SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mladík neprežil haváriu na aute so zjazdenými pneumatikami (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Tak ako, frajeri, cestni krali? Naozaj budete dalej jazdit ako hulvati? Porusovat predpisy, lebo vy ste dobri vodici? Tento zabil len seba, ale nabuduce moze takyto zabit niekoho z vas. Alebo mozete zabit vy niekoho.

Cakam ako na den sudny, kedy budu ludia ludmi ...
 

hmm

noo možno ho zabil ten čo sedel vzadu a nebol pripútaný, alebo šofér nebol pripútaný čo spôsobilo jeho poranenia ... neviem prečo nenapíšu komplexnejšie údaje, čo bolo príčinou. Jasne vieme, že zjazdené pneumatiky a neprispôsobenie jazdy ... ale pri pohľade na to auto vyzerá vnútorný priestor nepoškodený. Tak neviem.
 

 

ty chlapci fetuju prvu ligu poznam ich ten co sa zabil diloval a ostatny tahali tak co cakat od takychto stratených existencii je stastie ze nezabili niekoho ineho ako uz spomenul prispevatel nadomnou.
 
Hodnoť

hrubka dezenu

on tam nemal uz pomaly ani tych 1,6.. no co ma dostalo bola tato veta:

"Vzhľadom na stav pneumatík havarovaného vozidla polícia pripomína vodičom, že minimálna hrúbka dezénu letnej pneumatiky je 1,6 mm a pri zimnej pneumatike je to 3,0 mm,".

Minule som niekde na sme (a dalsich portaloch) cital, ze zimna pneumatika pri jazde na suvislej vrstve snehu a ladu ma mat 3mm, teda v pripade ze na snehu a lade prave nie je moze mat 1,6 ako letna. Takze ako to teda vlastne je? :)
 

 

je to presne tak ako si napisal...
na suvislej vrstve snehu a ladu musis mat pneumatiku s oznacenim M+S a dezenom min 3 mm,
v ostatnych pripadoch musis mat minimalny dezne 1.6 mm bez ohladu na typ pneumatiky
 

MIN. 4mm

ja by som dal min 4mm na zimne aj to uz ma auto problemy na snehu, viem ze vela ludom je luto take gumy menit ale tak potom nech jazdia len ked je sucho a neohrozuju ostatnych!!!
 

Nezdá sa mi...

Takže, podľa vás, pôjdem (medzi 15. novembrom a 31. marcom) z Nitry do Tatier na lyžovačku - teplota 10 stupňov nad nulou, sucho, mám obuté staršie ojazdené zimné pneu (1,8 mm) - a idem. Prídem do Popradu - a súvislá vrstva snehu... Čo teraz? Sú tieto možnosti:
a) Pôjdem ďalej - riskujem (pokutu, zadržanie osvedčenia o evidencii...), alebo typické problémy na vozovke (možno i mimo vozovky);
b) Mám na streche sadu nových zimných pneumatík - prezujem na najbližšom odpočívadle..
c) Vrátim sa domov;
d) Počkám, až sa sneh roztopí;
e) Ďalšia somarina;
f) Jednoducho mám na vozidle obuté štyri vyhovujúce zimné pneumatiky s hĺbkou drážok dezénu aspoň 3 mm - a mám pokoj (aj pred svedomím a aj pred zákonom). V tom vidím logiku. To, čo Vy tvrdíte nemá ani logiku a nemá to ani oporu v zákone.
 

 

Má to logiku aj oporu v zákone, presne ako píše Kuras.
Len vôl by šiel do Tatier v zime na ojazdených zimných... Toľko k Vašej logike. :-P
Keď ktosi jazdí len tuto dolu (NR, BA) a sneh má 2 dni za 3 roky, investícia do zimných gúm je pre neho zbytočná. Tie 2 dni pôjde MHDčkou.
 


Najčítanejšie na SME Auto