SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Autosalón v Detroite ukázal nový Lexus radu IS (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Lidrom v oblasti bezpecnosti ????

Lexus minimalne v barierovych testoch s ciastocnym prekrytim skoncil ako kopa srotu.... Toto nazyvat liderstvo v oblasti bezpecnosti ???? Cely clanok nie je nic iba PR skopcena z marketingovych materialov Lexusu....
 

re 1/3

presne na toto som isiel reagovat. Neverim im uz ani slovo...
 

Kopes do auta z roku 2006

A predstav si, ze bezpecnost neznamena len karoseriu.
 

 

A co cakas od Buzola na temu Toyota?
 

Vobec nic.

A nielen na temu Toyota :)
 

Takže,

ďalší paranojici spájajúci ma s Buzolom ? To fakt... ??? ten človek Vám evidentne stúpa na otlaky... smejem sa tomu, aj tomu ako ho vyzývajú keď tu nepíše...buzol kde si? Evidentne bez jeho bonmotov by to tu bolo nudné :-)
 

 

to mas pravdu, ale ked pride na lamanie chleba, tak tuha karoseria a poriadna klietka pride vhod...uz som to na sme postoval ale neda mi sa opakovat - December 2012, sever Svedska, sneh, Saab 9-5 spomalujuca za kamionom a druhy kamion za 9-5kou nedobrzdil...kolko 5* aut je schopnych vytvorit priestor na prezitie? [podla info chlapik z 9-5ky vysiel po vlastnych]
Bezpecnost nie je len o karoserii a crash testoch...ale v krizovej situacii vie spravna klietka zachranit zivoty

len pre zaujimavost info o nehode:
http://www.saabsunited.com/201...
 

 

jasne, tuha karoseria ma svoje plusy, zle je len jednym z prvkov (pasivnej) bezpecnosti. Navyse, kazdy zaujemca o kupu auta neberie bezpecnost ako TOP prioritu, inak by po ceste jazdili same tahace navesov.
Zakladom bezpecnosti je zdatny element medzi volantom a sedadlom vodica.
Aj tak si myslim, ze ked sa stane vazna nehoda, tak tuhosti karoserie sa pricina nasledkov nepripisuje.
 

Suhlasim, ze kvalitna konstrukcia

je dolezita. Na druhu stranu, ako som uviedol, jedna sa o auto z r. 2006. Testy su tu - http://blogs.cars.com/kickingt... (Audi A4 a MB-C su na tom rovnako a to su novsie generacie nez Lexus!, vsetko r.v. 2012). A tiez si myslim, ze nehoda je mix nahody a stastia. Inak povedane, ak to blbo trafis, kvalitna klietka je slaba utecha. Vid napr. tu - http://www.hopnews.com/fatal_f...
 

 

Ako pise reznored nad tebou, vzdy pojde hlavne o vodica...len niekedy aj iny vodic moze spravit chybu a vtedy klietka vie pomoct

A jasne ak sa rutis 200kph tak aj Saab ci Volvo rozflakas...krasny priklad ze aktivne a pasivne prvky bezpecnosti nie su vsetko je 'slavna' nehoda Heidera v Rakusku...niekolkomenovy Phaeton, vlajkova lod VWcka a stacil kus betonu, vodic pod vplyvom buhvi coho a aj obrovska limuzina zabija....

http://www1.pictures.gi.zimbio...

A k tym USA testom sa radsej nevyjadrujem...nechapem ako niekto chce aby naprava a kus plechu blatnika pohltili vsetku energiu narazu...
 

To je samozrejme.

V aute je najdolezitejsim prvkom vodic. Ale proti blbosti zatial este nevymysleli nic.

Heider je priklad toho, co som myslel. Mozes mat aj 20 hviezdiciek v bezpecnosti, zaruku nikdy nemas.

Tie testy mali simulovat strom. Vraj :) Tiez si o tom myslim svoje. Ked porovnam Lexus, co dostal hodnotenie Fail a vyhernym Volvom, zas tak markantny rozdiel tam nie je. Ak nepocitam to, ze Volvo sa rozflakalo o cosi viac a Lexus sa snazil naraz absorbovat pod nohy. Asi to bolo zle :)
 

xD

Ved Ty si nebezpečný vodič - trpíš SLEPOTOU.

Pozri si obrázky v odkaze, ktorý si Ty poslal:
http://blogs.cars.com/.a/6a00d...
Nevidíš? Ok, tak Ti to popíšem. Nebyť vyfúknutých airbagov, na prvýkrát vo Volve nezistíš, že vôbec bol v nejakej nehode. V Lexuse má vodič svoje nohy otlačené do prístrojovej dosky. V Lexuse má vodič 0cm priestor pre nohy, vo Volve 0,5m!
Už to vidíš, neštastník?

Ale je pravda, že keby IIHS očistila tie crash-testy od neschopnosti Japoncov produkovať bezpečné autá, tak by Lexus vyhral xD

Ben_Dover: "(Audi A4 a MB-C su na tom rovnako a to su novsie generacie nez Lexus!, vsetko r.v. 2012)"
VW CC má celú konštrukciu zhodnú s VW Passat B6 - 2005. Koncept rovnako starý ako Lexus IS s tým rozdielom, že VW nie je považovaný za prémiovú značku. A dopadol lepšie ako prémiový Lexus.

Chceš vidieť ďalšie rozdiely?
IS:
http://www.iihs.org/ratings/co...
A4:
http://www.iihs.org/ratings/co...
MB C:
http://www.iihs.org/ratings/co...

Kde je najmenej priestoru na nohy? Áno, v Lexuse. Píšu to aj v texte - prístrojovka sa posunula o 2x viac ako v A4/MB C a priestor na nohy sa zmenšil 2x viac ako v A4/MB C.
Takže Lexus dopadol ešte najhoršie medzi najhoršími.
Síce Ty to zase nebudeš vidieť a budeš to "čistiť". Čo už, snáď to číta aj niekto iný ako Ty.

Pozri sa na Toyota Prius v.
http://www.iihs.org/ratings/ra...
Konštrukcia z roku 2011 a poskladala sa ako harmonika. Dopadla ešte horšie ako Lexus. Ďalší dôkaz, že Toyota NEVIE vyrábať bezpečné autá.

Pozri sa na Toyota Camry.
http://www.iihs.org/ratings/ra...
Konštrukcia z roku 2011. Ešte viac pritlačila prístrojovka ako v Lexuse.
Ale teraz krásne vidno, že Lexus je prémiovka. Pri crash teste sa poskladá o pár cm menej, ako neprémiová Toyota.

Chceš ďalší dôkaz?
http://www.euroncap.com/result...
http://www.euroncap.com/result...
http://www.euroncap.com/tests/...

Strašne sa mi páči, ako sa Ty tu rád predvádzaš, snažíš sa rozprávať distinguovane. No keď si človek uvedomí obsah Tvojich príspevkov, príde na to, že je to úplná stoka. Podobne ako u Mečiara, Fica, Dzurindu. Skús politiku, tam sa viac hodíš, tu si len na smiech. Ako taká rarita.
Si komédia sám na seba, nevieš zakryť svoju neobmedzenú lásku ku Toyote. Môže sa urobiť test za úplne rovnakých podmienok a keď Toyota/Lexus nedopadne dobre, tak Ben_Dover, ako veľký ANALyzátor hneď pribehne očistiť tú štatistiku alebo crash-test. Vždy tak, aby sám sebe ospravedlnil neúspech svojej obľúbenej milovanej značky a ako bonus - snaží sa o tom presvedčiť aj ostatných xD

Veľký Ben_Dover spochybňuje štatistiky IIHS, lebo tá jeho organizácia nachádzajúca sa medzi stoličkou a monitorom robí vlastné crash-testy, v ktorých za každých podmienok vyniká Toyota. A len pre zaujímavosť - v Ben_Doverových osobných crash-testoch zásadne dopadne najhoršie Volvo a VW.
 

To by si musel byt iny idiot,

aby si si vo Volve nevsimol, ze si bol v nehode. Vzhladom na fakt, ze Ti vedla hlavy letelo koleso. Ale ja som slepy, ze? Lexus i ostatne vozy s hodnotenim failed maju zhodne vlastnosti - naraz absorbuju pod podvozok a nohy. Volvo to ma do boku.

Kde sa bavim o CC? "Píšu to aj v texte - prístrojovka sa posunula o 2x viac ako v A4/MB C a priestor na nohy sa zmenšil 2x viac ako v A4/MB C." - Kde?

Jasne. Cakal som kedy do diskusie do aut zamotnujes politikov :) Gratulujem :)

Ja neviem zakryt neobmedzenu lasku k Toyote? To mi hovoris prave Ty :D

Mimochodom, kde sa snazim ospravedlnit crash test? Ja vysledky nespochybnujem. A nepochybujem o tom, ze sa na tom zapracuje. Takze este raz - kde tie vysledky spochybnujem? Napis mi konkretne text, kde tak cinim.

"Veľký Ben_Dover spochybňuje štatistiky IIHS, lebo tá jeho organizácia nachádzajúca sa medzi stoličkou a monitorom robí vlastné crash-testy, v ktorých za každých podmienok vyniká Toyota. A len pre zaujímavosť - v Ben_Doverových osobných crash-testoch zásadne dopadne najhoršie Volvo a VW." - vymyslas si *****
 

Pobavil si

ako vždy.

To s tou haváriou vo Volve - neštastne som sa vyjadril. Oprava: "Nebyť vyfúknutých airbagov, z obrázku Volva nezistíš, že vôbec bolo v nejakej nehode."

Nikde. Kde tvrdím, že sa bavíš o CC?
No zdá sa mi, že sa bavíš o rokoch konštrukcie/koncepcie. Že? Ben_Dover: "a to su novsie generacie nez Lexus!, vsetko r.v. 2012"

Ben_Dover: ""Píšu to aj v texte - prístrojovka sa posunula o 2x viac ako v A4/MB C a priestor na nohy sa zmenšil 2x viac ako v A4/MB C." - Kde?"
Nájdi si ten small overlap test v IIHS. Píšu tam posunutia prístrojovky v cm. Nie som Tvoj osobný Google!

Ďakujem, gratulácia sa príjma.

Dvakrát áno. Trpíš neobmedzenou láskou k Toyote a hovorím Ti to ja.

Ty výsledky vôbec nespochybňuješ.
Ben_Dover: "Tie testy mali simulovat strom. Vraj :) Tiez si o tom myslim svoje. Ked porovnam Lexus, co dostal hodnotenie Fail a vyhernym Volvom, zas tak markantny rozdiel tam nie je. Ak nepocitam to, ze Volvo sa rozflakalo o cosi viac a Lexus sa snazil naraz absorbovat pod nohy. Asi to bolo zle :)"

Len v rámci svojej neobmedzenej lásky k Lexusu si schopný zhadzovať Volvo s nedotknutou kabínou a staviať na piedestál Lexus, ktorý rozpučil nohy šoféra.
Napísal som Ti "konkretne text, kde tak cini[s]." Dúfam, že si spokojný.


Vymýšľam si? Ale tak kolega! Veď hore je Tvoja citácia, v ktorej si vyhodnotil, že Volvo bolo viac rozflákané a chudák Lexus sa "snažil" absorbovať energiu auta pod nohy. xD
Ešte by som upresnil Tvoj výrok. Lexus sa "snažil" absorbovať energiu nárazu DO nôh vodiča xD
 

 

To teda. Mam dojem, ze sa uz dlhsie nestastne vyjadrujes. A nielen voci mne.

Ja som VW ignoroval kompletne a aj vo vete som uviedol, ze to porovnavam voci A4, MB-C. Takze citaj poriadne a nevytrhavaj z kontextu.

Ked uz sa silou mocou niecim chces ohanat, tak aspon post-ni link. Inak je to len tliachanie. Nemam chut ani cas googlit, ci si nevymyslas.

Zase vidis, co chces vidiet. Nikde neupieram kvality Volva. Len mam iny nazor na to, ze niekomu uleti koleso vedla hlavy a to je v poriadku. Samozrejme, ze Lexus dopadol zle. Ale opat - je to rocnik a specifikacia 2006. Som zvedavy na nove rocniky. Tie vsak este netestovali.

Co sa tyka testov a IIHS samotnej - moj osobny nazor je ten, ze sa do znacnej miere snazia chranit blbost, ktora u Amikov kvitne. Snazim sa totiz predstavit si v reale small overlap nehodu, ale nic ma nenapada.

Kolega? To beriem ako urazku :)
Je zaujimave, ze rovnako sa o to snazi aj D3. Nuz ano...
 

Ben, Ben, Ben

stále to isté, dookola. Čítam poriadne, nič som nevytrhol z kontextu, dal som do porovnania VW. Tebe to nevyhovuje, lebo VW dopadol lepšie. Čo už! Zmier sa s tým, alebo si to hoď.

Link si nájdeš. To, že mi neveríš, je len Tvoj problém. Aj keď nerozumiem prečo, keďže históriu vymýšľania totálnych hlúposti máš za sebou Ty.
Ostatní mi veria. A ak nie, sú schopní nájsť si ten text sami. Neexistuje dôvod, prečo by som si to vymýšľal.

V Tvojom citáte je jasne napísané, že spochybňuješ potrebnosť ("Tie testy mali simulovat strom. Vraj :) Tiez si o tom myslim svoje.") aj výsledok testu ("Volvo sa rozflakalo o cosi viac"). Tak sa tu teraz nevykrúcaj, slizoun!
Lietajúce koleso je Tvoj výmysel, veď v tom videu s Volvom krásne vidno, že zostalo na mieste nehody a išlo tak pomaly, že ohroziť môže len chodcu/cyklistu/motorkára priamo v mieste havárie!
VW je ročník 2005 a dopadol lepšie. Jaj sorry, to sa nesluší spomínať!

Snažím sa predstaviť si dôvod prečo Small Overlap nehoda nemôže vzniknúť. A viem iba o jednom - vo svete vyrobenom Toyotou a Tebou Small Overlap nehody by neexistovali.
Ináč tu máme stromy, betónove piliere a mosty, vodičov podvedome snažiacich sa zabrániť plnej čelnej zrážke, vodičov nedávajúcich prednosť protiidúcim vozidlám pri odbočovaní, autá odhodené po predošlej zrážke, apod.
Len je pravda, že tento reálny svet je na míle vzdialený svetu, ktorý chce vidieť Toyota a Ty. Svetu, kde je Toyota bezpečná.

Správne berieš kolega ako urážku. Ide o urážku mojej osoby, no chcel som Ti polichotiť.
Kto/čo je D3?? A čo, že sa D3 o to snaží?
Toyota Aygo má 3 hviezdy v EuroNCAP, ale to nevadí, lebo aj Škoda 120 sa snaží nechrániť pasažierov? xD

Zaľubenec, už vytriezvi z tej lásky k Toyote!

PS: Nechcem radšej vedieť, čo pripravíš pre svoju Corollku na Valentína.
 

 

Ja som to primarne porovnaval s D3. Nie s Volvom ani VW. Takze citaj to, co som napisal.

Viem si najst furu veci, ale byva slusne svoje tvrdenia niecim podlozit. Na to, ze to u Teba nebyva zvykom, si zacinam zvykat.

Co je spochybnenim? Samotne IIHS to tvrdi. Ale predpokladam, ze si schopny si to v texte najst aj sam ;) A dovod, preco si myslim o tom svoje, je, ze ked smerujes na strom, small overlap Ti byva na dve veci.

Stromy, betonove piliere a mosty? U Teba v Poprade rastu v strede cesty?
Som rad, ze k Tebe nepatrim. Ani by som nechcel.
D3? Ze by nemecke trio?
Myslis to Aygo z roku 2005?

PS. Chces sa inspirovat?
 

 

No aby si sa nám tu ešte viac nerozplakal, pán anti-Googlovič. Ale môžeme sa dohodnúť. Ja Ti tu presne napíšem citáty aj s odkazmi, keď mi Ty napíšeš presne aj s odkazom, kde IIHS tvrdí ("Samotne IIHS to tvrdi."), že "Volvo sa rozflakalo o cosi viac".
Plati?

IIHS vie určite lepšie, ako nejaký zaľúbený Toyoťáčik, prečo má zmysel robiť takýto test, takže to Tvoje "myslím si o tom svoje", je nielen irelevantné, ale aj detinské a smiešne.

Ty si videl havárie, kde vodiči narazili len do prekážky v strede cesty? Zaujímavé. Mali by vás púšťať viac na vychádzky. No a potom by si možno aj zistil, že piliere mostov sú aj "v strede cesty". A keby Ťa pustili na veľké vychádzky, potom by si mohol vidieť ako to vyzerá v zahraničí.
No možno si z televíznych novín pamätáš ten betónový most na chorvátskej diaľnici, kde našli posledný odpočinok niekoľkí cestujúci v autobuse? Či TV noviny idú až po Tvojej večierke?

D3 je skratka možno tak pre diaľnicu. Ak je v nejakom oficiálnom slovníku skratiek, tak pošli nejaký odkaz. Potom sa Ti ospravedlním.

Áno, myslím to Aygo, ktoré si kúpiš v roku 2013.

PS: Napísal som, že NECHCEM vedieť. No pre pubertiakov to má zjavne opačný zmysel
 

Ach a úplne som zabudol na Lexus ES!

Ďalší úspech Mercedes copying company! Oh pardón, mal som na mysli LEXUS.

http://www.iihs.org/ratings/ra...
Ten pre istotu dopadol ešte horšie ako Lexus IS a to napriek tomu, že má konštrukciu novšiu ako Lexus IS!

Je to na zamyslenie, keď ani jedna Toyota ani jeden Lexus nedopadol v tom teste inak ako ZLE.
Zamyslenie pre čističa štatistík a crash-testov Ben_Dovera - ako to všetko vyčistí, a pre ostatných - potencionálnych kupcov značiek Toyota a Lexus.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto