k spicke v podvozku som si myslel aj ja, ale posledny spolocny test Focusu a Golfu VII ukazal, ze VW je momentalne pred Fordom. Otazka teda je, ci Ford tak klesol, alebo VW urobil take pozitivne zmeny.
Podobne dopadol aj spolocny test Passatu a Mondea. Passat bol jednoducho v podvozku lepsi.
Podobne dopadol aj porovnavaci test VW Scirocco 2.0TSI, Toyota GT86 a Peugeot RCZ 200THP. Dal by som ruku do ohna za Toyotu, ze bude v handlingu lepsia, ale namerane cisla hovorili jasnou recou.
Rennstrecke RCZ/Toyota/Scirocco 1:47,7min/1:49.9min/1:46,3min
Slalomgasse RCZ/Toyota/Scirocco 66,9km/h/65,4km/h/67,8km/h
no a brzdy boli snad najvacsia hamba...
nezahriate RCZ/Toyota/Scirocco 34,8m/38,7m/35,4m
zahriate RCZ/Toyota/Scirocco 34,5m/h/39,6m/35,2m
Teda Yeti zastavi so zahratymi brzdami o 5m skorej!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaver: Mit vielen Vorschusslorbeeren startete der Toyota GT86.... Sowohl der kleine, hübsche Peugeot RCZ als auch der der kräftige und dynamische VW Scirocco haben mehr zu bieten als der unharmonische Japaner - trotz Heckantrieb und Boxermotor
No zostava fakt, ze na driftovanie je z tej trojice naozaj len Toyota a zrejme aj ten fun faktor bude lespi i ked budes pomalsi:-)
vysledok iba na jednej trati, najma na autozeitung trati :-p Scirocco kazdej verzie totiz na autozeitiung trati jazdili 2x- druhy krat samozrejme s podstatne lepsimi casmi (aky to zazrak), kdezto dalsie auta, ktore spominas, druhykrat nejazdili. http://www.fastestlaps.com/tra... Na okruhu Serres dokonca papierovo silnejsi scirocco zazil debakel za slabsim (156 konovym) RCZ-kom, ktore na stovku zrychli o pol sekundy pomalsie. Serres je technicka trat, na rozdiel od autozeitungu. Ked porovnavas vykony aut na trati, musis zobrat viacero faktorov do uvahy. Napriklad tebou spominane RCZ je taky zvlastny voz. Aerodynamikou zvlastny. Na velmi technickej trati moze zaostavat, lebo je vyraznejsie nedotacavy. Na druhej strane na rychlej technickej trati s hladkym asfaltom je momentalne podla viacerych testov najlepsim vo svopjej triede (dokonca tromfne aj TT-cko v ovladatelnosti). Je to dane aerodynamickou konstrukciou. RCZtko pri vyssich rychlostiach ma vdaka konstrukcii daleko vacsi pritlak ako bezne hot-hatche alla scirocco, alebo aj ds3.
RCZ-tko ( medzi ktorymi bol rozdiel inac minimalny ), ako o tu Toyotu. Bol som naozaj presvedceny, ze to auto bude najlepsie v jazdnych vlastnostiach. Zadnokolka, boxer, nizka hmontost. Vsetci v testoch boli z toho auta uneseni a potom sa docitas, ze brzdi ako Avia...trocha podraz na zakaznikov. Samozrejme ze tu bude kopec reci o tom, ze je AutoZeitung nemecky casopis a ako pises napriklad ty, ze Scirocco jazdilo 2x. Neviem a nechcem sa hadat.
Dakujem za link. Zaujimave citanie. Na niektore auta by som nepovedal. No pozeral som pre zaujimavost aj ten Peugeot RCZ THP155. Rozdiel oproti Sciroccu 1.4TSi so silnejsim motorom o 5 koni je 9 stotin sekundy. Tazko hovorit o nejakom debakli.
Suhlasim, ze jedna trat nepreveri celkove schopnosti auta a zavisi dost na vodicovi 'Stingovi' No na brzdnu drahu to nebude mat velky vplyv a samozrejme aerodynamika auta sa viac prejavi na rychlych tratiach ako na technickych. S tym s tebou uplne suhlasim. Napriek tomu si myslim, ze aj ten test AutoZeitungu cosi hovori.
Micheliny Premacy HP 215/45 R 17 W. Scirocco a RCZ isli na 235/35 R 19 Y, co moze byt ten rozdiel. RCZ-tko malo Continental SportContact 3 a Scirocco Bridgestony Potenza RE 050 A. Keby obuli tie sirsie len na Scirocco, videl by som za tym jasny zamer, ale ze ich dali aj na RCZ...No GT-cko je o 100 kilo lahsie ako oba konkurenti. Ale asi by to chcelo v serii trocha lepsie gumy, aby to auto mohlo ukazat, co v nom je!!!
Suhlasim s tym, ze by mohli dodavat kvalitnejsie pneu. Ale skor si myslim, ze tam davaju "dojazdovky" zamerne a obutie nechaju na majitelovi. Ten si tam da ake potrebuje...
Co sa tyka brzd, od A-Z to pocujem ako prveho, ze su tam blbe brzdy. Vsetci ostatni ich chvalia. Ale je to mozne, ze tak sudili podla jazdy na Michelinkach a ostatni prezuli :)
jazdil tiez na tych 'dojazdovkach', co aj spomenul a videl v tom vyhodu, ze pri driftovani ta nova sada gum nebude stat majland. Aj tak sa da na to pozerat a s gumami s lepsim gripom by bolo mozno to driftovanie ovela komplikovanejsie:-)
Ale potom sa nemoze AutoZeitung (resp. Ty) "stazovat", ze je auto slabsie, nez sa cakalo, prip. pouzit slovo "podraz na zakaznikov". Ked testujem auto postavene a obute na drift, rekord v rychlosti netrhnem. A ani na brzdach nebudem excelovat. Mozno sa mylim a nakoniec sa to da, ale cisla, co si uviedol hore mi davaju za pravdu.
keci, to je realita. Ano, su na spici, len na tej spici su aj lepsi. Od spicky Kiu delilo na okruhu 5,5s a v slalome 4km/h. Treba uznat, ze este par rokov dozadu nepredstavitelne cisla. Suhlasim H/K urobil velmi velky pokrok. V kvalite pouzitych materialov v interiery az na volant su skutocnou spicku. Len obcas sa chybicka vloudi...
zamestanec Skody Ajrton a ani som nikdy nebol. Ale to nevylucuje, ze som nemohol robit pre Skodu a asi dalsich 10 znaciek:-) a pripustam, ze mozu byt moje prispevky zaujate, lebo mam rad dobre auta...
kup si Octavku a ja ti poviem, ktory diel som robil:-) To je dobry obchod. Myslim, ze sa to da vycitat z mojich prispevkov...
Este raz, z mojho pohladu ma H/K velmi kvalitne spracovane interiery a pouzite kvalitne materilay ( az na ten kozou potiahnuty volant ). Teraz nehodnotim design, ale kvalitu a spracovanie. Ked som prvy krat sadol do i30, nechcel som verit vlastnym ociam, ze podokenny profil na dverach bol z makceneho plastu. Ze to ma i40 je samozrejme, ale pri i30 to samozrejme nie je!
sarkasticky napisane teda nebolo. Ono kvalitu auta zistis velmi rychlo prave kvalitou intetrieru. Ak sa nesetrilo tam tak sa nesetrilo pravdepodobne nikde. ( ako priklad mozem uviest OII a Rapid ) Urobit kvalitny interier nie je vobec lahke a je to aj dost financne narocne. A samozrejem v pripade H/K si myslim, ze to tak je. Vies, v tych testoch tie rozdiely nie su nijako vzrusujuce. A mas pravdu, ze vo vsetkych tebou spomenutych oblastiach je H/K na velmi vysokej urovni - teda spicke. Plus tazi zo zaruky a samozrejme ceny. Problem je asi v tych motoroch. V atmosferach je urcite spicka, len tych atmosfer je cim dalej menej a v testoch, kde sa porovnavaju atmo a preplnane motory potom rozdiel asi bude. Ale kaslat na to! Hlavne ze su vsetci spokojni.
No ale potom o com budu debaty? Ze je vsetko perfektne? To je nudne! To nie!
kedze som podla teba Ajrton zaradeny do skupiny VW trti, tak je len samozrejme, ze pre teba ako milovnika ryzoveho nakypu nema moj nazor ziadnu cenu, co aj respektujem:-)
nemozes porovnavat
Scirocco kazdej verzie totiz na autozeitiung trati jazdili 2x- druhy krat samozrejme s podstatne lepsimi casmi (aky to zazrak), kdezto dalsie auta, ktore spominas, druhykrat nejazdili.
http://www.fastestlaps.com/tra...
Na okruhu Serres dokonca papierovo silnejsi scirocco zazil debakel za slabsim (156 konovym) RCZ-kom, ktore na stovku zrychli o pol sekundy pomalsie. Serres je technicka trat, na rozdiel od autozeitungu.
Ked porovnavas vykony aut na trati, musis zobrat viacero faktorov do uvahy.
Napriklad tebou spominane RCZ je taky zvlastny voz. Aerodynamikou zvlastny. Na velmi technickej trati moze zaostavat, lebo je vyraznejsie nedotacavy. Na druhej strane na rychlej technickej trati s hladkym asfaltom je momentalne podla viacerych testov najlepsim vo svopjej triede (dokonca tromfne aj TT-cko v ovladatelnosti). Je to dane aerodynamickou konstrukciou. RCZtko pri vyssich rychlostiach ma vdaka konstrukcii daleko vacsi pritlak ako bezne hot-hatche alla scirocco, alebo aj ds3.
no mne ani tak neslo o Scirocco, ci
Dakujem za link. Zaujimave citanie. Na niektore auta by som nepovedal. No pozeral som pre zaujimavost aj ten Peugeot RCZ THP155. Rozdiel oproti Sciroccu 1.4TSi so silnejsim motorom o 5 koni je 9 stotin sekundy. Tazko hovorit o nejakom debakli.
Suhlasim, ze jedna trat nepreveri celkove schopnosti auta a zavisi dost na vodicovi 'Stingovi' No na brzdnu drahu to nebude mat velky vplyv a samozrejme aerodynamika auta sa viac prejavi na rychlych tratiach ako na technickych. S tym s tebou uplne suhlasim. Napriek tomu si myslim, ze aj ten test AutoZeitungu cosi hovori.
sorry
Co mala ta GT86 obute?
mala obute
Tak je to jasne :)
Co sa tyka brzd, od A-Z to pocujem ako prveho, ze su tam blbe brzdy. Vsetci ostatni ich chvalia. Ale je to mozne, ze tak sudili podla jazdy na Michelinkach a ostatni prezuli :)
na autofun
http://autofun.blesk.cz/test-t...
S tymto mozem suhlasit.
ale ten mytus
to nie su moje
http://www.auto.cz/video-neovl...
Dufajme, ze to nie je ta nova automaticka osemstupnova prevodovka.
nie som
Ajrton
Este raz, z mojho pohladu ma H/K velmi kvalitne spracovane interiery a pouzite kvalitne materilay ( az na ten kozou potiahnuty volant ). Teraz nehodnotim design, ale kvalitu a spracovanie. Ked som prvy krat sadol do i30, nechcel som verit vlastnym ociam, ze podokenny profil na dverach bol z makceneho plastu. Ze to ma i40 je samozrejme, ale pri i30 to samozrejme nie je!
Myslis si, ze je to zaujaty prispevok?
tak to absolutne
No ale potom o com budu debaty? Ze je vsetko perfektne? To je nudne! To nie!
este len k obedu
Sieťku na minerálku