SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volvo závidí Volkswagenu podvozkovú platformu MQB (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Modularna platforma!

Zabija auta iked sa usetri tak na konci vyzeraju auta rovnako ...

Das neauta potom budu nepredajne v globale. Azii vedie Azia domaci trh, Oceania Azijske auta, Severna amerika azia Toyota-Honda, Juzna amerika zacina Azia utoci, Afrika SUV Nissian-Mitsubishi-Toyota. Europa Azia dostava sa na vrchol. Das neauta si prenajali 4. ks velkokapacitne lode kde posielaju auta v roku 2011. Das neauta to myslia dobre ze chcu byt svetovy ale opak bude pravdou, nemci uz na to nemaju iked technologicky mozno ale dizajn maju v prdely ako Golf vyrabaju to iste v kuse. A dalej ich predbieha Azia ...

Stary ujo VW doparoma zase je Honda lepsia ako VW, takto budu behat vzdy a stale s pravitkom ...

Cina za menej ako 10. rokov cez Volvo a SAAB bude hrat prve husle v autombilovou priemysle. To iste ako ked USA sa smiali Toyote-Honde v 80. rokov storocia. A zamestnanci Fordu buchali Azijske auta rovno v pristavoch. Udernici zo Chevroletu doniesli aj tank na Azijske auta ze ich auta budu vzdy najlepsie. Opak je vzdy pravdou.

http://auto.idnes.cz/sef-volks...

http://auto.idnes.cz/sef-volks...

Hanz podaj rychlo meter preco nam bucha volant Das neautam a Azii uz nie?
 

No neviem

ale ta platforma je cekom fajn. A VW to umozni usetrit nejedno euricko. Podla mna ta platforma dobrym tahom.
 

 

Tebe musel dáky nemec prebrať frajerku, keď si proti nim taký zaujatý :D
Tieto večné hádky, o tom ktoré auto je najlepšie a ktoré najhoršie, nikam nevedú. VW robí dobré autá, rovnako ako Toyota a GM inak by predsa nemohol ani jeden z nich patriť do trojice najväčších producentov áut na svete.
A k platforme MQB len toľko, je to hlavne prostriedok ako šetriť prostriedky a za použitia čo najväčšieho množstva unifikovaných dielov vytvoriť čo najviac odlišné modely, viď rozdielnosť medzi Golfom, Octáviou a Leonom. Z pohľadu konečného zákazníka to je v podstate úplne jedno, ako sú tie autá postavené ale z pohľadu automobilky, ako podnikateľského subjektu ide o významný prvok pri zvyšovaní konkurencieschopnosti na svetových trhoch.
 

V tom svojom odkaze si sa prebojoval

az na koniec?
Protože si toho lidé na stáncích automobilek začali všímat a Asiaty s metry, kteří fotí ze tří různých úhlů spáru na zpětném zrcátku, začali vyhánět, najímají si Číňané na tuto práci jako brigádníky švýcarské a francouzské penzisty. Ti jsou na ženevském výstavišti přece jen méně nápadní.

:))
Winterkorn a cele vedenie VW sa kvalitne uchechtava na tom, ake zavery robia z toho, ze na vystave vyberie meter. Je uplne jasne, ze po minulorocnom medialnom boome s Hnojdajom ide o dalsiu recesiu. A znova ste mu to vsetci zjedli :))

No a tebe sa zase smeju vsetci, co aspon trosku vidia REALITU. Napriklad tomuto:
"Europa Azia dostava sa na vrchol."

Alebo tomuto:
"Azii vedie Azia domaci trh, Oceania Azijske auta"
To som nevedel, ze Oceania je svetadiel.

Neviem, co ti tak lezi v zaludku to das auto. Nebude to tym, ze ohrozuje tvojho zamestnavatela? Lebo takych sa tu na SME zislo viac a ste si naramne podobni.
 
Hodnoť

 

To len ***** SMEtiari dokážu dať takýto nadpis
 
Hodnoť

Volvo vlastni Cinska kopirovacia automob

Volvo vlastni Cinska kopirovacia automobilka Geely ktory kopiruje aj Europske a Japonske auta!!!
Takze oni si platformu skopiruju.

Ako priklad Mercedes C Class a Cinska kopia od Geely:
http://www.hemmy.net/images/ca...
 

Správne!

Načo by vymýšľali niečo nové, keď to už niekto vymyslel? F*ck copyright! Celkom im v tom držím palce a smejem sa ako v európe, ale hlavne v amurike penia s akou rýchlosťou tam skopírujú a na druhý deň už vyrábajú dajaký shit. Sám neuznávam akékoľvek patenty a copyrighty. Zaplatím len za materiál a odvedenú robotu len raz a rozhodne nie ešte za nejakú "značku".
 
Hodnoť

Ten nadpis je fakt kvalitny

uz vidim, ako sef Volva povedal, ze VW-u nieco zavidia :D:D:D

MQB je pokus VW udrzat si cenovu konkurencieschopnost pri zachovani si technologickeho naskoku a vyvoja proti azijskej (najma korejskej) kopirovacej uderke. Teraz korejci trosku zainvestovali do kopirovania zlozitejsich technologii (1.6T-GDI, 1.2T-GDI, dvojspojka), takze ich ceny vybehli prudko hore a VW je vdaka MQB dokonca lacnejsi. No ked sa zase prepnu do spiatocnickeho low-end kopirovacieho rezimu, tak bude znova problem.

No rozhodne sa mame vsetci na co tesit. Korejci to maju nasliapnute priamo na zastavenie akehokolvek vyvoja a zavadzanie akychkolvek novych technologii v automobilovom priemysle. A potom budeme 20 rokov jazdit na Hnujdaj i30, ako sme niekedy jazdili na Skode 120.
 


Najčítanejšie na SME Auto