SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen Golf dostane nové motory a rozsiahly bezpečnostný balík (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

1.2 TSI a 1.4 TSI tú ešte v podaní VW neboli???
 

Veď áno, ale

neboli nové.
 

 

dávali tam repasy?
 

V tomto prípade by to mohlo

byť jedno.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

1.2TSI a 1.4TSI

s ozubenym remenom a v pripade 1.2 so 16v tu este neboli. Ale mozem ta ubezpecit, ze na tie motory uz mozes nadavat, lebo stare boli horsie a sme uderka na nich tiez nadavala. Teraz ked nove budu lepsie, daktori korejcotrti mozno aj vybuchnu. Kto vie...
 
Hodnoť

prvy porovnavaci test

noveho Golfu je na svete. Jeho vysledok asi okrem Ajrtona aj tak kazdy vedel dopredu, ale aj tak ma prekvapil.
Listujem este v nedoschnutom novom cisle AutoZeitungu a neverim vlastnym ociam. Ze ma Golf dobre jazdne vlastnosti nikto nepochybuje, ale ze bude mat taky odskok od Focusa som necakal.

Takze testovali VW Golf VII 2.0TDI, Ford Focus 2.0TDCi a Kia Ceed 1.6CRDI. Teda momentalne najsilnejsie dieselove varianty ( bohuzial u Kie len 1.6, ale na jej obhajobu treba povedat, ze ma z 1.6 velmi slusny vykon 94kW a 260Nm krutak )

v karoserii vyhral s prehladom Golf (662) pred Focusom (617) a Ceedom (602)
Kia stratila najviac bodov v bezpecnosti.

v jazdnom komforte vyhral presvedcivo Golf (751) pred Focusom (721) a Ceedom (717)
Ceed stratil v odpruzeni prazdneho a plneho auta, v komforte prednych sedadiel, ako aj v klimatizacii

v motor/prevodovka vyhral Golf (739) pred Focusom (728) a Ceedom (665)
Tu bohuzial Ceed nemohol vobec konkurovat a jeho pohonnu jednotku oznacili vzhladom na dalsie dve auta ako letargicku. Dokonca aj spotrebu v teste mal Ceed vyssiu ako Golf 4,7 oproti 5,0. Focus mal 5,1, teda najhorsiu.

v kategorii jazdna dynamika Golf valcoval. Skoncil s velkym naskokom prvy (657) pred Focusom (572) a Ceedom (547) Ceed stracal v handlingu, slalome, v riadeni, v brzdach, trakci, jazdnej bezpecnosti...

v kategorii cena a ochrana zivotneho prostredia kraloval Ceed ( 543) pred Golfom (468) a Focusom (456)

Na obhajobu Ceedu treba dodat, ze do testu sa sice dostal s najvykonnejsim motorom, aky fabrika dodava, ale nestaci. Golf mal 110kW a 320Nm, Focus 120kW a 340Nm. Najlachsie auto bol Golf o vaic ako 100kilo lahsi ako Focus.

z 0-100km/h Focus/Golf/Ceed 8,4/8,6/11,1
60-100 s Focus/Golf/Ceed 11,2/15,5/11,2
80-120 s Focus/Golf/Ceed 13,2/19,0/14,1
max rychlost km/h Focus/Golf/Ceed 218/197/216
handling min Focus/Golf/Ceed 1:56,2/1:59,5/1:54,0
slalom km/h Focus/Golf/Ceed 63,5/197/216
brzdy nezahriate m Focus/Golf/Ceed 37,9/38,9/36,6
brzdy nezahriate m Focus/Golf/Ceed 38,0/38,1/35,7
spotreba vyrobca l/100km Focus/Golf/Ceed 4,9/3,7/4,1
spotreba test l/100km Focus/Golf/Ceed 5,1/5,0/4,7

Zaver: Nie ze Kral sa vracia, ale krala nikto nezosadil. Teda Golf nie je sice dokonaly, ale posunul sa dalej k tej dokonalsoti a dost odskocil konkurencii. Kia si od noveho modelu slubovala vela. Aj vela urobila, ale na krala to nestaci. No pre Kiu hovori priazniva cena, ktora je pri tomto teste o 6000 menej oproti Golfu a Focusu. Na druhej strane maju Focus a Golf vela prvkov bezpecnosti, ktore si zakaznik pri Kii nemoze objednat. Proste v ceniku biele miesta. Aj to cosi dokazuje.

prajem pekny vecer a citanie zadarmo:-) ( ja som dal 2,20eura:-) )
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

tie cisla

pruzneho zrychlenia si dal asi naopak. Nechce sa mi verit ze 2 litrovy TDi ma zo 60 na 100 15,5 sekundy. Asi to malo patrit tomu ceed-u.
K tej autozeitung stupniíci od 0 do 1000 inac velku doveru nemam- je to viac menej sub jektivne hodnotenie a chce sa tvarit ako objektivne (taky rozsah ze 1000 bodov)- to hodnoti kto, android DATA? :)))
K testom handlingu na kuzeloch- to je taka volovina akoze ma to z boku. Pozeral som test handlingu napriklad DS3 THP vs RCZ. Na kuzeloch jednoznacne vyhravala ds3, no na trati bol rychlejsi RCZ a to nespochybnitelne a opakovane. A to aj napriek tomu, ze aj v najsilnejsej motorizacii da stovku pomalsie ako bezna ds3 sport. Cize to, ako rychlo ti auto kruzi okolo kuzelov pramalo hovori o jeho realnom "handlingu".
To je ako porovnavat hrusky s jablkami.
 

mas pravdu

ma to byt Focus/Ceed/Golf

ospravedlnujem sa. problem je, ze sa neda dat link. Az po nejakom case to uvolnia. inac by si casopis nikto nekupil!!!
 

no ale preto je

tam aj cas na Rennstrecke a aj rychlost v Slalomgasse...
 

 

Ja len taku poznamocku - kde pracujes, ze mas cas tolko vypisovat na nete? ;)
Ale k veci - tesim sa, ze Golf je taky dobry. Akurat sa bojim, ze ten isty test by uplne inak dopadol v Korei :P Ked budu v nemeckych casopisoch vyhravat korejske auta nad nemeckymi, a v korejskych casopisoch naopak, vtedy uverim nestrannosti.
 

Nazdis kolega :)

o5 nemozem inak, ako s tebou suhlasit. Vsetky tieto testy su narodne predpojate jak das. Staci sa povozit trocha po europe. V nemecku vacsina ludio chodi na nemeckych autach. prejdes Mullhouse, a vo francuzsku mas same franticke auta. Prejdes Narbonu do Girony, vsade seaty. Na severe europy to iste. V amerike to iste (s vynimkou Beverly Hills:p )
 

 

Servus :) No, ved mne je to jedno, nech si kazdy vyberie, co mu je srdcu blizke. Docielili akurat to, ze som uplne prestal kupovat AutoTip (a vsetko z AutoBild group). Este Autohit mal celkom vyvazene testy. Esteze je na nete tolko auto-stranok, z ktorych sa clovek dozvie informacie, ktore aspon ako-tak reflektuju realitu.
 

Prepáč Lukáš, ale

myslím, že v redakcii AutoTip sú neskutočne zarmútení a zvažujú protestnú hladovku. Teraz som telefonoval so známym z AutoTipu a poprosil ma, aby som sa Ťa opýtal:
1. koľko strán venovaných Mazde je potrebné mať v AutoTipe, aby si ten časopis znova začal kupovať,
2. či musia byť tie stránky o Mazde ospevujúce, alebo môžu byť aj objektívne.
 

poslednu vetu mas zle,

v amerike to plati len pre trucky. (Ford F series). V autach mas poradie viac-menej stabilne: Camry-Altima-Accord. ameriky su az po nich.
 

minule vyhral Ceed

a tiez nedavno bol druhy za BMW. A Hyundai sa celkom rad pochvali ocenenim kvality prave od nemeckeho casopisu...A uplne nedavno v ceskom casopise Auto7 ( myslim, ze patri pod AMS ) porazil i30 Octavku. Tak myslim, ze ked je zaco, tak sa body davaju...
 

citam co mam k dispozicii

vsak daj link na nejaky korejsky casopis, stranku. Cisla snad pochopime vsetci...
 

Biele miesta?

Demagogia v priamom prenose?!Snad nechces tvrdit,ze NADSTARDANTNE A PRIPLATKOVE!prvky vybavy,ktore si objedna len minimum ludi,vyvazi cenovy rozdiel 6.litrov?
Toto nie je stredna,ci vyssia stredna trieda,aj ked kvitujem,ze ich ponukaju.

Uz len zrealnenie cien noveho Golfu,o niecom svedci...
Je fajn,ze si fanda,ale nezaskodilo by zliest z DAS AUTO-oblacika obcas na reaulnu auto-zem:-))
 

poradie

v teste ma byt Focus/Ceed/Golf

Dakujem Almico!!!
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto