SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen ukázal, že Golf môže mať aj 500 koní (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

pekne ale blbost :-)

taky vykon pri tak kratkom razvore, sme uz videli v Top Geare test podobneho Goflu s vyse 600 konmi, jednu zakrutu nevedel prejst bez toho, zeby nedostal hodiny :-)
 

a po kolkych stovkach metrov

sa rozpadne ten haldex?
 

 

podla mna sa nerozpadne, kedze ho ma napr. aj Aventador :-)
 

 

Tú časť Top Gear-u som videl, presne si pamätám, ako ten Golf išiel - úboho...
To už trochu prehnali - vyrobiť auto, ktoré vie ísť len rovno. Načo také auto?
 
Hodnoť

 

reakcia na tento golf:

a ?
 
Hodnoť

fuj

to je hnus ako nejaky nepodareny tuning ... niezeby bol golf pekne auto ale toto je uz teda riadny hnus
 
Hodnoť

Golf GTI

je skvele auto (skoro) kazda generacia, ale naco z neho robia supersport, tak nad tym mi ostava rozum stat...
 

 

niekto asi nepochopil o com to cele je, je to cisto len pre ozivenie celeho zrazu automobilkou, nikdy sa to nebude vyrabat, je to len pre zabavu. Ale to by si musel najprv vediet o com su take zrazy.
 

Juj sak

na strechu nosic, gulu pod naraznik a za pat sekund si na zahradke v senici.
Jeden vyssie pise ze uz take skusili a v top gear ho to furt pretacalo. Myslim ze top gear je odpovedou na otazku preco. Vdaka takymto kuskom ktore si kupi par vidlakov sa mi normalny mozeme vozit na aute s ktorym sa netreba bat predbiehat.
 
Hodnoť

Zo vsetkych futuristickych vizii

za posledne obdobie je tato najkrajsia. Narozdiel vselijakych nevydarenych skicov konkurencie, tento Golf sa da aj realne chytit.
Raz darmo, Golf je Golf a VW to proste umi.
 

samozrejme

proti vkusu sa neda nic namietat. Ta cervena linka vpredu je tam dost nasilu natlacena, hlavne ces svetla, je to nevkus, ale prosim...
Najsamlepsi je vsak ten tazky 6 valec cely pred prednou napravou. To bude riadne "baranidlo" v zatackach.
A tie LCD farebne dispalye namiesto realnych budikov, to je cisty kolotoc. Kde sa hrabe UFO Honda....
 

Mas pravdu buzol

Tento nevkusny tuzing sa da aj realne chytit.
Prepac, ale ten nestastny cerveny pasik cez reflektory su bonbonik ako od cinanov. Silene vrazene velke kolesa aby sportovost aspon nieco pripominalo. Predny naraznik si je extratrieda domaceho tuzingu. Za ten by sa nehanbil hadam ani treti sused-zaryty tuzer 30 rocnych zigulakov.
Viem, ze je to len studia ale na to aby to niekto oznacil za pekne musi mat silny zaludok, slepe oci, alebo byt do mrku kosti zfanusikom "ludoviek".
 

a mne sa to páči

a to som iný odporca uniformity vagu. Ale možno aj práve preto. Mne sa tak isto páči aj skoro každým ohovorené Juke Nismo.
A čo sa hen Buzola týka, tak je každému jasné, že keby na tento golfík dali do predu znak Toyoty, tak by nám tu opisoval svoj vyvrátaný fajnový obed, ako veľmi by sa mu to nepáčilo.Má skrátka vycibrený vkus ktorému vyhovuje len vvv na čomkoľvek.
Tak, ale teraz som zvedavý, či ma pochváli, že sa mi to páči, alebo zjazdí za zvyšok príspevku a posadí do mojeho MHDčka, kde ma zvykne načapať: http://commons.wikimedia.org/w...
 

Mne je jedno

aky znak to ma na maske.
Je to jednoducho lacny narychlo spraskany tuzing. Ak by to bola Kia, BMW, Ford ci Toyota.
Je to otrasne nesurode. Take viem odpustit len specialom na Pikes Peak.
 

 

tak nejako bude vyzerat oktavia VI ... sedadlo vodica a za nim 20 000 l kufor :-D
 

Smutnejsie je to,

ze aj ked tych 20 000l v Octavii sa nalozi, aj tak bude mat nizsiu spotrebou, lepsiu akceleraciu a lepsie jazdne vlastnosti ako jeden Hyundai i30cw 1.4CVVT s evidencnym cislom "KE-ajrton".
 

 

si trocha mimo, nemyslis ? nevidis na koho reagujes ? ci uz sa ti v hlave medzi pilinami vsetko pletie ? :-D
a ta rozpravka o lepsich jazdnych vlastnostiach, no comment :-D
 

No, ajrtonko

nehraj sa. Vsetci vieme, ze si chrobak truhlik z KE, ktory utratil celozivotne uspory na potrat nazvom i30, z coho vyplyva, ze i30 musi byt v kazdom ohlade najlepsie auto pod slnkom.
 

Ked tu hovoris o slepote

nenapada mi nic ine ako mungo.
Miestnej anti-VAG uderke nevyhovies. Raz je to stale rovnaky nemeniaci sa dizajn, inokedy bezpohlavny, potom dedinsky tuning... :D Len tie statisice ludi v Europe si take auta aj tak kupia. Ved VW podplati AutoBild, Autotip, Auto, Motor und Sport, vsetky televizne relacie, novinarov, ktori urcuju Car of the Year, ADAC, TUV, statistiky predaja a ide to. :D:D:D Esteze vas tu mame a prinasate nam pravu, skutocnu a nefalsovanu reflexiu na automobilovy trh, lebo z tych podplatenych casopisov by som sa docital, ze nie ojedinele vyhra nenemecke auto :D

Vam by vyhovovalo vsetko ine. 15 rokov stary dizajn ako kazde Subaru. Obludna maska, vlnok-zblnok a BMW kopia ako Mazda. Transvestita krutiaci holou hrudou ako Toyota. Vlnky-zblnky a kopia VAG ako korejci. Nissan Juke (na to ani nie je prirovnanie)... Keby tento Golf mal na prednej maske ten spravny znak, uz by ste sa tu rozplyvali... :D

Haters gonna hate. 4ever...
 

Slepec

Daj link kde som tvrdil, ze dizajnu korejskeho, ci japonskeho auta je dokonaly. Nikde. Je to vsak pre mna akceptovatelnejsi druh dizajnu ako neda z vagu. Car of the year, engine of the year a rozne statistiky sa daju pokrutit ako chces. Cize skutocna vypovedna hodnota je...

Obludna maska, vlnok zblnok je teda na Mazde hnus a odpor a na BMW krasa...kedze Mazda kopiruje BMW. Zaujimave zmyslanie. Aj to, ze ta ten transvestita az privelmi zaujal. Tvoj kamos z klubu ?

"Vlnky-zblnky a kopia VAG ako korejci." Tak teraz korejci su vlnky zblnky, alebo kopiruju vag ? Tie dve veci do kopy nejdu.

Kazdy pastier sa snazi o to aby sa jeho ovecky pasli na jeho luke. Jedna posluchne, a zbytok stada, sa k nej prida. Az na vynimky, ktore neuposluchnu a poberu sa napast na pasienky s chutnejsou travou. Niektore si potom pochvaluju a niektore sa sklamane vratia k stadu. Tot vysvetlenie, preco v nemecku zostanu ludove vozidla najpredavanejsa znacka, v japonsku to bude japonska znacka, v nasich koncinak skoda, u frantikov francuzi, v taliansku taliani. A preco na europskom pasienku ludove vozidlo ? Lebo je to poziva najvacsie stado. A mensie menej konkurencieschopne sa radsej bez rozmyslu pridaju.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto