SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen Golf stále najpredávanejším autom v Európe (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

i30 má momentálne podvozok lepší ako golf, takže aj jazdné vlastnosti a komfort si môžeš škrtnúť. Momentálne je to jednoznačné. Neostáva nič iné, iba čakať, či to ďalší facelift golfu zmení. http://www.autoforum.cz/testy-...
parafrázovač
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Zbozne prianie

antiVAGistov je, aby ten clanok bol pravdivy. Aj samotna redakcia vie, ze pravdivy nie je, no zrejme maju noveho sponzora :-) Nevadi, Golf vyhrava v drvivej vacsine testov, takze nie je o com...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

"i30 má momentálne podvozok lepší ako golf, takže aj jazdné vlastnosti a komfort si môžeš škrtnúť."
Ale keby si nekecal!
Ten podvozok nie je "lepší ako golf". Nic take sa tam nepise. Pise sa tam, ze vyborne filtruje nerovnosti vozovky. O jazdnych vlastnostiach je tam jedina zmienka - ze staci sadnut do Ford Focusu a sme niekde inde...

Tito antiVAGisti su smiesni. Hladaju a hladaju a hladaju cokolvek, len aby ukazali, ze aha, a toto ma lepsie ako Golf!
:-)
Ako male deti.
Ak sa raz v buducnosti stane, ze Golf niektore zosadi z tronu, tak vsetci antiVAGisti vytiahnu do ulic a budu oslavovat tri dni v kuse. To bude bujara oslava! Hadam este vacsia, ako ked niektory z hokejovych bulov odkialsi na par dni prileti na Slovensko.
Proste sranda s nimi :-)))

P.S. Nie, nemam Golf-a, nie preto sem pisem :-)
Ja jazdim na autach vyssich tried.
 

 

Co sa tyka noveho Focusu, tak som o nom cital, ze uz nie je co byval. A v novej generacii sa jedna v istom zmysle o sklamanie.

Nie je mi uplne jasne, co je na tom zle. Nie je predsa podla slov priaznivcov Golf/Passat etalon tried? Takze s kym by sa mala konkurencia porovnavat, ak nie s "najlepsim"?

K tomu zvysku - jedna sa len o Tvoje prianie...

PS. Tipujem Passat, mozno Audi. :)
 

Uz som to tu pisal

"vsak to tam doslova pise. Ceed Je obtížné to popsat, ale s tímhle autem vás bude i zvráceně bavit projíždět propadlé kanály, najíždět na vystouplé dilatace nebo brázdit po kostkách starých měst - auto to zvládá tak dobře, že je až příjemné to z pozice řidiče zažívat." keby napisal, ze je radost ho prehnat po severnej slucke, tak je mi vsetko jasne. Ale uz som pisal, ze je to dobre auto, tak neviem, preco ta hysteria. Kto chce si ho kupi, kto nechce, si ho nekupi. To je vsetko. Takze trocha opatrne s tou demagogiou Len zhodnotenie jazdnych vlastnosti Rapidu, ktore maju daleko k dokonalosti a su velkym kompromisom Rapid A tak se i s chutí můžete protáhnou horskou silnicí jako je Pezinská Baba a opravdu si to užít - výkonu bylo dost, aby to nebylo trapné, ochota vozu pokládat se i do táhlých zatáček projížděných třeba devadesátkou je dostatečná a v neposlední řadě: jeho ovladatelnost je velmi dobrá.

Treba pockat na porovnavaci test. Myslim, ze na Golf urcite nema. Ale to nie je hamba. Byt pod etalonom je cest:-)
 

tiez test i30...

Auto 7 cislo 16/2012

Verdikt:

Hyundai vyrobil zajimave vypadajici, dobre zpracovane a prostorne kombi nizsi stredni tridy. Vuz v nicem prilis nevynika, avsak nema ani vyraznejsi slabiny. Jizdni vlastnosti jsou v dane tride prumerne. Cena je primerena nabidce, vybava je zajimava.

dalej pise redaktor o podvozku:

Citelne, nezaludne, ale take nudne. Ponekud slabsi je to se rizenim, ktere je mdle, posilovac je nastaven tak, aby utlumil informace od predni napravy.

Benzinova sestnactistovka postrada charakter a gradaci vykonu, v nizkych otackach je mirna, ve vysokych se sice trochu probouzi, ale potom pronika do interieru jeji neprilis prijemny jekot. A vykon neni nijak oslnivy. Bohuzel motor me prilis neokouzlil, je videt, ze je laden na klidnejsi jezdeni, kdz se dostanete take na priznivou spotrebu kolem 6,5l.

Rychlejsi jizda na dalnici znamena spotrebu kolem 8l/100km, a pokud jeste zrychlite a dostanete se nad limity v CR (130km/h), jste razem na 10l/100km
 
Hodnoť

 

Len taký postreh. Mienkotvorné motoristické časopisy v regióne strednej Európy sú nemecké. Auto - motor a šport, Auto Bild, Auto Tip. Ostatné patria pod Ringier či Burdu. Takže nech čítam ktorýkoľvek z nch, najlepší, etalón triedy a ďalšie prívlastky - zásadne podľa tried Polo, Golf, Passat, prípadne Focus a Mondeo. Lebo...Okrem toho vždy testujú autá nové. Potom stačí čítať štatistiky spoľahlivosti podľa rokov alebo si pokecať s majiteľmi značky VW, ktorí vlastnia autá niekoľko rokov a majú najazdených viac ako 80 - 100 tisíc km a nie je to až také ružové. Máme v širšej rodine 10 mesačný VW Gof s motorom 1,4 TSI, 14 000 km, tak sme zvedaví, dokedy bude šliapať bez problémov Ja osobne zásadne atmosferický motor vyššieho objemu a bez turba. Čím jednoduchší, tým spoľahlivejší. A pokiaľ možno, švédska oceľ, nie nemecká. Nepochybne po nasadnutí do ktoréhokoľvek VW, cítiť materiálovú kvalitu v ineriéri, ale srdce nenadchne. Fádne. Dizajn Golfu, no, keby sa vyrábala karoséria najskôr radu VI a potom V, tak je to vlastne úplne jedno. Dizajnovo žiadny posun. Nekritizujem, konštatujem. Gofisti sú ľudia riadiaci sa rozumom, srdcom a emóciami asi nie. Pri všetkej úcte ku Golfu je to také bezpohlavné auto, prejde okolo vás, ani sa nepozriete, niet na čo. Prejde Passat, to isté. Prejde okolo nová i40, nedá sa nepozrieť. Prejdete okolo Giuiletty, ste nadšení. Nepíšem teraz o kvalite, nekvalite, spoľahlivosti, nespoľahlivosti,ale o emóciách. Ale je to OK. Golfisti sú proste skupina hľadajúca pocit, že majú niečo top v danej triede (podľa novinárov). OK, rešpektujem to. A ešte k predajným číslam na SK. Sme malý trh a niekedy o poradí rozhodne pár desiatok kusov. Stačí, aby štátna správa nakúpila Fábie a Octávie, aby vojaci nakúpili Pathfindery alebo Passaty, aby policajti nakúpili Ceedy alebo Leony a štatistika je v keli. Inak povedané je neobjektívna. Ak má poradie predaja hovoriť o obľúbenosti značky, tak by sa mali počítať len individuálne predaje. Čísla by boli pravdepodobne iné.
 

To, co pises, je subjektivne. Moje tiez.

"po nasadnutí do ktoréhokoľvek VW, cítiť materiálovú kvalitu v ineriéri, ale srdce nenadchne."
U mna prave naopak - srdce nadchne kvalita a triezvy dizajn.

"Fádne."
Nie fadne. Triezvy dizajn. Skvela praca dizajnerov.

"Pri všetkej úcte ku Golfu je to také bezpohlavné auto, prejde okolo vás, ani sa nepozriete, niet na čo. Prejde Passat, to isté."
Nesuhlasim. Obzriem sa. A poviem si Ti to vedia, moze si ktokolvek hovorit co chce. A este viac pri Passate - nadherny triezvy dizajn, ciste linie. Nie je tam nic, co tam nema byt a je tam to, co tam byt ma.
Skvela praca.

"Prejde okolo nová i40, nedá sa nepozrieť."
Pozriem sa. A poviem si - kopa cingrlatiek. Dizajn pre mladych postpubertiakov. Auto ako vyhrate na kolotococh, vystrelene vzduchovkou, ako farebna, trblietava, ale papierova ruzicka pre frajerku.
Auto do (mladej) rodiny - moze byt. Do firmy by som si to vsak nekupil. Prave kvoli dizajnu, nie kvoli znacke.

"Prejdete okolo Giuiletty, ste nadšení."
Ani nie. Ten dizaj ma vobec neberie. K takemu autu patri mladik so siltovkou siltom dozadu a to je predstava mne vzdialena na kilometre.

Suhlasim, problematika mena znacky a dizajnu znacky je siroka a komplikovana. Kazdy si vsak moze vybrat.
U mna aj v tychto kriteriach jednoznacne vyhrava VW a Audi a preto jazdim na VW a Audi - Passat a A6.
To su proste naozaj auta. Raz darmo.
 

 

Nuz, ale realita je taka, ze mladika so siltovkou dozadu najdes prave v tom Golfe a nie Giuliette.
 

Lebo mu ho kupi ocko

a ocko je vacsinou dost triezvy na to, aby vedel posudit, ci radsej Golfa (ktoreho pripadne odservisuje aj sam) alebo kazivu taliansku Alfu.

suhlasim s cokohodomna. Za Golfom, Passatom sa obzriem vzdy, za i40 som sa obzeral zo zaciatku, ze aha nove Mondeo, teraz sa neobzriem VOBEC. Ked ho vidim stat na parkovisku, tak mam nutkanie rychlo najsto vysokopolozeny bod v terene, lebo mam pocit, ze ide tsunami z tolkeho vlnobitia.
Ano,vzdy sa obzriem za Alfou a vzdy to okomentujem, ze aka hnusna predna maska staby jednooky kyklop.
Raz darmo, VW a Audi su auta a za Audi, ci VW (s vynimkou Touranu, Caddy a Transporteru) sa otocim vzdy.
 

 

Neboli ta krk z tolkeho obzerania?
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

kazdy ma

vlastny vkus, jasne- plne suhlasim. Ale teraz nezatazene predsudkami, uplne objektivne- bol som zvedavy na tu i40, tak som sa bol previest na skusobnu jazdu (koniec koncov, autosalon ma moj kamarat). Co sa mi nepacilo: slaba motorizacia. Ta je pre mna, turbobenzinoveho maniaka uplne nedostatocna. Co ma sokovalo- interier a dosiahnuta kvalita spracovania. Pani moji! Tak toto som vidal v premiovych znackach. Uplne vazne-ak neveris, chod sa tym previest sam. Tak precizne spracovany interier s tak kvalitnymi materialmi do zhruba 35 tisic tisic euro neponukalo ziadne auto v tejto triede, s ktorym som mal tu cest. VW nevynimajuc. Kia a Hyundai uz nie su to co byvali...
 

suhlasim

ked neberieme do uvahy design ( subjektivny pohlad ), tak Kia a Hyundai najviac valcuju prave kvalitou interieru. Ved ich vzor bol VW, tak sa niet co cudovat a vyvojove centra maju v Nemecku a teda musi tam byt aj ten doraz na kvalitu. To je priorita pri vsetkych nemeckych znackach. Za to treba korekjcov pochvalit. Aj za pouzivanie makcenych plastov. Tu si niektori robia srandu z VW a Skody za kvalitne materialy a na korejcoch to vyzdvihuju ( trocha schizofrenicke, ale tu normalne ). Len zacitujem z AMT ( cislo 9 )

Optima, Rio / Maly je prekvapujuco lepsi. Rio je svojimi materialmi i spracovanim na najvyssej urovni a to nielen v ramci segmentu malych automobilov. Optima naopak sklamala spracovanim exterieru. Nakrivo zamontovane svetla, odstavajuce plechy, neciste spary, v tomto patri k najhorsim. Interier sa naopak podaril na jednotku.

Nakoniec Kiu zahrnaju podla kvality do skupiny aut Opel, Ford a Toyota

Tiez suhlasim s nazorom na motorizaciu. Stale mi nie je jasne, preco nedokazu ponuknut vacsi vyber motorv, ked su k dispozicii. 2.0turbo, 1.6turbo, sestvalce, silnejsie diesle 2.0 a 2.2...Stale mam pocit, ze sa tu len ryzuje na najjednoduchsej motorizacii ( i ked solidnej ). Nie je proste priestor na vyssie ceny ( pri i40 prevysuje pomali premiovky ) a je lepsie predat maly motor za cenu velkeho. Logiku to ma:-)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Nie, nie je. Naozaj treba byt objektivnimi, parafrazovac.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

berme to realne, to je ako s pravymi adidas. cim vic pasikov tim vic adidas. vw to dotahuje s chromom k dokonalosti, coskoro ho s pasikmi uz nik neprekona. namiesto striebornej metly budu vsetci jazdit v nablyskanych chromovych passatoch :D vw sa ale nikde netaji, ze chcu cinanom liezt pri nohach. ostatne, ako takmer vsetky automobilky. kolac z ktoreho si chce kazdy uhryznut, to co sa nedavno pisalo ze si chcu posvietit na kopirovanie technologii, to je velmi vtipna prihoda. nedas na kopirovanie, mazaj z ciny. chytili sa tam snad najlepsie, tie L verzie zo vsetkeho su tomu najlepsim dokazom. uz cakam verziu UP L, ktora sa natiahne min. o 10 cm pre komfort vyzadujucich cinanov :)
 

 

Pozri, Golf VI 1.4TSIv rebricku spolahlivosti ( dlhodoby test Auto Bildu na 100.000km ) sa dostal na 10. miesto za BMW, Mazdy, Priusy a kupodivu Sear Ibizu, ked tu kazdy zasvetene pise, ze TSI vydrzi tak 10.000km. Ano, bola tam seria s vadnou rozvodovou retazou...Ano, treba uznat ze Passat 2.0TDI je v tom hodnoteni az na 85. mieste...uz to nie je je co to bolo. Len to bolo naozaj velmi dobre. Budem rad, ked budes informovat, ako sa Golfu dari

Pozri, co sa tyka mienkotvornych casopisov. Nikto tu nikoho nenuti citat ich. Ale potom, nech sa napriklad Hyundai neohana ocenenim kvality od Auto Bildu, ked je to zly casopis. Ja nehovorim, ze je tam 100% objektivita. To urcite nie. Dost ich citam a vidim, ze aj tam sa dost casto chybicka 'vloudi'. Preto treba porovnavat a vediet si tu informaciu spracovat. Pri bodovom hodnoteni sa da vyrobit naozaj vselico a tiez nesuhlasim s kazdym testom.

Ono chciet od Golfa V a VI aby boli celkom ine je dost tazko, kedze ide o vacsi facelift. Povodny skelet zostal zachovany a zmenili sa len povrchove panely. Ale tak to v koncerne byva. Aj Passat B5 a B5 a pol su v podstate tie iste auta so zmenenym predkom a urcite s mnohymi vylepseniami a tak isto je to aj pri B6-tke. Najlepsie je to vidiet pri kabrioletoch od Golfu. To su kombinacie generacii. Proste taka filozofia designu je v koncerne. Uz som to pisal vyssie. Novy model nesmie sposobit, ze predchadzajuca generacia bude posobit staro. Je to aj o zostatkovej cene auta a zakaznikoch. Myslim, ze sa im to dari robit dobre. Teda ziadne extremne emocie, ale serioznost a zaber od studenta az po dochodcu a motor od 1.2TSI az po brutal R32

Tiez by som bol rad, keby to behali nove Saaby a Volvo by bolo v dobrych rukach.

Co sa tej Giulietty tyka, to auto je pekne uz len odzadu. Drzim palce, aby prisla aj nova Giulia. Spider to ma snad iste. 4C by bola tiez bomba. Len mam trocha strach z vyjadreni Marchionneho. Dava Alfe zelenu, ale...podmienuje to predajnostou, ktora je momentalne naozaj zla, lebo FIAT na Alfu strasne kaslal. Takze sa mi to zda trocha alibisticke.

Slovensky trh s autami asi nebude zravna moc realny. Ved su znacky, co predaju o 2 auta viac a odrazu im medzirocne stupne predaj o 100%. A mas pravdu, staci jedna velka statna zakazka a cisla sa menia. Len ide o to, ze tu zakazku moze vyhrat kazdy.

Prejde nova i40, pozriem sa aj ja. Aj na Optimu ( dokonca som sa s nimi aj tocha popretekal na dialnici ), aj na Ceed, Rio. Ano, na prvy pohlad zaujimave auta. Niektore aj podarene. Len problem ( aspon u mna ) je ten, ze vidim za tym znacku a bude trvat este dost dlho, aby som za tou znackou videl este cosi viac. Aj ked bola B5-tka nove auto ( uz velmi davno ) sme sa za nou obzerali. A otocim sa este aj teraz, ak je v peknom stave a vidim za tym znacku a za tou znackou serioznost a tradiciu ( i ked obcas riadne nastrbenu ale vzdy opat zahojenu ) Ja mam auta velmi rad a vzdy ich beriem trocha hlbsie do historie. Co znamenali a co dali svetu...
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto