SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Subaru Forester poriadne narástol a zmenil triedu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

kto nemal Subaru, nevie co je auto. hlavne to vidim teraz ked chodim s rodinou lyzovat,,,kde iny majitelia prekrasnych aut spekuluju ako nahodit retaze, ja idem dalej a prdim si do sedacky :) su ludia ktori sa musia autom ukazovat a potom ti ktori sa chcu na aute viezt v kazdych podmienkach. mne sa na Subaru paci aj to, ze je take "nenapadne"...
ssc
< 1 2

Jasne, z rozpravok starej matere

tvoje deti mozno este nevyrastli, ale my hej. Este sa mi nestalo, ze by som na nejaku lyzovacku nevysiel a to chodim s Haldexom do Alp. Sice je pravda, ze ked sme testovali Outback proti Passatu so sportovym podvozkom na rovnakom kopci, tak Outback sa zahrabal a Passat vysiel az hore. To je to slavne symetricke AWD...
Ci ty si porovnaval Subaru s prednokolkami? :D No myslim, ze Subaru ma na viac.

Len dokazujes, ze majitelia Subaru a v podstate vsetkych japoncov su diagnoza sama o sebe. Nikto iny nedokaze produkovat tolko primitivizmov na pocet slov, ako ste vy. A velmi zaujimave je, ze casto pouzivate tie iste. Napriklad slavny Subaru-ak Stiffo okrem nechutneho poctu gramatickych chyb a nahodne vygenerovanych ciarok oblubuje vyraz "prdiet do sedaciek". Pred par dnami som mal vymenu s nejakym Toyotakom Vladom, ktory vYdi, opet, malich.
Aspon sa naucte slusne vyjadrovat a pisat, ked sa hrate na to, ze Subaru/Japonec je nadauto pre nadludi co sa nadrozumeju do aut. Lebo s vasim vyjadrovanim a pravopisom potom vyzera, ze japonske auta su pre nevzdelanu chudobu, co nema na nic lepsie ako japonca a nasledne hladkanie si ega robenim kultu z obycajnych az predpotopnych japonskych aut. Ste na takej istej urovni, ako Golfisti so skorpionom na kapote, z ktorych sa tak strasne smejete.

Neexistuje jeden racionalny dovod, preco by si niekto mal raz kupit Subaru a uz navzdy zostat pri Subaru. Subaru nevynika NICIM. Ani pohonom 4x4 (quattro), ani luxusom/technologiami (ved tu uz aj Skoda ponuka viac), ani motormi (tu moze konkurovat maximalne VW), ani spotrebami a prevodovkami (tu moze konkurovat autami vyrabanymi pred 10 rokmi). Jedine cim vynika je usporiadanie pohonneho ustrojenstva, co je absolutne nepodstatny a pre 95% vodicov nepostrehnutelny fakt.
A ked niekto tvrdi, ze VW ma bezpohlavny dizajn, tak potom Subaru nema dizajn ZIADEN.

jontek: No je zjavne, ze viac ludi si vsimne Porsche ako Subaru. To uz je na zamyslenie, ked vieme ake ceny ma Porsche.
 

re:

paneboze, uplne sa na to vykasli, len sa strapnujes
...
kym si subaru nekupis a neodjazdis jednu zimu tak budes len trepat do vetra :)
...
(vlastnim forestera)
 

 

nechaj ho, toto uplne zabil. passat vyprasil outbacka :D ...len si nemal dat outbacka soferovat svojmu 12rocnemu synovi a mohol si mu obut aspon zimne gumy ;)

mimochodom na lyzovacku do Alp staci aj Renault Twingo a lyze na strechu, aspon podla toho ako tam maju upravene cesty do lyziarskych stredisk. Subaru je auto vhodne na vychod od BA.
 

Oh jasne

kosicki hrdi clenovia Subaru clubu su 12 rocne deti na letnych. Neboj, aj im sa porazka tazko predychavala.

eriskooo, pomylil si si osoby. Strapnujem Subaru a nie seba. No a tou tvojou druhou vetou strapnujes zase ty sam seba. :)

Poznam jedneho, co presiel zo Subaru Tribeca do Range Rover Evqoue s Haldexom. A byva v Alpach NA KOPCI. Urcite nevie co robi. :))) Hlupak, nebol sa poradit s miestnou Subaru uderkou. Ale ja to chapem, pozerat sa na ten odporny zovnajsok sa neda navzdy. Jedine, ze by zil v chudobe a z posledneho zivil nejake Subaru. Ale to nie je jeho pripad.
 

 

Posledné modely LEGACY / Outback sa teda moc nevydarili, ešte Legacy v sedane ujde, Impreza, Forester, XV sú takého klasického japonského designu. Ja tomu nemám čo vytknúť. Čo sa týka výbavy, niekto potrebuje asi ovládať rakety dlhého doletu typu "Zem -> Mars" , mne kupodivu stačí nastavitelný volant, sedačka vodiča, 4x el okná, tempomat, klimatizácia, čo nemám a občas by sa zišlo je vstavaná NAVI. Xenony nemám a ani nechcem, lebo je za dažda s nimi horšia viditelnosť, parkovacie senzory nemám, bez tak sa to serie. Tiež mám el. sedačky ale nastavil som ju raz a viac nou nepotrebujem hýbať, tak že tak keby boli manuálne vôbec by ma to nesralo, koža vyhrievaná je, ale keby bola látka by som tiež nemal výhrady. Dvojzonova digi klima mi je tiež na dve prdele.

Pre mna je podstatné že je v tom aute dostatok priestoru v predu aj v zadu, také E-classe W211 sa môže hanbiť za priestor pre pasažierov vzadu.
Porovnávať to s koncernom ? Dakujem, neprosím si auto, čo je 3x stočené, a má druhú sedačku vodiča, tretiu šaltpáku , druhý volant a cenovka ako za zánovnú jazdenku, k tomu treba riešiť ZEDER , tajný vypinač a neviem ešte čo...

Poruchovosť Subaru, neviem kto kde a ako na to prišiel, pokial teda nerieším 2.5T či 2.0D , ak by som aj pokukoval po inej značke, moderný diesel by som si nikdy nekúpil, to je časovaná BOMBA, vždy len benzín nech kludne žere o 2l/100km viac. Ked už by som chcel šetriť buchnem do toho LPG a vozím sa za cenu diesla. Čo sa náprav týka, tak z môjho pohladu je vždy lacnejšie vymeniť pár čapov po 15€ ako sadu AL ramien pre Passat, ktorá ak si človek za nu nepriplatí vydrží žalostne málo a znova vrzga.
 

PANU UCITELOVI Z LASKY.

Dakujem za elaborat a uz ste sa utreli do zaclony po tom vyleve,pan ucitel?

Ak vidis suvislost,medzi gramatikou a vlastnictvom auta,tak si dalsi kandidat na Darwinovu cenu:-))

Ak je majitel Subika socka,co ma auto drahsie,ako tvoj Passavec v plnke,tak som Slovensko-Japonska socka nevzdelana a zakomplexovana.Spokojnost vasa excelencia,co nema na VW a radsej zmizne do Volva?

Ostatne vyplody,nema zmysel komentovat.Ty si maskotik tohto fora a tak ta vsetci aj beru.

Len si aspon sadni do Legacy a prevez sa,nech sa dalej nestrapnujes.

PS:Ak najdes v mojich prispevkoch,vetu "prdiet do sedaciek",hlboko sa ti ospravedlnim.
Prosim ta a uz prestan klamat a uzi si den a nerozculuj sa,lebo ti praskne cievka a bolo by ta tu vecna skoda,ved kto by hajil cest naj,znacky vo vesmire?:-))
 

ty pises z nejakeho ustavu?

clovece, k comu je porsche? prakticky k nicomu, ked som kupoval auto pre rodinu, tak som vedel hned ze to bude forester, ktore nam pre styroch zatial staci a dalsie bude outback, to som na 99% presvedceny, passat to uz co je?ved miesas hrusky z jablkami.
 
Hodnoť

Zdá sa mi že,

subaru je s dizajnom vždy asi desať rokov pozadu za ostatnými značkami. Snáď jedinou výnimkou je impreza ktorá bola cool vždy. Subaru skôr imponuje technikou, kvalitou a výkonom. Pre niekoho sú toto najdôležitejšie vlastnosti auta.
 
Hodnoť

mam "stareho" lesnika

benzin 2.0 S Turbo , je to auto ake sa uz dnes nevyraba. Poctivo spravene stare auto este zo starej skoly. Dnesne auta su spotrebak.
 

 

Ej veru dobré auto máš. Mne taký istý zaparkoval asi pred 13 rokmi v garáži a je tam doteraz. Nevymenil by som ho za nič. Ale to niektorým VW - pozitívnym indivíduám ťažko vysvetľovať. Mimochodom, Forester-ov prvých troch generácií sa celosvetovo predalo viac ako 4 milióny. To hovorí samé za seba.
 

re:

ej veru, dobre auta mate pani, aj ja mam jedno take - len bez turba (chybala by mi redukcia a LPG)
...
nic lepsie som nikdy nesoferoval, nech ziju hranaci :)
 
Hodnoť

Lineartronic s dieslom? !!!!

Ešte pred nedávnom tvrdilo subaru, že CVT prevodovku nebudú kombinovať s dieslom, lebo vysoký krútiaci moment diesla robí variátoru problémy - čo nakoniec vedia majitelia audín s ich multitronikom. A zrazu idú dať subaráci CVT-čku s dieslom ako keby sa nechumelilo. ČUdné, no asi si veria s tou ich špeciálnou reťazou...
 
Hodnoť

Ale ano!

Konecne reaguju aj na EU-trh.
Po tejto kombinacii,zakaznici volali uz od uvedenia diesla a konecne sa prebudili.

MY 2013 prinasa novy 2.5l.motor,novu CVT,novu rozvodovu retaz a ine vylepsenia.

Techniku maju osetrenu,toho sa neboj a to nie je kolobezkarska retiazka,ako u VAG:-)))
Ale Subik v dechte,nie je pravy Subik,ale to je trh a dopyt,co uz.

Este malu perlicku:V JP.predavaju aj Legacy 2.0GT DIM, 300k,400Nm,dvojite turbicko...
 

 

Ja dieslom neverím, ale ked už ho tu chcú predávať, mal by mať adekvátny výkon voči konkurencii, respektíve k 2.0D ponúkať aj 2.5D, lebo ten 2.0D pôsobí vo veľkom Outbacku ako "Social Edition", viac kW by bolo len k prospechu...
 

ak neveris dizzlom

tak to robis chybu, pozri si predaje, ale mas pravdu ze 2.0 je dobry do forestra, ale do outbacku je maly...
 

 

Štatistiky v predajnosti ma nezaujímajú, to nič nehovorí o výške servisných nákladov, ktoré má diesel vždy vyššie ako benzín... Ja som spokojný s 2.5i, v meste si potiahne 11l ale mimo mesta smelo za 7l, priemer 9l mi ani trochu nevadí. Nehovoriac o bleskovom vykúrení auta, nezamrzaní paliva v zime.

Ale ako som písal ten 2.0D je voči konkurencii ostuda, do Imprezy či XV to stači s prehladom , ale vo Forestri by mohla byť pri 2.0D aj 2.5D. V Outbacku je tých 110kW vlastne najslabšia motorizácia, pretože aj 2.5i má 127kW a benzín aj ked pocitovo ide slabšie tak verím že by neostal vzadu. Ten 2.0D doslova deklasuje auto do nižšej triedy, patrilo by sa aby do toho montovali diesel s výkonom okolo 140kW, ludia čo majú na také auto neriešia 0,5-1l nafty navyše, hlavne tí čo požadujú výkonovú rezervu a kupujú si preto dieslové 6-valce. Ked by bol silnejší motor verím že aj predajné čísla by boli možno inde.
 

< 1 2

Najčítanejšie na SME Auto