SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen doplní 10-stupňovú prevodovku DSG novým naftovým motorom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Vidieť že tie DSG moc nepoznáš. 1. S 1.2 TSI keď ideš tachometrových 60 km/h, tak tam už máš sedmičku, nie päťku, a do nejakých 57 km/h to nepodradí. :-) 2. Aj keď ideš superjemne, pod nejakých cca. 1300 rpm sa nedostaneš, jedine na dvojke, keď ideš pomaly v kolóne. 3. Auto sa nechveje, a nevibruje. :) 4. To že ako často to bude radiť záleží na šoférovi. Keď niekto bude jazdiť v meste tak prevodovka bude pracovať viac, keď niekto jazdí stovky kilometrov na diaľnici, tak to nebude radiť skoro vôbec. Ale koho to zaujíma? Automatická prevodovka je od toho aby radila namiesto mňa! 5. Olej v motore treba meniť normálne, ako keby to bol manuál (aj keď teoreticky napr. v meste kvôli väčšiemu počtu stupňov budú priemerné otáčky motora nižšie, a preto by mal mať olej dokonca vyššiu životnosť). Olej v DSG zase treba meniť podľa typu prevodovky už aj teraz každých 60-90 tisíc kilometrov, v čom ja nevidím žiaden problém. Komu to vadí, nemá vôbec kupovať automat, a ani auto, lebo aj pri manuálnej prevodovke treba z času na čas ten olej vymeniť. 6. Nikto ťa nenúti si kúpiť taký motor ktorý má 3 turbá. Inak mať peniaze na BMW M550d, tak by som tie tri turbá bral aj dobrovoľne... :D
Ivan Horváth
<< < 1 2 3

vidiet ze ty nepoznas dsg

s dsg jazdim pravidelne lebo su to firemne auta - octavie 2.0 tdi a vzdy ked mam moznost volim skor 6st manual, mame aj L&K s dsg + packy na volante na manualne radenie ale ani to ma neoslovilo, to dsg ma v meste pri tachometrovych 50km/h 5. rychlostny stupen a toci okolo max. 1200 ot/min. Na 4ku podraduje pri 1050ot/min!!! Auto vibruje ako stara pracka a to ma nejakych 70tis km najazdene, proste dvojhmota nema sance...
 

 

Ja DSG poznám veľmi dobre, lebo ho mám, lenže ja nemám motor z traktora ale z kosačky na trávu. :)
Na rozdiel od tých tvojich služobných áut, moje má 7 stupňov, nie 6, a jeto takzvané "suché DSG" (je tam menšia olejová náplň).
Vyzerá to tak že VAG nastavilo DSG pri nafťákoch na nízku spotrebu a nie na komfort a dlhšiu životnosť dvojhmotky. Teraz máš dve možnosti. Buď zájdeš do servisu a možno budú mať nejakú menej eko verziu riadiaceho SW pre prevodovku ktorá to už nebude robiť, alebo používaj prevodovku v režime S. Vtedy nepreraďuje tak skoro.
 

dobre si to napisal

TSI su dobre akurat tak do kosaciek na travu, tych 1300ot/min sa ti zda na benzin normalne? mimochodom rozvodom sa ako dari?
 

 

Ten motor je iba objemom do kosačky, výkonom do 90 km/h sa ale vyrovná aj o polovicu väčším motorom. Turbo je turbo...
A pre moderný benzínový motor je 1300 rpm už v dnešnej dobre normálna hodnota.
A rozvody ďakujú za opýtanie, majú sa dobre. :-)
 
Hodnoť

 

Ja by som privital 16st manual ako v kamione :)
 
Hodnoť

 

Od roku 2000 znizili spotrebu o 30%. Teda aspon v labaku.
 
Hodnoť

VW ide do traktorov!

Alebo rovno do tankov ...

Novy trend v autach mat co najviac prevodou, rok 2030 VW vybudoval novy golf s 50. stupnovou prevodovkou! Co sa nepodarilo sudruhom z vychodu sa to podarilo sudruhom zo zapadu!

Doktor Martin Winterkorn ideme do traktorov!
 

VW a DSG

Potreboval som surne nejake jazdene auto, prve co bolo k dispozcii bol Pasat 2.0 TDI DSG s najazdenymi 189.000km. Je to realne cislo, auto firemne z Nemecka. Som doteraz sokovany, ako dobre funguje DSG a uz si asi ziaden manual nikdy nekupim. Je ale fakt, ze som skor sviatocny sofer, s mojimi 50.000 km rocne sa na nejakych profikov z diskusii, co este nemaju vodicak a soferuju teoreticky zo sedadla spolujazda, nechytam.
 

Ojojoooj

Pozor, pozor. Za chvíľu sa tu navalí hŕba odborníkov, ktorí Ti vyveštia, že:
- to DSG Ti ide dobre, lebo už bolo menené (príp. menené 2x)
- do 10K km Ťa čaká výmena DPF
- do 50K km Ťa čaká rozletené turbo a tým aj zničený celý motor
- zaspatejší odborníci Ti vyveštia prasknutie hlavy valcov
- no a tí najlepší Ti vyveštia, že tento príspevok si napísal čakajúc vo VW servise počas výmeny vstrekovačov

Ešte zopár sa Ti vysmeje, že či Ti v servise pribalili aj jeden sud oleja. Turbo sa tu nenosí a VW sa tu haní. Niet inej cesty pre tých, čo majú komplexy z ockovej Fabče...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Čo si taký vydráždený?

Bol nejaký test a nevyhrala ho Mazda alebo čo? Či sa Ti tá Tvoja už rozpadla?

Všimni si na koho reaguješ.

PS: Ďakujeme za hodnotný príspevok.
 

Ze sa tak hlupo pytas

niekto si dovolil napisat o VW pozitivne a uz my vzkypela zlc. Niet cudo, ked sa cim dalej, tym viac ukazuje, ze nova Mazda 6 je len premiovo zabaleny exkrement (a este aj ten premiovy obal je skopirovany od Nemcov).
 

turbo

Turbo aj motor stoji par euro, nie je to veľká položka, hlavne u VW.
 

uplne suhlasim

zacal som s octaviou 1,6 tdi dsg a som tak spokojny ze k autu s manualnou prevodovkou sa uz nikdy nemienim vracat. a ludia ktori tvrdia ze manualne prehadzovanie rychlosti ich bavi su vacsinou tí ktori automat nikdy v reale nepouzivali, maximalne to skusili s kamaratom na parkovisku...
 

 

To co pises su kecy. Hned tu mas jedneho co tvrdi ze ho manualne radenie bavi a ze ked prestanu ponukat manualne auta, uz bude kupovat len jazdenky. A to som za poslednych 8 rokov vlastnil 4 auta s automatickou prevodovkou. Okrem toho vdaka praci ktoru robim jazdim casto s pozicanymi autami. Tie su bez vynimky automaticke. Takze som vyskusal velke mnozstvo automatickych prevodoviek, vratane DSG, CVT a osemstupnovych ZF. Vlastne, aj eraz mi pred hotelom parkuje Charger s 8HP70...
Slovom, vsetci sme nejaki, kazdemu z nas vyhovuje nieco ine. Niekto ma rad manual, iny zasa povie ze uz nikdy v zivote nechce sliapnut na spojku, Mne osobne nevyhovuju sucasne algoritmy ovladania prevodovky co tam okamzite napchaju co najvyssi stupen a ked clovek chce mierne zrychlit, musi cakat kym ta vec konecne podradi. Namojveru, z tohoto hladiska sa mi ovela lepsie jazdilo s trojstupnovym hydramaticom z 80. rokov co mal kedysi v Opli Kadett.
 
Hodnoť

cim viac stupnov

tym to castejsie bude radit a cim to castejsie radi tym sa to skor pokazi... cize ulohou VW a DSG prevodovky je od majitela co najviac penazi vymamit...
 

Murphyho zakon :)

Ako si si to pekne logicky vysvetlil :)

Posledne verzie automatov su uz na velmi vysokej urovni a aj kvalitativne niekde inde, ako to, co sa predavalo pred 20-30 rokmi. Ja sa vyslovene tesim na buduci rok, kedy menim auto a budem mat automat. BTW - kto jazdi v meste minimum, ten vyhody automat nema moznost realne vyuzit.
 
Hodnoť

30%? HAHA

"Od roku 2000 sme znížili spotrebu paliva našich TDI a TSI motorov o viac než 30 %."

No ale IBA tak na papieri...
 

<< < 1 2 3

Najčítanejšie na SME Auto