už vidím ako prezident nejakej spoločnosti, či nebodaj krajiny nepríde na šrote z Ingolstadtu, Stuttgartu ci Munchenu, ale na vyspelom ŠEVROLETE xD
Ale skús sa prosím zamestnať na Úrade pre ochranu ústavných činiteľov, našim stačia aj Chevrolety a možno sa aj dačo ušetrí (snáď na servise sa to auto nepreplatí 3x).
Skutoční revolucionári sú v tejto nepriaznivej dobe nedostatkovou komoditou!!!
Načo by im boli diesle? Všimnime si japoncov - u nich sú zakázané diesle v osobných autách, lebo sú zdraviu škodlivé (sadze). Načo by Amíci robili diesle, keď ich v USA nepotrebujú? Znova sa vrátim k Mazde. Tak veľké, ľahké a výkonné auto s priemernou spotrebou 5,5 l (2l motor), resp.5,9l (2,5l motor) je úplne výborné a tu už ani diesel nie je skoro potrebný. Verím, že spotreba pôjde ešte dole, ale pri zachovaní vysokej spoľahlivosti, trvanlivosti motora to dokážu IBA Japonci. My v Európe doplatíme na naše turbomotory. Japonci dávno mali variabilné časovanie ventilov, ktoré bolo veľmi spoľahlivé (Honda, Toyota). Pritom v tom čase (90-té roky) v Škode robili Felíciu a do VW dávali zastaralé motory - hladné a nevýkonné. Sme tak trocha po zadu...
Mne osobne by vyhovoval hybrid, nakoľko jazdím dosť v meste a práve tu je jeho teritórium. Ale ak hybrid, tak od Toyoty. Nezačali spoluprácu s BMW len tak zo srandy. BMW získalo hybridnú technológiu, Toyota najlepšie dieslové motory na svete (BMW) a to bude silné spojenie.
Vypnes komp,vytiahnes ho zo zastrcky,pockas 5 minut,znova ho zapnes, pokukas nove parfemy a tam, kdesi v hlbinach SME,snad omylom narazis,aj na Auto-SME:-))
Vola sa to:Pilit si pod sebou konar. Ved kto by dal prednost autam,pred parfemom?
to co su za motory a dynamika, moja honda sedan s 1.8 atmosferickym motorom z 2006teho ma podobne rozmery a vahu a 0-100 za 9 sekund. toto je dost bieda, inovacia v oblasti motorov. sme predsa o 6 rokov dalej. inak vyzera celkom pekne. taktiez cena, 26000 za dakeho korejca.. hm hm
v jedno leto som po amerike najazdil 6000km a nemohol som si ich vynachvalit :) aj toto sa mi vcelku paci, asi by som si ho nekupil ale je z neho citit toho americkeho ducha :) mojim favoritom je aj tak chrysler :) aj ked najpohodlnejsiu jazdu som zazil v lincolne :) aj ked som ho nesoferoval... soferovala jedna rehola sestra v amerike :)) boze to bola pohodaaaaa :o)))
článok o Chevrolete a je tu znova spam o Octáviách a Passatoch. Sem-tam sa mihne Ford, Mazda a toť vsjo. Všetci odborníci už vedia, že tento low-costový Chevrolet, na ktorom ešte nejazdili, bude lepší ako Passat, či dokonca lepší ako Octavia 3, ktorá sa ešte ani nevyrába xD Vlastne bude lepší ako BMW, MB a Audi dokopy, keďže niekto tu písal o šrotoch z Nemecka xD
Toto je možné naozaj len na low-costovom webe plnom low-costových prispievateľov. Dakedy mi z tých vašich výplodov bolo doplaču, teraz mi je dopopuku.
AVEO - v mierke tak 1 - 1,3 . Velké auto si zaslúži vlastný dizajn. Ale to je teraz v Chevorolete - zrejme aj v in ých automobilkách - taká úchylka, že všetky predné masky a zadnbé svetlá musia vyzerať u všetkých modelov rovnako. Škoda tej uniformity.