na palubku (mozno majitelia VW sa s nou maznaju alebo co, ked stale onanuju nad makcenymi plastami) a dolu, kde sa opieram kolenami je to tvrde ako skala.
 

 

Perfektne si to napísal, tak dobre a z chuti som sa už dlho nezasmial, myslím to v dobrom. Super príspevok messiash :-)
 

Plastohonici?

Ja nie som VAGi-nista,to iste vies,ale zastavam nazor,ze za tie prachy,v tej-ktorej triede,si snad zasluzim kvalitne a makcenne plasty,to iste uznas,aj Ty.

Kupim si Duster,tak necakam zazraky,ale vyssie uz ano.Technika moze byt akokolvek vycizelovana,ale ja nejazdim prilepeny na podvozku,ako Spiderman,ale zijem v kabine.

Suhlasim s tebou o tom "neviditelnom",plast-komforte.Laguna m uzasnu palubku,kde stlacis aj cm,do nej,ale co z toho,ked si nedas nohy pod sedacky vzadu a vrzga,ci vo Volve,ta tlaci ta" vzdusna"palubka,ako svina?

Aj v testoch to kritizuju,ze setria tam,kde to nevidiet,ale sofer,si to odserinka,ale to uz vyrobcov neserinka...
 

No...schvalne som

omakal skvele plasty v Audi A6 3,0TDI 165kW quattro (2006). Nehovorim, ze to bola (je ) najvyssia vybava. Ale ma navi, auto klimu, automat s moznostou radenia pod volantom, volant v kozi, tempomat, atd ...cize premia.
Nejako som si tie plasty neprezeral...nezaujima ma to natolko aby som ich omakaval. Ale teraz som to skusil co je na makcenych plastoch take super. No nic. Vzhladom vseto ok pre VAG dizajn pozitivnych. Mne je to prilis fadne, ale to je vsetko vec vkusu. Na moje prekvapenie. Lebo som s nou uz odjazdil zopar km. Az na obluk nad pristrojmi nic makcene. Obycajny plast ktory najdete aj v najlacnejsom koncernovom aute. Napriek tomu som si to nevsimol. Nehladkam pristrojove dosky.

A ked sa ma pristrojova doska dotyka kolena je po 100-200 km uplne jedno ci je to makceny ci obycajny tvrdy plast. Lebo je to neprijemne a niekedy bolestive tak ci tak.
 

 

chalan minule ku mne dosiel na audi 4 2006 nejaka zakladna vybava. Vnutri tvrde plasty ako v dacii, interier je nieco ako fabia. V oktavke tour som sa citil prijemnejsie
 

Ben

to nie je posadnutost, plastami, to je proste pristup. Ak to niekto dokaze urobit perfektne, preco nie. V tomto je spicka Audi. Proste zmysel pre dokonalost. A to patri k dobremu autu. Prave v novom cisle Auto Motor a Sport je o tom pekny clanok. Pri Audi si myslim, ze ten zmysel pre dokonalost najdes na celom aute. Podobne aj Mercedes a BMW. O to iste sa predsa snazia aj japonske premiove znacky. Kazdy by chcel interier co najlepsi...

Ten test s opicami v korejcovi som videl. Celkom dobry marketingovy napad. Inac Kia a Hyundai tiez pochopili, ze cesta k zakaznikovi vedie aj cez kvalitu interieru. Ved prvy dojem po sadnuti do auta vela napovie. Prijemny design, kvalitne materialy, vynikajuca ergonomia...

No a co sa tyka toho vzostupu mas pravdu. Uplne suhlasim. Len treba vidiet celkove cisla. Teda ak niekto preda 415.000 aut a ma narast "iba" pol percenta je urcite na tom lepsie ako niekto, komu stupol predaj o 50%, ale celkovo preda napriklad 2000 aut...

No najlepsie je mat tie hodinky s vodotryskom za cenu hodiniek bez vodotrysku a potom sa zacne aj sef Fiatu ozyvat...Inac by som nikdy v zivote nepovedal, ze by mohol mat Fiat problem s cenami VW. Aj tu sa stale spomina, ake su to drahe auta...
 

 

Co mas proti listovym peram? Spravne navrhnute listove pero (vratane high-tech kompozitovej verzie) v spravnej aplikacii ma svoje vyhody voci vinutym pruzinam.
A tie interiery, uz sa to pomaly zlepsuje, ale v rokoch 2002-2010 to skutocne bola hroza. Kukol si do Corvette a mala volant ako cely rad aut od GM a radio z Cavaliera. A ani nezacinajme s "luxusnym" modelom od Chryslera, co mal palubovku a vyplne dveri urobene z toho isteho materialu ako ich ma moj lacny pick-up truck.
 
Hodnoť

Nie je vsetko zlato, co sa vysti :D

toto je celkom bezna prax

aspon tu v UK sa to robi uz roky, ked predavaju tzv pre-registered cars a je to dobra volba pre zakaznika, ako usetrit pri kupe noveho auta, ktore ma radovo niekolko desiatok mil...

Ci chces tvrdit, ze toto je specialita iba dealerov nemeckych automobilkek???
 

Samozrejme, ze nie.

Chcem tym povedat to, ze statistika je dalsi nastroj marketingu. A teda udavane cisla nemusia byt a ani nie su realne. Vsetko zavisi len od toho, kolko nasaju dealery. Takze fakt, ze ten/onen je najpredavanejsi, beriem s velkou rezervou.

Inak, ja som primarne narazal na predaj NOVYCH aut, pre-registered ale uz skor spadaju do trhu s ojazdenymi autami.
 

 

pozri sa, kym to auto, ktore kupi dealer a nasledne preda zakaznikovi nezarataju do statistiky ako 2 predaje, tak je to vpodstate jedno. ked ho dnes kupi dealer a o 2 tyzdne preda zakaznikovi, alebo ho kupi rono zakaznik ja v tom velky rozdiel nevidim, pokial to auto samozrejme nedrzi pol roka, comu neverim. keby mal kazdy predajca (fyzicka osoba) doma na dvore 5 fungel novych aut a kupoval dalsie to by uz skreslovalo predaje alebo keby sme sa bavili aj o priemernej cene a podobne...
 

pre-registered

su prave tie auta, ktore spomina clanok, ktory si prepastoval. Autorizovany predajci nakupia vacsie mnozstvo aut a zaregistruju icn na seba...tie auta maju najazdene iba tzv. delivery miles. Toto poskytuje predajcom dobru obchodnu a vyjednavaciu poziciu, kedze ked pride potencionalny zakaznik a po vypocitani vsetkeho, co si doobjedna mu povedia cenu "x" s tym, ze musi pockat "x" mesiacov na objednavku...A potom zacne predajca zazracne formulky typu, co by ste povedali na to, keby som vam ponukol auto v lepsej vybave, k tomu metalizu, s lepsou motorizaciou za nizsiu cenu ako som vam pred chvilou vypocital. A hlavne...mozete ho mat hned... a ty sa spytas, ze kde je chytak, on povie nikde, auto bolo kupene a zaregistrovane nasou predajnou a ma len donaskovy najazd dajme tomu 17mil...

Takze pre-registered auta su nove(resp. takmer nove) a zaruka ti plati od doby, odkedy bolo prvykrat zaregistrovane...takze ked ho predajca zaregistroval pred troma mesiacmi, o tolko budes mat mensiu zaruku...Nevyhoda je, ze auto moze stat vystavene elementom aj niekolko mesiacov...vyhodou je cena.

Tu je to dobre vysvetlene: http://www.which.co.uk/cars/ch...

Takze pre-registered nie su ojazdene...tu zalezi len na sikovnosti predajcu aby kupil take auta, ktore maju najvacsiu sancu sa predat...
 

 

Tomuto vsetkemu rozumiem a aj chapem (ne)vyhody pre-reg kupy. Vyrazom "ojazdene" som mal na mysli skor nasledny predaj, od 1. majitela, nez pohlad na tachometer.

Pripajam link, ktory sa tejto temy dotyka. Je to malinko ina story, ale ilustruje celkom zaujimavo aktualnu situaciu.
http://www.autorevue.cz/vladim...
 

tak toto

robila napriklad Toyota v Nemecku. Proste importer ich nepustil s cenou dole, tak dealer zaregistrovali najskor auto na seba a potom ho mohli predat zakaznikovi so zlavou, lebo uz neboli obmedzeni importerom. Kolega tak kupoval auto.

Ale urcite to tak robia aj ini. Nevidim nic zleho na tom. Proste nastroj predaja.

Co sa tyka tych zhorsujucich sa predajov, pocul som jeden celkom zaujimavy nazor. Krajiny, kde bolo srotovne, maju teraz problem. Tam, kde srotovne nebolo, trh rastie.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť

VW - Das Auto

VW - Das Auto.
Raz darmo. Je to tak.
A vobec mi nebude prekazat, ak ajrtona a podobnych antiVAG obmedzenych ludi rozhodi od zavisti a jedu.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto