SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

EÚ dosiahla kompromis o automobilových emisiách (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Ja to vidím tak,

že za chvíľu (v roku 2020?) bude celá európa zamorená dvojvalcovými turbodechtami do 0,9L objemu :(
Je libo naštartovať kosačku?
 

Keby len

ale motory maju uz teraz problem so zivotnostou. Takymto stylom bude v 2020 mat aj mobilny telefon dlhsiu zivotnost ako auto.
 

 

co uz, kedze musia plnit limity, musia to niecim dosiahnut. mozu auta zmensit, znizit vykon motorov, pridat nejake ku*vitka.... v reale sa nakoniec nic neusetri, ale na zelenom papieri to bude dobre vyzerat
 

keby si trochu rozumel tematike...

tak takúto blbosť nenapíšeš... ono totiž každý predpis ( a vtomto prípade napríklad euro V ) predpisuje predpis aj kilometrový nábeh, počas ktorého musí motor plniť tieto limity . Ozaj hardcore bude napríklad taká euro VI pre motory, kde už ani benzíny nebudú plniť predpis bez časticového filtra... taká euro VI znižuje pevné častice oproti euro V skoro o 90% takže len začne sranda. A napríklad u motorov pre nákladné vozidlá bude musieť plniť emisie skoro milión km....
 
Hodnoť

A jaký je ten kompromis?

Navrhovali kolik ti eko pošuci? 92? Automobilky co tady existují déle než ti zelení teroristi a další co to spáchali obvinit z krátkodobých zájmů může jedině omezenec. Oni mají krátkodobé zájmy. Pohodlný život na cizí účet jako aktivista, politik, demokrat.
 
Hodnoť

 

"Táto dohoda jednoznačne znamená víťazstvo pre klímu, spotrebiteľov a pracovné miesta a predstavuje ďalší dôležitý krok na ceste ku konkurenčnej ekonomike založenej na nízkej produkcii emisií,"

Nejaky anonymny cynicky genius si z nas spravil prdel a posunul nas jeho tajnym strojom casu o 30 rokov do minulosti, inak si hento vysvetlit neviem.
 
Hodnoť

 

Emisné šialenstvo EÚ a ekofanatikov prešlo do ďalšieho dejstva.
V tomto kontexte pripájam výňatok z článku z Financial Times.

A “climate bomb” of potent greenhouse gases 15,000 times more damaging to the climate than carbon dioxide is set to be released by some of the world’s leading producers of refrigerants following a ban on climate credits.
The companies, the majority of them in China, argue that a ban on trading of climate credits for the incineration of HFC-23 makes it no longer financially viable to destroy the gas, which is a byproduct of a substance used in air conditioners and refrigerators.
...If all of these facilities [under the CDM] join China’s non-CDM and vent their HFC-23, they will set off a climate bomb emitting more than 2bn tonnes of CO2 equivalent emissions by 2020.
 


Najčítanejšie na SME Auto