SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Mna rozculuju aj vodici, ktori stoja dve minuty na cervenu v odbocovacom pruhu a maju zapnute smerovky. Obzvlast niektore su dost silne, ze vedia potme pekne vypalovat oci. Mne instruktor v autoskole vzdy hovoril - stojis na cervenu - vypni blinker - nebudes predsa oslepovat toho za sebou. Brzdove svetla pri stati na rovine detto. Najlepsia je kombinacia ked niekto na rovine stoji na brzde a ma zapnute smerovky. To ich to v autoskole neucili alebo to su iba ignoranti?
Archeron
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > >>

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

:D:D na niektorych autach ide nastavit spataky tak ze oslepuje sam seba :D
 

no vidis,

a ta moja svina automaticka sa ti bez zabrzdenia hybe stale, som to ja ale ***** ze som to vobec kupoval, hlboko sa ti ospravedlnujem...
 

myslím, si

že rozumný chlap takto neodpovedá, a niečo zo seba robíš, ja neviem čo, a i ked máš automat, tak si poradíš, ja ti to radit nebudem, pretože by si si nedal poradit, a nezapomen že nie si jediný kto má automat a ostatní to asi dokážu zvládnut, asi pekné auto ale nemáš asi výchovu.....všetci vieme že ten kto má krajšie, silnejšie vačšie auto sa chová na ceste namyslenejšie a arogantnejšie...a títo ludia častejšie purušujú pravidla...polícia ? kto to je na slovensku ? Najhoršie je to ked arogantní vodič zposobí újmu na zdraví iných nevinným ludom...
 

Novšie automaty

to už majú vyriešené. Tlačidlo HOLD.
 

 

Az na to, ze pri hold svieti brzda..
 

Mne určite nie

Ale zistil som, že v tom trh nie je jednotný.

Verím, že je to nastaviteľná vec.
 

 

Ahoj, Je veľmi dobrý dôvod brzdiť pri státí na križovatke. Ak niekto nedobrzdí a napáli do teba zozadu, odstrčí ťa do križovatky priamo pred práve prechádzajúce auto. Z rovnakého dôvodu je dobré nemať volant vytočený doľava pri dávaní prednosti protiidúcim autám..
 

 

Staci sledovat celkovu situaciu a nesparat sa v nose a stihnes na brzdu dupnut ak sa niekto bude zozadu rutit :)
 

Smerovky na semaforoch a brzdové

svetlá na rovine.
Úplne s tebou súhlasím, mňa tiež rozčuľuje a oslepuje , ak predo mnou blikotá minútu-dve a pritom je nad slnko jasné, že ked je zaradený v ľavom pruhu, že odbočuje doľava, nakýho frasa 2 minúty blikotá.

Rovnako zošliapnutý brzdový pedál na rovine. Totálne zbytočne a oslepuje hlavne večer.

No vysvetli to arogantom ...

A bohužiaľ nikdy nie je o tom článok v novinách či rozhovor v rozhlase . Vždy píšu len o hmlovkách.
 

Reagujem na nahodny prispevok je ich1000

No pridam aj moj nazor. Mam automat a ked stojim viac ako 7-10s alebo viem ze budem dlho stat hned dam P a nesvietim. Ohladne smeroviek hmm.. zazil som 2x v zivote fakt vypalovaky nemeckeho koncernu ale prezil som takze je to trocha trapne podla mna... hlavne ked 70% vodicov ani nepouziva smerovky... radsej nech blikaju ako ked neblikaju a je zle. Na margo hmloviek 2x sa mi stalo, ze ma zastavili policajti ze som ich oslepil.... podotknem riadny dazd v noci nevidel som ani na 10m a oni ze sa odraza svetlo od mokrej cesty. Do dnesneho dna sa chytam za hlavu... A este poznatok ked idem v kolone napr ivanka pri dunaji cez den tak si aj vypnem svetla.. a tu zase kazdy raz vyskoci z auta predomnou niekto a ze nesvietim a cakaju ze im podakujem... (ja viem ze nesvietim). Takze podla mna nie je moznost sa zavdacit nijak.
 

 

1. Cez deň v kolóne takisto vypínam svetlá, a večer v kolone dávam parkovačky.
2. Blikotanie smerovkami na semaforoch je úplná idiotina.
3. A naopak, tam kde treba blikotať zavčasu, tak títo blikotajúci idioti dávajú smerovku na poslednú chvíľu, to ako keby ju ani nedali.
4. Zošliapnutý brzdovy pedal na semaroch je arogancia.
5. Hmlove svetlo používam , ak je to vhodné, väčšinou je to nepotrebné.
 

ups

neviem aku mas prevodovku, podla nicku zrejme CVT, alebo eCVT, ale ak pocas jazdy vyradujes do P kvoli tomu co si popisal, tak prevodovku nicis... automat sa pouziva tak, ze nastartujem dam D a ked pridem kam chcem prist dam P... medzitym s automatom nic nerobim...
 

Ne ups.

Som prekvapeny ze si uviedol spravne E-CVT. Ta prevodovka nie je v 90% pripadok v pohybe. Iba sa prestane prdkať elektrina do Mg-1 a hýbať autom plus (vyjadrím sa neodborne a hlupo) skoci 'poistka aby sa nepohlo auto a oddelí sa diferencial? Asi tak. Keby to bola pravda čo si napísal tak má to auto inde kazivosť. Nie nieje to DSG. Dokonca sa ten proces realizuje cez tlačidlo a nie páku.
 

Asi kvôli tomu majú "prémiové"

autá (bazarové audiny) rovno deaktivované blinkre. Ja som to doteraz zbrklo pripisoval nízkorozpočtovou výbave mozgovej, a pritom je to vlastne ohľaduplnosť.
 

Nízkorozpočtovej výbave mozgovne.

A možno sú iba ich autá múdrejšie ako majiteľ. Ako prediktivna klávesnica môjho mobilu.
 

 

Tristan....... Asi aj tvoja klávesnica bude múdrejšia ako ty. Ty si naozaj myslíš, že tvoje mozgové vybavenie je nizkorozpočtové??? Ak áno súhlasím
 

A uľavilo sa ti potom?

Naozaj odporúčam použiť občas blinker. Ostatným to dosť pomáha, zvyšuje to bezpečnosť - a je málo pravdepodobné, že ťa pri tom uvidí niekto z klanu. Čo by - chápem - nenávratne poškodilo tvoju prestíž.
 

Dovolím si povedať, že 99 percent

vodičov stojacich na červenú brzdí, teda má zapnuté brzdové svetlá. Rozčuľuje ma to, to je oveľa horšie ako hmlovky. Ak idete večer po Bratislave cez 10 križovatiek a na každej pred vami vodič "stojí" nepretržite, aj 1 - 2 minúty na brzde, môže vás šľahnúť.
 

Pozoruhodne, ale

mna policajt na semafore jemne upozornil, ze blinkre sa pouzivaju pocas celeho ukonu odbocovania, teda aj pocas cakania na semafore. Bolo to na zaciatku skolskeho roka a mali dozor na krizovatkach a prechodoch. Vraj aby aj chodci uz vopred vedeli, ze budem odbocovat, nepojdem rovno a budem im davat -mozno- prednost. Pokutu mi nedal, len ma upozornil.
Od instruktorov som pocul aj ine "prakticke rady"...
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto