SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Audi RS 6 Avant môže prekročiť 300 km/h aj s kufrom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

Prave som sa zamiloval :-)

proste pecka :-)
 

 

neskoro, ja som už zamilovany aj do staršej verzie.. jednoducho RS6 je legenda..
 
Hodnoť

4x4 a 300km/h

Srdcom pohonu všetkých štyroch kolies Quattro je centrálny samosvorný diferenciál s chladičom oleja.

Nemohli by predat licenciu Lexusu?

Darmo, naskok vdaka technike...
 

Audi

vymyslelo pohon 4x4, tak si dali do loga 4 kolieska. Renault nevymyslel nič a tiež si to dali ako logo :)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

tento Jensen FF

je z roku 1966.

http://en.wikipedia.org/wiki/J...

Ale ktore bolo prve 'osobne' auto s pohonom 4x4 neviem...Wikipedia spomina prve auto so spalovacim motorom a pohonom 4x4 Spyker 60 HP z roku 1903 z Holandska. Pisu o dvojsedadlovom sportovom aute. To bude asi ta firma Spyker, co kupil Saab:-)

Porsche postavil dokonca prvu stvorkolku uz v roku 1899 ale ako elektromobil. Pouzil elektromotor v kazdom naboji kolesa...hlava otvorena!

No a patent uz z roku 1893 spolu aj s riadenim vsetkych 4 kolies a troma diferencialmi.

http://en.wikipedia.org/wiki/F...
 

Živo si viem predstaviť, čo máš

v logu ty. Podľa všetkého dva kruhy vodorovne vedľa seba a v strede kolmo na ne postavený ovál.
 

 

toyota?
 

v podstate..

len otoceny o 180°
 

Toyota má tri elipsy.

Predstav si to ešte raz, prípadne si to nakresli.
 
Hodnoť

 

Zamrzi akurat ten rozdiel v cene medzi S6 a RS6, inak ale super auto pre niekoho, kto ma peniaze a potrebuje rodinne auto. Akurat manzelku asi trafi slak v prvej zakrute :D. Inak ten downsizing nechapem, mohli tam nechat tu 5.2 V10, ved ked si niekto moze dovolit taketo auto, je mu sumafuk ci to zere 9 alebo 15 litrov.
 

 

Spotrebe 9.8 ci kolko samozrejme nikto neveri, nemci su v tomto stari klamari, vid udaje bmw napriklad, tych 15 bude ovela realnejsich. To auto ma 2tony.
 

 

Skor to bude tak, ze 9,8 dosiahnes pri jazde stylom, pri ktorom si si radsej mohol kupit zakladny diesel.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

kombik ma

lepsiu aerodynamiku ako sedan a myslim, ze tu tuhost maju tiez dobre poriesenu:-) Toho by som sa veru nebal. Pre DHL, alebo USPS idealne auto:-)

No a vela kombikov vyzera lepsie ako sedan a ked pozreli statistiku predaja kombi/sedan...

O kompromise by som pri tomto aute nehovoril. To snad az by tam dorazil diesel:-)
 

 

Kombik nema lepsiu aerodynamiku ako sedan ;)
Ale paci sa mi asi viac ako sedan.
 

no neviem

prave team Volvo TWR pouzival kombiky v ME cestovnych automobilov preto, lebo mali lepsiu aerodynamiku...
 

 

U niektorych modelov ma naozaj kombi lepsiu aerodynamiku (napr. myslim, ze pri Fabii 1 to tak bolo), ale vo vseobecnosti to neplati. Za kombikom vznika nechcene prudenie vzduchu opacnym smerom (preto sa napr. v dazdi okamzite spini zadne okno), ktore u sedanu nie je.
Take Cecko ma koef. odporu vzduchu 0.26 a pri kombi 0.29. Tak isto si pozri maximalky sedanu a kombi. Vo vacsine pripadov ma kombi nizsiu.
 

mas pravdu

U toho Cecka je fakt rozdiel v maximalke az 10km/h. Mylslel som, ze to bude sprevodovanim...Bude to tou aerodynamikou, i ked musim priznat ze kombik sa mi podarilo poslat este dalej, ako ma pisanu maximalku sedan. No samozrejme ani Mercedes nema presny rychlomer, tak real bude nizsi:-) 232km/h ukaze bez problemov po rovine, mal som tam uz aj 243, ale tam zrejme pomahala asi aj gravitacia:-) Ale na maly 4 valcovy diesel velmi pekne.

No a pri Fabii je to aj pri FII. Kombik maximalka 226km/h, kratka iba 224km/h. Cx kombik 0,335, kratka 0,345.

No ale pri Octavke to ***** Kombik Cx 0,308, liftback 0,298 a maximalka isla z 242 dole na 239km/h. Teda rozdiel 0,01 v Cx ubral 3km/h na rychlosti... :-((((((((((
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto