SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen Golf stále najpredávanejším autom v Európe (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Nie neda sa prepinat po pamati?
A je ucapkany? No este mi porozpravaj nejake rozpravky, na ktore si prisiel citanim clanku. :D K tym motorom je zbytocne sa vyjadrovat, ty si absolutny analfabet. Este pred nedavnom si sa isiel potentovat s HDM v MB AMG, potom si sa odmlcal, ked som napisal, ze polovica AMG modelov ma dvojspojku a zacinaju ich pchat aj do nie AMG modelov. Ty si taky samozvany odbornik, Mercedes podla tvojich starych informacii dava len HDM, tak z toho si vycicias, ze HDM je best. To iste o motoroch. O prevodovych pomeroch. Ty dokonca ani nevies, ktora ruka je lava a ktora je prava. To je podla tvojich vlastnych slov. ajrton k tomu kamenaku o spojke vo Fabii - nevadi, nie kazdy ma kapacity rozmyslat v sirsich intenciach. Ty by si urcite uveril aj tomu, ze Rezesova vyburala Punto kvoli chybe v ABS systeme :)) Almico, zase zosmiesnujes nieco len preto, ze na to nemas a mat nebudes? No tak povedz nam kolko farebne displeje maju bezne auta nizsej strednej triedy xD VW pridal dokonca dotykovy displej, takze hned do toho treba rypat, nemoze predsa mat VW nieco dobre! To iste o vypinani valcov. 1.2TSI je jeden z najlepsich motorov v kategorii a 16 ventilovi 1.2TCe nie je o nic lepsi. Ale nevadi, odbavil si sa, to je podstatne. Zaujimave, ze od VW chces Twin scroll turbo, dual VVTi a 16 ventilov, no od Japoncov nejako ani to obycajne turbo neziadas. Ale nevadi, odbavil si sa, to je podstatne. Ben_Dover k tvojmu staremu prispevku o pre-reg autach - to snad nemyslis vazne. Do akej statistiky maju to auto dat? Pre-reg auta maju ist len priamo do statistiky ojazdenych aut, pretoze ti nevyhovuju vysoke predaje VW? Potom vsetky aj nove aj nie pre-reg Toyoty by mali ist do kategorie ojazdenych aut, kedze su technologicky a motorovo a dizajnovo ojazdene. parafrazovac - "Passat auto urcene primarne pre cinsky trh" :)))))))))))))))) Ach, aky som rad, ze vam ten VW nedava spavat. To svedci len o jednom - nemylim sa, ked tvrdim, ze VW je number one :)
Buzol
Almico
ukaz mi ten dlhodoby test 1.2TSI :)) A nezabudni spomenut ako dopadli podobne vykonne atmosfery. 7-10l to musi byt pretekar po meste, ale nevadi, cloveku, co len slinta zo zastavky MHD o 1.2TSI vypoti hocico, aby tu svoju MHD zastavku ospravedlnil. 1.2TSI ma velmi rychlu odozvu na plyn, znova rozpravat hluposti. Ukaz mi tie testy, kde 1.2TSI dopadlo horsie, nedockavo cakam. Vymyslat si vi kazdy, a je to koniec koncov tvojou domenou. No neviem, ako si teraz vymyslis nejaky clanok. Cakam...
Buzol
ok Almico
napriek tomu je 1.2TSI pre bezneho uzivatela, ktory sa nerozumie pouzitej technologii, ale da na pocit, lepsi motor: http://www.zeperfs.com/en/matc...
ppt
Buzolko
zda sa ze ked sa dostanes do uzkych, tak ides vzdy do osobnych invektiv. Ale mne sa to paci, lebo aspon viem, ze si s argumentaciou v koncoch. ja mam taky pocit, ze teba za to sefovia platia, ze tu chodis trepat sprostosti. Ale neboj sa, podla mna ti daju premiu aj za to, ze k teme o golfiku je viac ako 150 prispevkov- takze cena utechy pre teba. Hmm, elektricky ovladany obtokovy ventil.- to mi uz je len novinka. A co by si ho chcel ovladat malickom na nohe? :-D Alebo mi ukaz nejaky downsizingovy TB, ktory to ma riadene mechanicky :-p - mozno tak pred 40 rokmi ;-) Nuz ale v tvojich ociach to je pokrokove riesenie. V testoch pisu ze 1.2 TSI ma kratky turbo lag? :-o - no jedine ked to porovnavaju s turbodieselom alebo s velkoobjemovymi turbomotormi. Z pomedzi malych TB je turbolag najvacsi prave u 1.2 TSI, mozes si kvikat co len chces, je to proste tak. Twin scroll uz je aj v downsizingovych turbobenzinoch- prave kvoli eliminacii turbolagu. Ale o tom si ty predpokladam este ani nepocul. O spotrebe 1.2 TSI na priemernej vzorke viac ako 140 uzivatelov: http://www.spritmonitor.de/en/... Buzolko, co to nevydim- tebou ospevovany motor ma priemernu dlhodobu spotrebu vypocitanu ako priemer u viac ako 140 uzivatelov = 7,11 litra. Tak mi tu netrep 2 na 3. Akonahle ten motor das do trosku vacsieho auta, nie je priemer 7 ale rovno 8 a viac litrov/100 km. 1.4 TSI s vynimkou zial nespolahliveho twinchargeru su na tom s odozvou na plyn a spotrebou podobne ako 1.2 TSI- obstarozna a dnes uz nemoderna technika, ktora sa naoko tvari ako nieco neviem ako moderne.
Almico
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Už sa teším

na ďalšieho "odborníka", čo operuje so spritmonitor a nerozumie sa do toho. Naposledy, keď som napísal parafrázovačovi siahlodlhú analýzu zo spritmonitor, kde som jasne dokázal, že turbá žerú menej ako atmosféry, tak sa odmlčal.
Predpokladám, že urobíš to isté. Však Almico, nadaný klamár a platený zavádzač? :-)

Škoda Fabia 1,2TSI manuál aj DSG, kombi aj hatchback
http://www.spritmonitor.de/en/...
Vzorka 72, priemer 6,71l

Takže kde je tých 7-10l/100km? :-)) Možno si myslíš, že nenápadným vyšpecifikovaním aj 1,6 FSI do porovnania spotreby pomýliš aspoň ovečky, ktoré potom možno preskočia ku konkurenčnej firme, ktorú zastupuješ. No musím Ťa sklamať, ovečky majú naučené, že Škoda robí výborné autá a majú dokonca pravdu.

Viem, že v zálohe máš teraz to, že Fabia je malé a ľahké auto. No neunúvaj sa, Golf má ešte lepšiu spotrebu, lebo má 6/7 stupňovú prevodovku (a v tých Fabia spotrebách majú najvyššie hodnoty dialniční jazdci).
Takže Golf 1,2TSI DSG aj manuál, kombi aj hatchback
http://www.spritmonitor.de/en/...
Vzorka 159, priemer 6,56l

Nepokúšaj sa ani chytiť poslednej slamky, topiaci sa Almico, je to zbytočné. Ešte aj Octavia 1,2 TSI DSG aj manuál, kombi aj liftback má spotrebu pod 7l.
http://www.spritmonitor.de/en/...
Vzorka 84, priemer 6,74l

Takže Tvoje spotrebové klamstvá zlyhali. Auto, Motor und Sport ŽIADEN DLHODOBÝ TEST 1,2 TSI ešte neodpublikoval. V teste z 2010 mal Golf 1,2 TSI - 5,8l na testovacej trati daného časopisu. Spotreby počas testu Jetty 1,2 TSI - 5,3l a Polo 1,2 TSI - 6,6l. Jednoducho si vymýšľaš v každej vete a v každom odstavci. Nedokázal si ani jedno klamstvo, len tu posielaš odkazy na nejaké rumunské stránky o 1,4TSI xD

PS: Vítam sa z dovolenky, rozumová úderka sa navracia do plného počtu xD
 

Almico tak este raz

precitaj si tento clanok a ten ti to pekne vysvetli ako to je a com pisem ja Buzol a Prizivnik...http://www.webnoviny.sk/automa...

Pravda je taka, ze 1.2 TCE aj ked prerobeny nie je stale lepsi motor ako podla teba obstarozny TSI. Presne o tom som pisal, ze pocitovo je to lepsie turbo a clanok len potvrdzuje moje slova

Okrem toho je v realnej premavke uspornejsi a vykon je tam hned po zosliapnuti plynoveho pedala, maximalny krutiaci moment k dispozicii od nizsich otacok a samotny priebeh vykonu a krutiaceho momentu robi podla slov Rasta Chvalu najlespich 77KW ake kedy zazil http://auto.sme.sk/c/5899191/t... to nespominam, ze ten motor chvalil v kazdom koncernovom aute ktore testoval...

Problemom Meganu aj s vykonejsim motorom je ten, ze ako vykonejsi sa vobec nejavi...preto pisem, ze ludia sa rozhoduju a hodnotia aj pocitovo a tu ti ziadna tabulka ci nova technologia nepomoze...tak si uz uznaj, ze nemas pravdu a zbytocne sa neobuvaj do jedneho z najlepsich motorov v objeme do 1.4..co sa tyka 1.6 od BMW/PSA je to naozaj super motor, ale opat si musis uvedomit, ze uz bol niekolko rokov po sebe pokoreny 1.4 Twinchargerom v ankete motor roka a predpokladam, ze ludia, ktori to hodnotia, tomu rozumeju lepsie ako ja ci ty

Okrem toho v poradi najlepsi motor roka v kategorii od 1.0 do 1.4 litra je 1.2 TSI hned na druhom mieste za 1.4 Twincharger a pred Fiatom 1.4 MultiAir turbom. Nikde ani zmienka o TCE.

Takze prepac, ale toto ti nevyslo...
 

nuz ak je

podla teba poruchovost 1.2 TSI dovodom , preco by mal byt lepsi ako 1.2 TCe, o ktoreho poruchovosti som jaksziv nepocul, tak prosim, neberiem ti tvoje presvedcenie :-)
K webnovinam- napisali uz nejaky test kriticky o VAG? Napriklad ked isla zaloba za 1.2 TSI? To je asi najvacsi automot odpad u nas (snad viac poplatni su uz len v autorubrik-u, ale tam aspon pisu zaujimavo komentuju technicku stranku veci)
1.4 twincharger je hodnoteny v inej kategorii ako 1.6 THP, to by si mal vediet. Hodnotia to inac novinari, nie profesionali- a hodnotia na zaklade skusobnych jazd, nie na zaklade dlhodobej spolahlivosti. Pre tvoju informaciu, 1.6 THP vo svojej kubature vitazi uz tusim 5. rok za sebou. 1.4 TSI vitazi zasa vo svojej vlastnej kubatire. Body sa scitavaju podla zaujmu novinarov o vozenie sa na danom aute.
PS: aj anketa motor roka ma sponzorov, hadaj kto nim su :-D
K tym pocitom- nuz, ja som poznal chlapika, ktory al vo svojej felde pocit, ze asi jazdi na lambe, lebo sa pretekal s BMWckami na kazdej krizovatke. A potom bol este aj nasxaty ze to vzdy prehral. Asi tolko k tym tvojim pocitom, pokial ja vidim v tabulke, ze auto s 1.2 TCe je podla tabulky pri danje hmotnosti auta pruznejsi ako 1.2 TSI, tak ma ziaden novin ar nepresvedci, ze fyzika prestala platit v tu ranu, ako uplne nestranne sadol do volkswagenu aby celemu svetu vytrubiul, ze 1.2 TSI a jeho 77 kw je lepsich ako hoaciakych inych 77kw. Boze, ja neviem ci je slaboduchejsie to vyjadrenie alebo to, ze tym kydom niekto aj veri.
 

Ach Almico

tvoja vynaliezavost stoji za to. Topis sa vo vlastnych hlupostiach. Uz si prehral so spotrebou a pruznostou, teraz ide posledny pokus - spolahlivost a zaloby.

Neviem, nejako mi ta zaloba asi unikla. Alebo mozno SME zaluje VW. No ked dam do googlu tsi zaloba, tak mi prve 2 stranky vyjdu SME diskusie. :D

Inac hlasno sa ti smejem o tych sponzorovanych casopisoch. Myslis si, ze keby tie redakcie boli take zavisle, tak by verejne napisali, ze 2.0TDI PD je zly a TSIckam sa trhaju retaze?
Proste VW vyhra v teste - sponzoring. VW ma problemy - problemy su take velke, ze ani sponzoring to neprebije :D:D:D


Takze Almico, vyzyvam ta uz asi po treti krat:
1. Ukaz mi ten DLHODOBY TEST 1.2TSI so spotrebou 7-10l. Najlepsie v Auto, Motor und Sport kedze si hovoril, ze ten test je v danom casopise.
2. Ukaz mi test, v ktorom 1.2TSI prehral.
Ak to nedokazes, tak je jasne, ze si vymyslas a klames. Sice to je jasne uz teraz, no dajme ti este sancu :)
 

:-) v pohode dristaj dalej, Buzolko

tu su clanky pre ostatnych:

http://www.auto.cz/test-skoda-...
-v tomto teste 1.2 TSI ma spotrebu 6.6 l/100 km (63kw verzia). Pri 130 je dokonca japonska atmosfera uspornejsia. V teste tiez kritizuju turbo lag.

Dole uvadzam clanok, ku ktoremu pripojili anketu 1706 ludi- viac ako 30% majitelov 1.2 TSI uviedlo, ze mali problem s rozvodovou retazou, takmer 30% malo problem s rozvodmi aj z pomedzi majitelov 1.4 TSI.
http://www.auto.cz/problem-u-m...

-v skutku chvalihodne udaje tykajuce sa "najlepsieho motora v kategorii", vsak Buzolko. Ale kedze si zamestnanec marketingoveho oddelenia VAG, tak ti to tvoje klamanie a zapieranie nosa medzi ocami nemam za zle.

PPT: ked uz si pisal o pocitovom vykone a prejave- tu je priame porovnanie silnejsieho 1.8 TSI ku 1.6 THP:
http://www.autoweb.cz/skoda-ye...

redaktori autowebu musewli priznat, ze THP je subjektivne daleko brisknejsi v reakcii na ply a ma "charakter".

Porovnanie 1.6 THP 156 koni v DS3 a 1.4 TSI 160 koni vo VW Scirocco:
http://www.zeperfs.com/en/duel...

pekne vidno ropzdiel v pruznosti motora v prospech THP, Na 4., 5. a 6. stupni doslova deklasovane scirocco, ked rozdiely v pruznom zrychleni dosahuju 2 sekundy v prospech THP v DS trojke.

Ako to dopadlo medzi hot hatchmi od citroenu a VW na autozeitung test track:
http://debates.coches.net/show...

DS3, hoci papierovo slabsia, vitazila rozdielom takmer sekundy. Tolko k ospevovanym jazdnym vlastnostiam vw- ultimate hot hatch v triede mini aut nedokaze porazit papierovo slabsieho supera ani na ceste a ani na trati! :-D

pritom pri porovnani spotreby to vychadza tak, ze polo je dokonca o pol litra na 100 km zravejsie, hoci ma najlepsi TB motor od vw vobec:

http://www.spritmonitor.de/en/...

http://www.spritmonitor.de/en/...

k porovnaniu najlepsi TB od BMW PSA k spotrebe najlepsieho TSI od VW:
http://www.spritmonitor.de/en/...

pritom ds3 s tymto motorom je nielen uspornejsi o 3/4 litra na 100 km ako najsilnejsie polo GTI, ale je este aj vykonnejsi. Pritom rozdiel v jazdnej hmotnosti medzi autami je minimalny (30 kg).

Posledne tabulky som sem dal schavlne preto, aby sme porovnavali to najlepsie od konkurencie VW s tym najlepsim od konkurencie. Chcel som tym dokazat, ze TSI zdaleka nie su najlepsie motorizacie v triede, co je myslim po tychto clankoch uplne jasne.
 

Ešte viac spamuj

čím dlhší príspevok a čím viac odkazov, tým máš viac pravdu xD

Nevadí, že v tých desiatkach odkazov, čo tu chrlíš, nemáš žiaden dlhodobý test 1,2 TSI z Auto, Motor und Sport. Ešte väčšia škoda, že nemáš žiaden dôkaz spotreby 7-10l.

Nevadí, že si klamal o spotrebe 1,2 TSI a nenápadne si do spritmonitoru prepašoval 1,6 FSI. Nevadí, že sa neustále oháňaš Fabiou 1,2 TSI, keďže to je jedna z mála verzií, kde má 1,2 TSI 5 stupňovú prevodovku.

Nevadí, že nadávanie na 1,2 TSI si kompletne obrátil na 1,4 TSI vs. 1,6 THP.

Možno sa pýtate, prečo nevadí. No jednoducho preto, lebo Almico. :-)
 

zopar faktov

1.4 twincharger porazil 1.6 THP dva roky po sebe a to tym, ze bol vyhlaseny za motor roka. Bol si vyzvany dolozit jeden test, kde bude zhodnotene, ze 1.2 TSI je horsi motor, to si nespravi. Nepopieram, ze 1.6 THP je pocitivo lepsi motor, aj preto sa pravidelne umiestnuje vo svojej kategorii pred 1.8 TSI. Spochybnit sa da kazdy zdroj, ale musis uznat, ze hodnotenie novinarov je objektivnejsie ako nejakeho anonymneho diskutera, ci si to ty, ci ja.

Takze suma sumarum to mozeme uzavriet, ze v ankete motor roka v kategorii 1.0-1.4l je TSI na popresnych prieckach pravidelne a 1.2 TCE tam nejak nefiguruje, z tohto dovodu to nemoze byt lepsi motor.
Napodobne s 1.6 THP aj ked skvely motor, tak podla hodnotiacich novinarov nie je lepsi ako 1.4 twincharger aj ked su to rozdielne kategorie, kedze z THP neboli nikdy natolko uneseny, aby bol motorom roka vtedy, ked bol do porovnania dany aj 1.4 Twincharger

Je mi jasne ze si mas potrebu dokazat, ze mas pravdu, ale mna nepresvedcis...
 

Titul "Motor roka"

mi pripomina anketu Cesku sutaz "Obchodnik roku". Ktoru uz 4. krat za sebou vyhral Lidl. "Rozhodly o tom nezávislý průzkum spotřebitelských preferencí (70 % váha) a hlasování veřejnosti (30 %)." Myslis si, ze je Lidl lepsi, nez napr. Tesco? Cenou mozno, ostatnym tazko. Detto vytazstvo 1.4 TSI.
 

Malinko off topic, ale neda mi to.

Bezny uzivatel riesi spotrebu a ta je tabulkovo fajn. A ked kupujes nieco od koncernu, tak ani nemas velmi na vyber.
Pripomenulo mi to toto: http://www.youtube.com/watch?v...
 

@buzulko :

čítaj :
http://www.auto.cz/serial-o-sp...

- to sú čísla, čo ?
- keď si to tak porovnám, tak tá tvoja 1.2 tsi žere ako tank. Dokonca aj ten môj atmo 2-liter v Sportage žere v meste o 1 liter menej, ako ten 1.2 tsi rozvodo shit.
Kua v meste s takým pidi motorčekom žrať skoro 10 litrov, tak to chce generálnu pochvalu pre VW. To sa len tak nevidí.
- diaľnica. keď dám tempomat na 110 km/h, tak mám priemer 7,6l a to mám objemnejšie auto a motor. Ten pidi zmätok žere 7l...To má byť nejaký pokrok, alebo len tvoja drístanie ?
- a nezabudni si prečítaj aj príslušné komentáre k jednotlivým motorom... HA-HA...
 

:)

Hlavne, ze sa ti bude dobre spat, to bolo mojim cielom. Pokojne si dufaj, ze ty by si na tej trase urobil o liter menej. Ved mylit sa je ludske :)

citaj jarino:
http://www.spritmonitor.de/en/...

- to su cisla, co?
- tak potom tvoj atmodvojliter zerie ako 2 tanky :)
- ked dam tempomat na 1.2tsi dialnici v 130 tak zerie 7l, takze si vedla... znova a zase :)
- nie som odkazany na citanie komentarov, ja som si tie motory vyskusal, co sa o tebe povedat neda

Ale je to super, proste zisla sa banda odbornikov:
- korejska uderka - Hyundai i30 predoslej gen. 1.4 CVVT by ajrton a Kia Sportage 2.0 CVVT by jarino1978
- Almico/well_done - vymyselnik odkedy sa naucil rozhryzt Golfa (predtym musel porusit kodex v kazdom prispevku reagujucom na mna, no ale cas vsetky rany zahoji)
- odon, onodon apod. + copy1,2,3,4,5,6,7,8,... - nepolepsitelny trolovia
- parafrazovac - Mazda 6 2.0 2005
- Hamerlik - byvala ockova Octavia TDI a teraz bazarova Mazda 3 1.6
- messyxx, messiah - ktory podla vlastnych slov nevie, ktora ruka je lava a ktora je prava, nechce nosit pasy a porovnava ich so sportovymi prilbami
- mungo365 - 365dni v roku bud troluje, alebo aplikuje svoju dyslexiu na ostatnych a potom im nadava, ze povedali nieco, co nepovedali :)
- Ben_Dover - Toyota Corolla
- stefan repka - odbornik na rozmery auta, ktory si kupil Hyundai Elantru potom, ako ju verejne zjazdil na SME no a teraz ju ospevuje ako naj auto (to je vlastne kazdemu majitelovi korejca)
- Chocholko - Toyota Land Cruiser V8 s 15l/100km a pol milionom km, ktory bezcielne brazdi slovenske cesty a pomaha Passatom "s tym najposratejsim motorom 2.0TDI PD 16V" :D

No a vsetci tito su odbornici ako vysiti na TSIcka, vedia vsetko o turbolagoch, problemoch a spotrebach. Ved vy ste parodia sama na seba :)
Vestite z necarovnej vesteckej gule. Tak ste vyvestili VW prepad, ktory sa premenil na obrovsky narast. Vestite, ze Golf VII bude znamenat koniec Golfu, VW, Golf-klasse, etalonu, ... Vestili ste, ze moj Golf sa nedozije 5000, 10000, 15000, 20000, 25000. Ziaden vestec do vyssich cisel ani nesiel. No ten Golf s 33000 stale ide :)

Ste studnou vacsnej zabavy a generatorom nekonecnych vymyslov a klamstiev.
 

@buzolko :

to, že si ...., to vieme všetci dávno, baví ťa to stále obecenstvu dokazovať ?
1. Chcel si dôkaz o tom, že 1.2tsi žerie ako tank ? Chcel, tak si ich aj dostal.
2. Mňa vôbec nezaujíma, či to tebe žerie 0,1 alebo 15,1 l, mňa zaujíma to, čo bolo v tom odkaze publikované. Ja verím tomu, ty si ver svojmu šušňu v nose.
3. Proste si chcel dôkaz, dostal si ho. Keď si ....., tak nedokážeš prijať s pokorou chlapa tento fakt, ale budeš sa tu oháňať urážkami na X diskutujúcich len preto, že klameš a dostal si po zuboch.
4. Buď len chlap a nie len nikým nepochopený .....
 

 

jarinko zlaty :)
Je radost citat tvoje prispevky, paci sa mi, ze v kazdom prispevku si taky vynervovany zo svojej 5 stupnovej atmosferickej Sportage, ze keby si mohol, tak na mna vyskocis z monitora a ubijes ma hlavicou radiacej paky :)
0. Ty si diskutujuci a nie obecenstvo a vystup od obecenstva nemame. No ja si myslim presne to iste o tebe :)
1. Nechcel som ziaden "dokaz o tom, ze 1.2tsi zerie ako tank", vidim ze dyslexia je nakazliva (mungo365 by mal byt z preventivnych pricin vyluceny z diskusii). Len tak pre zopakovanie, napisal som "Almico ukaz mi ten dlhodoby test 1.2TSI :))" Nielenze nie si Almico, ale neukazal si ani dlhodoby test. xD Dufam, ze si si pozrel aj zaver toho testu, ktory je venovany tebe: "Kdo nemyslí, neušetří".
2. Vidis a mna vobec nezaujima, co ty pises, vobec ma nezaujima, ze na najneoptimalnejsej trase, kde ostatne auta vratane tvojho by urobili spotrebu 15l/100km, ma TSI 10l. A s tym susnom - vid prolog, inteligent.
3. Vid tu cast o dyslexii a vid prolog, inteligent.
4. Vid prolog, inteligent.

Este som sa ta zabudol opytat - preco udavas spotrebu Sportage v 110km/h? Nebodaj v 130km/h je, ako kazda Kia, totalne nestabilna, ci toci krasnych len 4000RPM? :)
Poradim ti - kup si auto, nebudes tolko zavidiet a budes mat pokojnejsi spanok. Mozno dokonca prides aj na priepastny rozdiel medzi autom a Kiou.

copy: Konecne si na to prisiel, len si vynechal pismenko v prispevku, spravne to je "treba len polutovat" a mas konecne bezchybny prispevok. Aj ked samozrejme bezobsahovy ostava, to uz je jednoducho tvoj styl. Ale mozno ti dam K+, ze uz nekopirujes hluposti, uz ich len rozpravas.
 

Buzolko :-)

dosli argumenty a jedine co momentalne zvladas je vysmievat sa inym spoludiskutujucim. To ta vlastne celkom vystihuje.
Dlhodoby test 1.2 TSI som uz daval v jednom z odkazov hore, pre tovju informaciu, po 10 tisic km bola priemerna zmiesana spotreba s tymto motorom 7.33 l/100 km. To mi je uz len uspornost. Ale pockat, uz si spominam na tvoj argument- ze vlastne skoda yetti to nie je auto, to je dodavka, alebo nieco v tom zmysle.
No a ty si tu naspamoval kopu prikladov, kde 1.2 TSi ma priemer 6,7 l/100 km. Akurat si asi neuvedomujes, ze aj 6.7 l/100 km je dnes uz na turbomotor so 105 k vela, kedze uz su TB, ktore maju rovnaku spotrebu a maju vykon 210 konikov. To ale tebe vobec nevadi, pre teba je 1.2 TSI the best. Aj ked zerie ako 210 konove motory, aj ked je poruchovy.
Buzolko, pochop, odkazmi hore som jasne dokazal, ze TSI nie ju najlepsie kotory vo svojej triede a to v ziadnom parametri okrem predajnosti. A predava sa v principe to, co sa najviac vyraba. V EU totiz uz davno neplatia trhove pravidla- uz davno sa nekupuje najviac to najlepsie s najlepsou cenou. Preto tu mame dlhovu krizu, lebo staty chrania svoje korporacie. To na nazyva korporatna politika, ale to ty uz asi nepochopis.
A potom si tu ty, so svojou povinnostou robit vo volnom case reklamu VAG. A pises tu sprostosti o tom, ze TSI motory su to najlepsie. A ked ti niekto jasnymi dokazmi vyargumentuje, ze nie su zdaleka najlepsie, tak ho zacnes urazat.
No proste Buzol :D
 

Almico

uz sa nestrapnuj. Pisal si o 7-10l, dal si 7,33l v najvacsom a najtazsom aute, do ktoreho sa 1.2 TSI montuje.
Pisal si o dlhodobom teste v Auto, Motor und Sport (ktory robi vzdy na 100 000km) a poslal si odkaz na nejaky radobytest s 10 000km z anglickeho casopisu.

Ja viem, ze tvoja nenavist k VW ti nedovoli pochopit tu hlupost, co si tu stvoril, takze mi neostava nic ine, len akceptovat tvojich 7.33l, aby sme sa mohli posunut dalej. Takze dalej - kde je tych 8, 9, 10l????

No tak ukazes mi ten turbomotor s 210hp so spotrebou 6,7l/100km? Ale poprosim zo spritmonitoru, aby sme porovnavali porovnatelne, kedze je jasne, ze aj s dvojlitrom sa da urobit mimo mesta 6,7l, lenze v spritmonitore mas dialnice, mesta, okresky, vsetko. Este poprosim o jednu vec - aby to bol benzin.

Odkazmi hore si jasne dokazal, ze si majster zavadzania a spamovania.

jarino1978, podla tvojich prispevkov je kazdemu jasne, ze ta puberta nebola az tak davno, resp. ze este stale prebieha. S tou pubertou zaroven prebieha bolest z vlastnenia Kia Sportage 2,0CVVT 5 stupnovy manual, preto sa potrebujes odbavovat na Golfe, len asi nevies, ze Golf mam do mesta, mimo mesta je ine auto, ktore ma oproti Golfu valec navyse, turbo navyse, dvojnasobny objem, dvojnasobny vykon, 3-nasobny krutiaci moment a viac ako 2-nasobny pocet ventilov. No a stalo viac ako dvojnasobok Sportage, je bezpecnejsie a rychlejsie. Prosim nepraskni, nebolo by sa potom na kom zabavat. :)
 

Buzolko :-)

IUz som si myslel ze si kapituloval. Nuz, skus si precitat reakcie na to tvoje dristanie hore. Dal som tam odkaz zo spritmotor.de aj na 210 konovy THP 1.6. A ten ma spotrebu 6,7 podla tej stranyk, podla udajov vyrobcu dokonca 6,4 l 100/km. Ale hold, pre teba je 7,33 l /100 km v 105 konovej nespolahlivej 1.2 TSI vrcholnou metou.
A ano, trvam na tom, ze ked 1.2 TSI da od 6.7 do 7.3 litra spotrebu pri pokojnej jazde, tak s tazsiou nohou da bez problemov aj 10 l/100 km. Koniec koncov, precitaj si testy spotreby, pri ktorych ten motor nesetrili- hovorilo sa aj o 14 l/100km. Za dynamiku, ktoru ti dnes poskytne slusnejsi 1.6 TDi alebo kazdy vacsina uspornejsich TB.
Hlavne ze pre teba je 1.2 TSI top.
 

Nie, nekapituloval som

210 konovy THP 1.6 nema spotrebu 6.7. To si ako na to prisiel? Okrem toho, ze tvoja zavistliva cast mozgu sa znova postavila na zadne a tak rychlo davaj ho vymyslat...

7.33l je spotreba v Yetim, ty moj zlaty rozpravkar. A do Yetiho si zdravy clovek ten motor nekupi. Ale ja rozumiem, preco ty to neustale omielas - vid predoslu vetu.

Nevymyslaj si svoje definicie pokojnej jazdy. Pokojna jazda 100-110km/h mimo mesta a 60km/h v meste na VW Golf 1.2TSI 105hp je za 5.6l. Vcera v noci som prisiel za 4.5l, ale to som nestal na ziadnom semafore a isiel ustalenou 100km/h a potom 60km/h a brzdil motorom.
Netrvaj na vymysloch, ktore generujes z brucha. Ja ten motor mam, viem za kolko jazdi :)

S velmi tazkou nohou v meste das 10l. Mimo mesta je to NEMOZNE. Mozno tak na dialnici v 160-180. Mimo mesta sa zabijes skor, ako taku spotrebu dosiahnes.

14l aj 20l dosiahnes na okruhu. To normalnych ludi nezaujima. Preto to ty spominas.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

vsetci sme blazni, len buzol je lietadlo

teba len polutovat
 

Buzol, prestan uz trollovat.

Najprv zacnes relativne normalne diskutovat a nakoniec sa znizis k takym blbostiam, ze mi rozum zastava...

Este raz a naposledy. Ja mam predaje a statistiky uplne v pazi a je mi jedno, kto je najpredavanejsi. VAG a jeho predaje mam hlboko v ... Jedine, co mi aktualne nevyhovuje, je cena paliv. Statistika "predaja" sa da interpretovat rozne. Aby si aj Ty pochopil, pripajam linky:
http://www.auto.cz/bmw-predbeh...
http://www.auto.cz/nemecky-trh...
Takze sa vysmievat konkurencii a vytesovat sa z prveho miesta je tak Buzolovsky kratkozrake. A pre mna je VW skor number two :)))
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto