SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen Golf stále najpredávanejším autom v Európe (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

VW - Das Auto
VW - Das Auto. Raz darmo. Je to tak. A vobec mi nebude prekazat, ak ajrtona a podobnych antiVAG obmedzenych ludi rozhodi od zavisti a jedu.
cokohodomna
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

 

"vravi sa "kto chce kvalitu, spolahlivost a nechce si tykať so servisakmi, kupi hyundai alebo japonca ... "

Nie "vravi sa", ale "ajrton zase pise hluposti".
 

Pocuj, Ty betar :)

Ze Ty si zase pozeral rebricek spolahlivosti dolu hlavou, aby boli VW na spici a Japonci na konci?! :)))
 

 

Nie, len nemam zatemneny mozog a klapky na ociach, ty joker :-)
 

To by platilo v pripade,

ze som si tie rebricky sfalsoval sam :) Ale tak mocny, aby som ovplyvnil TUV, ADAC a dalsich, nie som :)
 

Velka chyba

Potom v tom TUV Accord skonci omnoho horsie ako Passat, a v ADACu Auris horsie ako Golf :))
 

 

TUV 2012:
Honda Accord 29. miesto, Passat 42. miesto.
http://www.autoforum.cz/zivot-...
http://www.autoforum.cz/zivot-...

ADAC 2012:
Golf 6. miesto, Auris 8. miesto
http://goo.gl/k2aKV Nach früheren Schwächen liegt der Toyota Auris wieder im Aufwärtstrend. Tak uvidime :)
 

TUV 2012 tentokrat bez zavadzania :)

zo strany Ben_Dovera. http://auto.pravda.sk/magazin/...

2-3 rocne:
54. Passat 5,5% 87K km
97. Accord 7,2% 51K km

4-5 rocne:
36. Accord 8% 76K km
65. Passat 10,2% 102K km

6-7 rocne:
29. Accord 13,8% 90K km
42. Passat 15,4% 137K km

8-9 rocne:
17. Accord 17,9% 106K km
39. Passat 21,7% 156K km

Takze kym u Passatu sa da hovorit o zlepseni, Accord sa prepadava. Nehovoriac o tom, ze Accord so 106K km ma 17,9%, Passat so 104K km ma 10,2%.
Dost dobry vysledok pre Passat, kedze Passat najazdi za 4-5 rokov tolko, co Accord za 8-9 rokov. Ale tak zasa sa ukazalo, ze na dlhe trasy a caste jazdenie sa kupuje VW, v ktorom sa tie trasy daju vydrzat a na jazdenie do obchodu po rozky su lepsi ti japonci. :))
 

Dakujem za doplnenie

Hlavicku tabulky som si nevsimol.

Inak, bez zaujmu o rypanie - Passat postupuje z 39. miesta na 42. miesto a nasledne na divoke 65. miesto, aby skoncil na 54. mieste. Takze ano, zlepsenie tam je, ale ze by si to zasluzilo oslavu so sampanskym...

A preto mas na mestske vozenie Golf, ze? :)
 

 

TUV nie je rebríček spoľahlivosti, ale rebríček toho ako majiteľ pripraví auto na STK.
Ja napríklad chodím na STK bez akejkoľvek prípravy ( akurát skontrolujem či svieti všetko čo má), pretože chcem vedieť nezávislí uhol pohľadu v akom stave je auto a podľa toho upraviť priority pri servise (prípadne zmeniť servis) Na STK vedia v servise pripraviť aj úplný črep aby prešiel bez straty kytičky, ale to, že sa také auto rozsype po 300 km od STK je už iná vec.
Čiže TUV neberiem, skús inú štatistiku.
 

 

Presne tak. Nechapem ludi, co sa ohanaju TUV ako nejakym rebrickom spolahlivosti. Jedinu objektivnu statistiku by vedeli poskytnut autorizovane servisy - aj ked nie celkom objektivnu, lebo ludia mozu chodit servisovat aj inde.

Vezmem 2 auta:
1. Na tuv pride so zodranymi brzdami - vyhodnotene ako zavada, prepada sa v spolahlivosti. Nikoho nezaujima, ze s tym autom behom 100k km meboli ziadne ine problemy len majitel je lajdak.
2. Na tuv pride auto pripravene, prejde bez zavad. Tak isto nikoho nezaujima, ze behom roka bolo 3krat v servise s elektronikou, raz odislo turbo, zvlnili sa kotuce a pod. Ale podla tuv je spolahlive.
 

 

ono je to s TUV este trochu inak.

TUV (obdoba nasej STK) si mozes dat spravit hocikde, najlacnejsie su samostatne TUV prufstelle. Tam chodia ti s lacnymi autami, ti ktori servisuju u garazovych mechanikov, a ti co maju stare/obuchane/zodrate auto po zaruke a autorizovanym servisom sa vyhybaju velkym oblukom.

Potom si mozes dat urobit techn. kontrolu v ADACU, AVD, a dalsich autokluboch, podla toho, v ktorom si clenom.

No a potom su auta nove (v zaruke) a auta drahe - kde ti spravia TUV priamo v autorizovanom servise.

Napr. na Porsche - neda sa predpokladat, ze niekto s porsakom pride do servisu, na pravidelnu prehliadku, ti mu spravia kontrolu, upozornia ho na zavady, on si ich da opravit (penazi ma dost, ked zvlada zivit Porsche), a oni mu nasledne spravia STK-cku - samozrejme ze nebude servis spisovat zavady ktore na tom porsaku opravili, a odosielat nejaky zaznam o poruchach do centraly TUV. . A hned je vitaz statistiky.
 

A co ja mam skusat?

Ben_Dover tu spomenul ADAC (ktory si uspesne odignoroval) a TUV, tak sa bavim k tym. Viem, ze vysledok ti nevyhovuje, ale co uz...
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Mungik, mungik

prepac za urazku, nevedel som, ze som uhadol.

Kde som napisal, ze TUV je naj statistika? KTO SA TU ZACAL OHANAT TUV STATISTIKAMI? Preco vidis zasa len to, co chces vidiet (TUV a nie ADAC, aj ked som na to uz upozornil v prispevku na ktory reagujes)? No mungik, vies odpovedat na tieto 3 otazky? Pochybujem.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Pohladaj aspon jeden

prispevok, kde obhajujem TUV a odmietam ADAC. Ale to je jedno, ty nevies citat a svoju dyslexiu pretavujes na ataky ludi okolo. Neodpovedal si ani na jednu z troch otazok, len znova blaboty o kadeni a ako bonus dalsie urazky.

Tvoju uroven dokazuje prospevok z 20:30, ktory nahlasil niekto, kto nie je dyslektik.
 

Trafena hus zagagala

mas aj taku kratku pamat.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto