SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nemecký ADAC pripravil test zimných pneumatík (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

nemecky test,

takze continental musel vyhrat.
Myslim si, ze micelin, goodyear a dunlop si nedovolia dat na trh smejd. A tam by som sa drzal pri vybere. Mozno este nokiany, ale tie s hrotmi, ale tie sa i nas nepredavaju.
 

 

Nie je to nemecky test. Ten test robia spolocne ADAC (de), OAMTC (at) a TCS (ch). To akurat v SME to este nevedia...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

usmevne

ked dospejes tak zistis, ze aj nemecka poctivost je otazkou penazi. akurat jej cena je vyssia ako ns SVK :)
 

Usmevne

Ked dospejes, tak ti hadam dojde, ake koniny si pisal v puberte :-)
 

njn

to uz je nejake to desatrocie...kto by si to pamatal.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Ale no !

Barum (Polaris 3) boli na 4. mieste ! To je skvely vysledok.
----
A pritom su najlacnejsie (!!!) z testu.
 

no lebo boli v teste najlepsie

su to nove pneumatiky. Ved minule vyhrali GY UltraGrip 8 a nikto sa necudoval.
 
Hodnoť

preco nie su aj pouzivanejsie pneu?

A kde je matador?
Cena bola 35 EUR.
A sak je to taky chudobnejsi Continental, takze vlastne fajn.
 

 

matadory su len ochrana disku pred poskriabanim, nie pneumatiky.
Ale pod sudy na vino je to skvela vec.
 

 

a na to si prisiel sam? alebo po precitani testu? uprimne matador a barum su dobre pneumatiky. to ze v testoch nie su zaradene neznamena ze su zle.
 

si robis srandu, vsak?

Priatelu,
na matadoroch a barumoch mam svoje odjazdene. Prvy unik od nich boli zimne Semerity s lamelami. Vtedy mal moj sef na Accorde Matadory a volal nas na obed. Po tom ako sme mu auto tlacili do maleho briezku, sadol som do svojej Tempry, ktora bola zatlacena v zaveji, nastartoval a vyhrabal som sa bez najmensich problemov. V tu zimu tiez auta odstavene na dlhych dieloch na Molecovej, ***** nevyliezli hore a ja som kluckoval medzi nimi v pohode. Letne som mal este MP11. Kto ich pozna, vola ich vecne gumy. Oni sa vobec neopotrebovavali. Vydrzali by asi aj 10 sezon, keby som ich po druhej nevyhodil. Potom som mal zakaznika, ktory predaval Dunlopy na SK. Daval mi ich za cenu matadorov a vtedy som konecne pochopil ten markantny rozdiel.
Potom mi vo firme kupili fabiu s Matador Elite. Po 1. sezone sli gumy do kosa. Buchali, nedrzali. Myslel som, ze mi lozisko odislo. Po prezuti na zimne GY auto stichlo. Na jar som si vypytal nove gumy...GY a auto opat sedelo (na moznosti fabie) na ceste. Moj chalan v teame mal na fabii MP55+ (zimne). Raz mi volal, ze auto mam odparkovane na jaskovom rade, ze on sa na tie gumy moze vykaslat, ze sa nedostal ani do roboty. Vedenie pochopilo, este v ten tyzden prezuval na GY.
Potoom som chybu spravil uz len raz, ked som na pickupa kupil barum polarisy. No katastrofa, nastastie sli aj s autom po roku prec.
Dnes jazdim vylucne na Dunlop/GY/BFGoodrich/Michelin/Conti a viem preco. Gumy mas na aute obycajne 3-4 roky. 5. rok je to uz o odvahe, resp. akceptovani, ze ta guma uz nema tie vlastnosti, ktore ocakavas. 6.rok gumu jazdi len samovrah... resp. max nechat 6. rocnu zimnu na leto, ale to len ak jazdis malo (nechal som tento rok na jednom aute s najazdom tak 5000km/letnu sezonu)
Ked si rozratas vyssiu cenu tych gum oproti matadoru, zistis, ze je to rocne 30-40 EUR. Na to sa mozem naozaj vybodnut, aby som ja trpol v zakrute a pred prechodom, ci to dam, alebo aby som sa vliekol ako po***** za to, ze som setril na gumach.
Staci? ;-)
 
Hodnoť

 

Zaujimave ze v nemeckom teste zvitazia nemecke alebo europske pneumatiky. Vpredu mam 235/40 R18. Auto ma 1.7 ton prazdne a obmedzovac na 230km/h. 266000km dnes. Mal som rozne typy letnych pneumatik: dvakrat pirreli (po 12000km na drot), raz michelin (18000km adio), viackrat matador (16000km vyskocil kord) a nakoniec som kupil BFGoodrich ci jak sa volaju. Maju 5 mm dezenu a viac ako 50000km. Vydrzia aj cestu do Prahy pod 2 hodiny.

Podla mna sa stalo to ze ked v Cine vyrabali gumy tak namiesto Goodyear sa preklepli a napisali BFGoodrich. Preto by som neveril tim testom.
 

bf goodrich

je myslim Michelin.
Nestaci napisat, ze si mal Micheliny. Treba pridat info ci si mal Pilot sport, alebo Primacy. Lebo na tych prvych sa jazdi dobre, ale s druhymi si v jarku raz dva.
 

 

by si mohol napisat presny model auta na ktorom jazdis.
----------
resp. sposob ako jazdis, lebo je myslim aj tebe jasne ze tvoja skusenost je uplne neaplikovatelna na ine vozidla.
 

napisal

ved to napisal, praha pod 2 hodiny. tak vies ako jazdi [predpokladam ze isiel zo SVK, asi z BA po panelovej dialnici] :)
 

 

skor som chcel vediet akymi rychlostami (ci jazdi plynulo rychejsie alebo len obcas akceleruje na max.), v ake denne/nocne doby jazdi a aku trasu presne (tiez odhadujem ze ide o trasu BA-Praha po D1).
 

 

BFgoodrich som mal 17" Posli pri kontakte s betonovym stlpom.
Ale po 4. sezone uz boli hrozne... ale zase ako kazda zimna guma po 4 rokoch

Vceobecne som bol spokojny
 

 

Ty budes asi jednym z tych nikdy nedospelych postpubertiakov, ktori "gumuju" este aj pri rozjazde do garaze.
Jazdim rychlo, 35.000 rocne, jazdil som uz GoodYear, Dunlop, Michelin, momentalne mam Pirelli Cinturato P7...
Este ani jedny pneumatiky mi nevydrzali menej, ako 40.000 km.
Alebo ze by si jazdil so zatiahnutou rucnou brzdou? ;-)
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto