SME
Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Leon dáva Seatu nádej a svieti iba diódami (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Tiez som mal moznost soferovat toto auto. Vytkol by som mu asi len 3 veci - tenky volant, velky odpor plynoveho pedala (mozno len zvyk, lebo Megane RS zase ziaden nekladie) a maly display navigacie (nejakych 5", chcelo by to 7). Inak super auto, hlavne ze ho uz interier nezabija ako minulu generaciu. Uz sa tesime sa na Cupru ;-)
 
Hodnoť

Fajnovo to vyzera

Velmi pekny kus auta, fajny test Rastom a ten 90PS diesel za 15.650 ako referentske vozidlo nemusi byt vobec zla ponuka. Ked Oktavka bude dakde okolo 18tis na prvy diesel je to uz dost rozdiel. Leon som jazdil , rad si pojdem otestit aj ten new one:) Velmi pekne budiky, klasicke , ziadne digitalne blbiny, take mam rad:)
 
Hodnoť

Kupujem

tento derivát Volkswagenu,keby som mal výšku do 170 cm! a keby auto nebolo tak nízko uložené na ceste!!!!
 

Kup si autobus,

Ty derivat Goliáša :-)
 

 

nesmej sa, ja uz mam skoro autobus :)

kazdy hlada nieco ine
 

Pista, ale to nema

v technicaku napisane TRAKTOR. To auto je na cesty, nie do pola!!!!
 

No nikto necakal, ze vojdes do tohto

ked nevojdes ani do Porsche Panamera. Ale stale mi je zahadou, ako mozes vojst do Elantry. To tvoje vchadzanie bude asi skor odkaz na to, co ti vyjde z penazenky. No a skareda lacna Elantra (dokonca podla tvojich vlastnych slov) urcena pre chudobu je to, na co ti z penazenky vyjde :))
 

 

Mám 183cm a do Leona sa mestím v pohode a ešte mám miesto navyše... prečo do 170cm???
 
Hodnoť

PO tvrdých plastoch

často v testoch vnímam negatívum "vysokú" nakladaciu hranu kufra. Pán Chvála, sú šoféri (šoférky) aj s väčšou výškou ako 160 cm a nepotrebujú po otvorení kufra šmykom vyťahovať batožinu. Mal som možnosť zažiť auto kde fakt nebola žiadna hrana a nikdy viac, vyššie uložený nákup po otvorení skončil na asfalte.Aj z hľadiska pevnosti kasne tá hrana má niečo do seba.
 

 

Na druhej strane mojej polovičke sa lepšie nakladá nákup do auta bez hrany, hlavne ťažšie predmety. Mne tak isto sa lepšie vykladajú ťažké predmety z toho.
Na ten nákup sú veľmi dobré ušká po bokoch kufra.
 

Vysoka hrana nie je nic moc

no presne ako pises, "samovolne vybalovanie batoziny" v pripade ziadnej hrany je omnoho horsie. Ak mas vysoku nakladaciu hranu, nejako ten naklad tam uz len zdvihnes. Ak nemas ziadnu hranu, tak ten kufor s nakladom jednoducho nezavries predtym, ako ti naklad vypadne.
 
Hodnoť

Auto je to fajn.

Vozil som, presne na rovnakom leone a musim povedat, ze sa mi pacilo. Lepsie som sa citil ako v Octavii III. Urcite mi prislo tichsie, a lepise ovladatelne. Aj ked octavia bola 2,0 TDI.
Co sa tyka interieru zdal sa mi nejaky lacny na forkach aj ked som do toho nazrel, ale akonahle som presiel 2-3 km, bol som spokojny. Leon sa mi pozdava viac ako Octavia. A hlavne ma jazdne vlastnosti oslovili. Tesim sa na kombi.
 

 

no dufam ze bude o hodne lepsi ako predchadzajuci, lebo porovnavat ho s oktaviou nie je asi velmi na mieste. oktafka sa kupuje hlavne kvoli kufru, velky prakticky. tento leon ho ma niekde na urovni golfu. priestor v zadu by som tiez povazoval v oktafke trosku lepsi. plasty urcite tiez. avsak netreba zabudat ze cim prijemnejsi maksi plast tym viac zmakcovadiel a rozpustadiel v nom, takze zo zdravotneho hladiska hladiska nemusi byt vyber prijemnejsieho plastu vzdy lepsou volbou. octafka 3 je proti tomuto leonovi co som zatial videl podla mna o triedu vyssie. skor by som ho zaradil do kategorie rapidu ked uz tak. a urcite by som nevolil tsi, to radsej naftu a nielen z ciste praktickeho hladiska
 

 

Otvor oci s tou oktavkou a chod si ju poriadne pozriet. Co sa tyka plastov, dveri, spracovania a zadnej napravy je o triedu nizsie ako Octavia II.
To ze ju trochu nafukli a dali do nej elektronicke pomocniky, ktore skoro nikto nepotrebuje a su za tazke priplatky, na tom nic nemeni...
 

 

pisal som o predchadzajucej generacii nie o octafke3. tu som zatial nedoferoval, potom dam vediet. u nej som vychadzal iba z rozmerov. aj napriek tomu vsetkemu prave tie rozmery su najdolezitejsie si myslim. alebo potom mozeme porovnavat dustera s audi a3. podla teorie o kvalite vyhotovenia by mal byt ten duster minimalne o tri triedy nizsie ako ta a3ka :) co je blbost. skratka je to hlavne o rozmeroch a potom ked mame dva rovnake rozmery mozu prist na radu dalsie detaily ako su kvalita plastov a pod. mimochodom ta kvalita plastov sa ukaze mozno tak o pat sest rokov a najazdeni tak 500tis kilometrov. tomu ze 3ka je nizsie ako 2ka neverim aj ked som v 3ke este nesedel. ale vyskusam a som zvedavy :) podla toho co som zatial videl to ale tak nevyzera. octa 3 vyzera ovela lepsie ako facelift dvojky takze ocakavam asi zazrak :)
 

 

No moj nazor je, ze z O3 setrenie srsi v kazdom smere, je to samozrejme moj nazor... Ja jednoducho nezaberam na premysleny marketing skodovky pri uvedeni tohto modelu. A uz vobec nemam rad, ked sa niekto ide hrat na nieco, co ani zdaleka nie je. Ze stredna trieda, to je doslova drzost, na to mozu zaberat iba malomestiacki cechoslovaci (co podla predajov v inych krajinach aj vidiet).

A keby si sa posadil do Dustera a potom do dobre vybavenej A3 tak myslim, ze by si sa ako v rozdiele o 3triedy naozaj citil :)))
 

 

A pisal si: "octafka 3 je proti tomuto leonovi co som zatial videl podla mna o triedu vyssie."

To je blbost, na to som povodne reagoval.
 

 

seat nejako nemusim, ich dizajn a kvalitza plastov sa mi nikdy nepacil. ano som zaujaty voci seatu. jedine co si z neho pamatam su drkotajuce plasty v dverach a palubovke. co uz. mozno slo iba o nevydarene kusy ale ten dizajn je naozaj otras. ale to je vec vkusu. co sa tyka zaradenia bol by som opatrny a myslim ze kategoriu octafky ci golfu este nedosiahol. je to sice brat ale skusenosti s jeho vyuzitelnostou sa radi skor medzi fabiu a polo.
v A3 ako aj v dusteri som sedel. A3 ka je male auto mozno tak do mesta bez velkych nakupov. pat priemerne vysokych ludi v nom na dlhsiu trat je za trest. v dusteri sme v zadu uz sedeli aj styria a citili sme sa celkom pohodlne :) a to sme mali este v kufri batozinu takeho objemu aky by do A3 nevosiel mozno ani po sklopeni zadnych oparadiel :) cize neviem co si mal na myslis s tym presadnutim :) presadnut z dusteru do A3 je ako presadnut z touarega alebo land roveru do ibizy :) neviem zeby trieda aut niekedy riesila dizajn ci vybavu
 

 

Prečo porovnávaš s Oktávkou? To sú neporovnateľné autá pre pána Jána :-) Oktávka sa kupuje pre kufor a neviem z akeho perverzneho dovodu ju tak Slovač kupuje :-) Leon má svoj štýl, nevidíš ho na každej ulici a je lacnejší.
 

Lebo Slovac potrebuje kufor

lebo Slovac nema na letecke dovolenky tak, ako na to maju v zahranici, lebo vela Slovace byva na dedinach a v kufri treba nosit jablka, zemiaky,...

Kazdy si moze vybrat. A Octavka je popularna aj mimo ceskoslovenska...
Pozri sa na predaje Hyundai a Kia. Tiez nechapem kto by si kupil auta bez mena, ducha, stylu, motorov a technologii. A predsa sa najde plno takych, ktori si nevedia spocitat 5+5 a posledne uspory vyhodia korejskym oknom ovladanym svihadlom. Staci pri predaji k autu napisat 7 rokov je viac ako 2, po 2 rokoch hrat mrtveho chrobaka, drzat celorocnu zlavu z "cennikovych cien" aspon 1000eur a Slovac sa o to pobije.

V Albansku ma napr. kazdy Mercedes a verim ,ze existuju na trhu aj lepsie auta ako 30 rocny Mercedes.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto