SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Je rýchlejší hybrid alebo trojvalec s turbom? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

Pre mna nove Clio jednoznacne najkrajsie male auto. A keby som siel do takehoto auta urcite by bol najvacsim favoritom ale skor asi s dieslom :)
 

 

Co tak Suzuki Swift ?
--------
Podla mna je este o nieco krajsie nez Clio a hlavne je Swift lacnejsi - ponukany casto za akciovu cenu 8888 EUR (ak aj nebezi akcia tak do 10000EUR - cize lacnejsie nez Clio) s velmi slusnou vybavou a 94 konovym motorom.
 

ja si nemôžem pomôcť

ale vždy je mi smiešne keď si čítam nejaké testy takýchto áut :)
zrýchlenie 70 - 100, prípadne 0-100, to sú časy, asi som rozmlsaný svojim autom.

Ale chápem tým konceptom, sú to mestské autíčka, nízka spotreba, nechcem si leštiť žiadny e-pen ;)
 
Hodnoť

video

na prvej fotke je vidiet kameru na streche Toyoty, bude aj nejake video z tohto porovnavania? (alebo som iba prehliadol?)

Renault Clio s motorom 0.9 TCe je moj velky favorit na kupu, len keby tych informacii (testov a recenzii) bolo viac, na Slovensku i v Cechach to akosi viazne...
 

uz je otestovane

len to musim rychlo napisat :-)) ale aspon v skratke - velmi zaujimave auto, priestranne a excelentne jazdi - to riadenie a drzanie stopy je super. Fakt sa mi to pacilo, na 16 kach sa mi vsak na nerovnostiach zdalo trochu tvrde...u Clia si treba dobre zvolit kombinaciu farieb a materialov - aby to nebolo prechate klavirovym lakom...
neviem ja osobne by som asi isiel do 1,5 dCi alebo potom do 1,2 novej. Ta 0,9 nie je zla ale nejako sme si nesadli.. a to som velky fanusik benzinu....pekny vecer
 

 

Preco meriate pruznost v tak nestandardnom rozsahu?
Najpouzivanejsia klasika je predsa 60-100kmh, 80-120, resp. doplnkovo 20-60, 40-80; testovane na 2-3-4-5 stupni.
Potom sa to da porovnat aj s inymi webmi, napr. autoforum.cz taktiez meria zrychlenia, pruznost, brzdy atd..
 

 

Tiež by som privítal testovanie na viacerých prevodových stupňoch. Avšak testovaný interval mi vyhovuje.
 

 

priestranne? dovolim si nesuhlasit, kto ma viac ako 180 cm si sadne jedine za volant, hlavu som si udieral uz aj ako spolujazdec (nebolo vyskovo nastavitelne sedadlo) a vzdadu duplom. Kufor je velky, za "cenu" rezervy vonku pod kufrom (ale myslim ze rezerva je len za priplatok). Dizajnovo je inac paradne, neda sa nesuhlasit aj s tym klavir lakom :)
 

video z yarisu nebude, ta kamera je z

telemetrie..bude vsak video s toyotou ale s takou co ma zadny pohon :-)), dokonca aj na snehu...vianocne. Uz dostrihavam Golf 7 (vs Golf1).
 
Hodnoť

yaris nemeni prevody

Rasto prevodovka "eCVT" nemeni prevodovy pomer.Menia sa len otačky, elektromotor-benzinak,preto to tak "zavija" .)
 

tak teraz neviem?

ak prevodovka nemení prevodový pomer, tak to nie je prevodovky, nie?
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

CVT je prevodovka

Diferencial ma pevny prevod CVT nie.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

prevodovka

Tak, ten nadomnou vam to napisal presne, Toyota urobila chybu ze to nazvala eCVT hoci to ziadne CVT nie je..mam na auticku uz pomaly 11000 a je to fajn pocit..len sliapnes na pedal a hnet odozva ziadne radenie, ziadne cakanie na preraradenie automatu.
 

Ano

Je to v priuse planetove sukolesie (PSD). Avsak co je to prevodovka ? Iba klasicka "skokova" prevodovka ?
Pekne znazornene...
http://www.eahart.com/prius/ps...
 

 

neviem, ci zavija je vhodne slovo. skor pri beznom zrychleni HSD "cvrlika" :) Do fazy 'zavijania' sa dostane, ked stlacim plyn uplne na podlahu, vtedy ked je spalovaci motor vysoko nad svojimi optimalnymi otackami....
 

zavija

Zle som sa vyjadril .))).nezavija.len ho je uz potom pocut.auto sa zda pocitovo hlucne ale nie je...prave naopak...ale kedze idem 50 a nevydava ziaden zvuk..po zosliapnuti pedalu sa pocitovo zda ze huci..lebo predtym bolo ticho..v obycajnom aute huci motor od nastartovania stale.
 
Hodnoť

 

Viete preco fico skrka vlaky?
aby viac ludi kupovalo auta, platilo luxusne dane z luxusne 80kw aut a zaviedlo sa myto
podobnost s vlak vs kamin, cisto nahodny ?
 
Hodnoť

Papierove atmosfericke kone

v priamom prenose. Moje slova sa znova a znova potvrdzuju.

Z tej trojky by som si urcite nevybral Renault. Je najskaredsi, skaredsi ako Japonci a to uz je co povedat. Asi by som bral hybrid, manzelke je "automat" aj tak najlepsi.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto