Tym modrym podsvietenim interieru a stredoveho panelu a mnozstvom prvkov na ovladenie radia a klimy mi to pripomina hifi veze z 80tych rokov. Skor trapny efekt pre mladych ...
osobne by som mal na výber medzi Passatom a Malibu , tak si vyberiem Chevyho , už len z toho dôvodu že je to krajšie auto o ktoré sa nemusíš báť že ti ho niekto ukradne .....
že ak by som vyberal ja medzi Passatom a Malibu, tak to vyhrá Avensis alebo Mondeo... Ale podľa amerických cien, Malibu stojí (základ) 1,8 násobok Sparku, u nás by tak mohol stáť 12 600 €. A tým, že nespravia kombík, v Európe sa asi nestane veľmi masové auto.
Ked sa na to clovek poriadne pozrie je to mierne faceliftovana insignia. Tak isto interier vychadza z nej - s minimalnymi rozdielmi. Predpokladam, ze aj technika vo vnutri bude to iste. Ten diesel podla parametrov je ten isty, co ma opel - nic extra, po pravde.
Nuž, netuším, koľkokrát si sedel v Insignii, ale keď už hovoríš o minimálnych rozdieloch medzi ňou a Malibu, dokážeš identifikovať nejaké 3-4 interiérové prvky, ktoré majú tieto dva modely aspoň podobné? http://files.conceptcarz.com/i...
Insignia je auto mojej menzelky - cize pomerne casto sa v nej nachadzam aj soferujem. A malibu som videl viac krat nazivo - uz od januara na viedenskom autosalone sa mi pacila. V zasade cely interier je identicky (aj co sa tyka designoveho konceptu; kazdy ma vpredu "vykrojeny" polkruh pre seba) az po detaily ako volant, packy na volante, tlacitka, sedadla , atd... Najvacsie rozdiely su v podsvieteni (cervene vs. tyrkys), tvare budikov a osadenia stredoveho panelu. Ale to su vazne detaily. Celkovo pocit v interieri je uplne identicky. Podobne je to s exterierom.
Spravne. A v australii bude asi pod znackou holden. Len som chcel povedat, ze malibu vychadza z insignie/regalu a lisi sa len detailami. Regal je este menej upravena insignia. Je tam ovela vacsia podobnost ako napr. cruze a astra.