SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvá jazda s najpohodlnejším Chevroletom, ktorý láka cenou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť

???

Chevy je srot??to by som netvrdil..:-))To auto je az velmi pekne a urcite vydrzi viac ako nejaky Passat..ak by som kupoval nove auto,tak jedine Malibu v ciernej farbe a v benzine s automatom..Americke auta tejto triedy s dieslom a manualom nejdu dokopy..
 

2,4 a stvorvalec?

fuj. a hnoj to je. nechapem preco nie V6. ta spotreba je hnusna
 

no Porsche

robilo 3 litrovy stvorvalec a co? Sestvalec aspon 3,8l na americke pomery...
 

Myslím, že si si vybral

dosť neefektívnu formu dolorizmu.
 
Hodnoť

Nie, nie, nie, radsej Skodu, na tu su

lacne nahradne diely aaa..., je to tradicia, kupovat si Skodu..., aaa..., netreba vycnievat, treba byt nenapadny...:DDD
 
Hodnoť

Chevrolet Malibu ročník 2011

som mal z požičovne v Calgary. Výkonné, tiché, priestranné a pekné z vonku, zaujímavé z vnútra.
Najmä som mal pocit, že sedím na choppri, čo dodávalo celému výletu po okolí akýsi americký nádych 60. rokov. :)
http://jannancar.blogspot.sk/2...
 
Hodnoť

radsej mazdu 6

toto auto ani nahodou, normalny clovek by si toto nekupil. nova mazda 6 je omnoho krajsie a lepsie auto a tusim aj lacnejsia je. motory sice maju vykon ale smadne to asi bude dost. mazda ma lepsie technologie no a ten modry interier si moze kupit jedine ocny masochista. :) , fu trosku sa mi ulavilo :)
 

re

tusis zle, nova mazda6 je o stvrtinu drahsia v zaklade.. vo vybave to vyjde este viac
 

 

JaM:tak potom mi nieco uslo lebo nedavno tu bol clanok kde ta cena mazdy je (zacina) na 22k a toto tu maju za 25 a viac.
pre automix:no dobre asi mas viac skusenosti s autami ale za tym co som napisal si viacmenej stojim. nova mazda je krasne auto s motormi ktore su pokrokove a aj s novymi technologiami. interier mazdy je na mile dalej od tohoto chevrololetu, nemozem si pomoct, tak to vidim ja.
okrem toho oktavky su paradne auta a zakazdym ked sa v nej veziem tak mam z nej dobry pocit. na slovensku by som si ju ale urcite nekupil. teraz mam hondu a som velmi spokojny.
 

Jazdil si na tom aute?

Nechapem reakcie niektorych ludi tu. Vacsina z nich nesedale ani v pribuznom aute, ale mudruju, co je lepsie. Mazda je urcite znacka s velmi kvalitnymi autami. Patria k najspolahlivejsim na svete. Ale povedat, ze je Mazda 6 urcite lepsia nez Chevrolet Malibu bez toho, aby si do toho auta sadol? To je dost obmedzeny pohlad. Ja som sice v Chevrolete sedel len na Autosalone, ale tie auta su naozaj velmi pohodlne. I ked interiery americkych aut su dost "lacne", ale s tym som sa stretol aj u korejskych, ci japonskych aut. Nemal som nikdy ani Daewoo, ale v nejakych som sa tak 2-3x viezol a tiez boli celkom pohodlne. Len neboli pekne a bol na ne problematicky servis. Poznam vsak cloveka, ktory mal sluzobnu Octaviu. Ked menil auto, presiel do "lepsieho". Na mesiac zobral Mazdu 6 s tym, ze je za priblizne rovnaku cenu (operativny leasing) a moze sa rozhodnut, ci pri nej ostane, alebo znova berie Octaviu. Po 3 tyzdnoch uz menil na Octaviu. Vraj Octavia mala ovela lepsie jazdne vlastnosti a celkovo bola prijemnejsia. Vyjadril sa, ze Mazdu by uz nikdy nechcel. Toto je pohlad cloveka, ktory v oboch autach sedel a najazdil v nich tisicky km (ano aj za 3 tyzdne to boli tisicky km). Tam sa da brat nazor, ze je niektore auto lepsie, ci horsie. Ale nazor, ze "Vidim obrazok a taktiez jedna babka povedala, ze Chevrolet je fuj a Mazda je super..." je taky "slovensky" (rozumej bezdovodne ufrflany).
 

no to

o tej Octavii a Mazde si tu nemal...to tu neradi pocuvaju. Vies, nikto z nich nema Octaviu, ale kazdy stopercentne vie, ake je to zle auto:-) Podobne ako pri motoroch TSI.
 

Ja som so svojou Octaviou spokojny

Som s Octaviou spokojny v ramci jej veku. Uz je stara a ak sadnem do nejakeho noveho auta, tak je pohodlie ovela lepsie. Dokonca v Octavii II sa citim nasobne lepsie. Ale je fakt, ze je tak draha, ze ak si pridam len 10 - 20% a vozim sa v neporovnatelne lepsom aute po vsetkych strankach. Cize ich chybou je vysoka cena a prilis velky pocet kradezi. Toto nie je o znackach Skoda, ci Mazda. Tie cisla o spolahlivosti Mazdy nie su vycucane z prsta. Su to urcite velmi kvalitne auta a nikto ich nekradne. Aj Kia Sportage je napr. velmi kvalitne auto (i ked dnes je uz dost kradnute). Ale aj tie najnovsie modely pouzivaju na dotyk lacnejsie materialy, nez moja 10-rocna Octavia. Ale verim, ze sa to zlepsi. Stale sa to zlepsuje a aj tieto azijske znacky pochopili, ze sa musia prisposobit kvalite materialov europskym autam, ak sa tu chcu viac presadit. Fakt ale je, ze americky trh je pre ne ovela zaujimavejsi (vela bohatsich ludi s konzumnejsim spravanim a geograficky blizsi trh). V US su interiery aut velmi lacne. Priemerne auto jazdiace po slovenskych cestach ma prijemnejsi interier. V US som sedel napr. v Nissan Rogue. Je to krasne priestranne auto (na obrazkuy sa podoba na Qushqai, ale je velke ako Murano). V tom aute bolo miesta ako v autobuse. Ale materialy boli na dotyk velmi lacne a auto bolo odhlucnene asi ako Skoda 105l. Cize bolo pocut vozovku, akoby som mal stale otvorene okno. Ale na Slovensku som videl nejeden Nissan a tie mali ovela lepsie materialy. Ale stale to neboli materialy ako v Audi, VW, Citroen, Renault atd. Ano, aj Renault ma kvalitnejsie materialy v interieri, nez mnozstvo azijskych vozov.
Musim vsak povedat, ze radsej sa budem vozit v japonskom aute s materialmi ako v Skoda Forman, ale bez nutnosti navstevovat servis kazdu chvilu, nez v Renaulte, kde aj ked bude super najlepsi interier, ale auto budem mat stale v servise. Na obranu Renaultu, mal som nejaky cas aj Thaliu a to auto chodilo len na vymenu oleja.
Kazdemu vyhovuje nieco ine. A kazdy vyrobca ma aj svoje muchy. Aj ja som uz uvazoval nad Mazda CX-7. Za tie prachy je to krasne velke auto. Myslim, ze v tejto vybave a rozmeroch nic podobne za rovnaku cenu u nas nekupim (teda v case, ked bola akcia s velkou zlavou a splatkami bez navysenia). Az kym som si nenasiel na nete skusenosti majitelov aut. Proste toto auto sa im moc nepodarilo a je dost kazove.
 

no ja som tiez so svojou

Octaviou spokojny. Ale za tym ucelom som si ju aj kupoval a napriek tomu, ze som ju planoval drzat kratsie, stale je doma. Samozrejme OII je dost lepsie auto. Ci uz vnutornym priestorom, podvozkom, ale aj pouzitymi materialmi. OII sa konstruovala v najvacsej euforii, kde sa moc nehladelo na cenu, ale skor bol kladeny doraz na najvyssiu kvalitu. Som rad, ze som v tom obdobi mohol byt pri tom:-) Interier mohol byt este kvalitnejsi ( cele dverove vyplne mali byt potiahnute TPO foliou ako pri OI, ale vyssia sila zasiahla. Aby ma niktor neupodozrieval, ze nemam s cim porovnavat, striedam ju s Mercedesom C-ckom a nemam okrem ovladacich prvkov ziaden problem. Rucna brzda v C-cku je nozna a tak v Octavke obcas slapem lavou nohou do prazdna a v Mercedese nema co zatiahnut:-) Podobne je to aj s jednou multifunkcnou packou na lavej strane v C-ecku a dvoma apcakmi v Octavii. Ale vynikajuci hydraulicky posilovac roadenia v oboch autach. Samozrejme C-ecko je v interiery samy kvalitny material a vynikajuci komfort plus super radio. A velmi jednoduche intuitivne ovladanie cez Command center. Prave audiosystem bol v Octavii dost velka slabina. Aj s priplatkovym sound systemom to nebolo ono. Ale pocuvat sa to da...

Na obhajobu Mazdy 6 len tolko. Aj ja poznam jedneho riaditela, ktory jazdil prvou generaciou Octavie RS. Ked ju chcel vymenit po prichode OII za nove RS, nebolo este k dispozicii a tak siahol po Mazde 6 MPS a ma ju myslim dodnes. Tak si myslim, ze je spokojny.

A suhlasim s tym, ze interiery US aut su velmi lacne a plastove. Ma to ale jednu vyhodu. Mozes to umyt rovno hadicou, ako karoseriu auta:-) No tam sa beru do uvahy trocha ine parametre ako v Europe. Nikto si nezaklada na dokonalom licovani dielov, perfektnych materialoch. Vsetko je mohutne, vidis delenia foriem plastovych dielov, vidis skrutky...ale auta su relativne spolahlive, pohodlne, mali dobru akceleraciu, lebo sa musia ovela castejsie zaradovat do dialnicnych prudov, boli velke...ale to sa uz tiez meni.
 

 

Sorry, ale napisat, ze Octavia ma lepsie jazdne vlastnosti ako Mazda moze len uplny ***.
Pre tvoju info, Mazdy a Fordy maju najlepsie jazdne vlastnosti z nepremiovych automobiliek.
A ano, aj ja som v oboch tych autach najazdil tisicky km.
 

Tak neviem

Podla mojho nazoru riaditel, ktory najazdi 10.000km mesacne, nema dovod si vymyslat a brat (podla teba) horsie auto. Hlavne ak ho neoplati on. Samozrejme, ked uz kupoval za svoje, tak kupil BMW. Ale to uz je ina liga.
 

 

To nie je "podla mna". Ved si precitaj daky test.
Na Mazdu moze clovek povedat hocico - starsie modely boli dost hlucne od kolies, plasty v interieri su (boli) tvrdsie, na ake je zvyknuty bezny Europan, pomerne vela tlacidiel na palubovke, dizajn exterieru nemusi sediet kazdemu...ale ze Octavia (!!!) ma lepsie jazdne vlastnosti, to moze povedat len totalny ignorant.
 

Na druhej strane nikto nepovedal,

že riaditeľ, ktorý najazdí 10000 mesačne má reálny cit pre autá. Viem, že pre teba pravdu má, ale ako tomu dodáš objektívnosť?
 

 

to s tym fordom je dnes uz len mytus
 

 

Fordy stale patria spicke, aj ked im mozno trocha uskodila ta "globalizacia" modelov.
 

ze patria Fordy

k spicke v podvozku som si myslel aj ja, ale posledny spolocny test Focusu a Golfu VII ukazal, ze VW je momentalne pred Fordom. Otazka teda je, ci Ford tak klesol, alebo VW urobil take pozitivne zmeny.

Podobne dopadol aj spolocny test Passatu a Mondea. Passat bol jednoducho v podvozku lepsi.

Podobne dopadol aj porovnavaci test VW Scirocco 2.0TSI, Toyota GT86 a Peugeot RCZ 200THP. Dal by som ruku do ohna za Toyotu, ze bude v handlingu lepsia, ale namerane cisla hovorili jasnou recou.
Rennstrecke RCZ/Toyota/Scirocco 1:47,7min/1:49.9min/1:46,3min
Slalomgasse RCZ/Toyota/Scirocco 66,9km/h/65,4km/h/67,8km/h

no a brzdy boli snad najvacsia hamba...

nezahriate RCZ/Toyota/Scirocco 34,8m/38,7m/35,4m
zahriate RCZ/Toyota/Scirocco 34,5m/h/39,6m/35,2m

Teda Yeti zastavi so zahratymi brzdami o 5m skorej!!!!!!!!!!!!!!!!

Zaver: Mit vielen Vorschusslorbeeren startete der Toyota GT86.... Sowohl der kleine, hübsche Peugeot RCZ als auch der der kräftige und dynamische VW Scirocco haben mehr zu bieten als der unharmonische Japaner - trotz Heckantrieb und Boxermotor

No zostava fakt, ze na driftovanie je z tej trojice naozaj len Toyota a zrejme aj ten fun faktor bude lespi i ked budes pomalsi:-)
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Auto