SME
Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Rýchla Škoda Octavia RS začína na 25-tisíc eurách (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

Akoze ta modra jej sekne

ale kedze to auto neobsahuje ziadne technicke finesy (napr. samosvor), tak je to len trosku rychlejsia Octavka, ergo stale nuda
 

 

Kto chce kovany sportiak, bude musiet ist inam. Ale ako rychle rodinne auto je to ok. Take S4 ,,chudobneho muza,,.
Co ma prekvapuje je porovnanie manualu a automatu. Automat ma vyssiu spotrebu a slabsie zrychlenie, co pri DSG nebyva. A tiez priplatok je dost vysoky.
 

 

asi tak...ked chces vyslovene sportove auto tak asi budes hladat inde..ak chces auto aj na bezne vozenie pre rodinu a obcasnu zabavu tak RS je ok...a to je nie som fakt priaznivec skody:)
 

 

Toto ma urcite 6 stupnove DSG, ktore (na rozdiel od 7st) je "v oleji". To sposobuje vyssie straty ale dokaze preniest vacsi krutiaci moment... Preto ta vyssia spotreba a horsie zrychlenie.
 
Hodnoť

 

som zvedavý aká bude základna výbava a koľko bude stat zo vsetkymi príplatkami...
 
Hodnoť

to je ale

grcka
 
Hodnoť

Agrotradicia

Po 4kovom golfe 1.9tdi a fabii RS 1.9tdi bude tato 2.0tdi dalsi mokry "racingovy" sen nasich vidieckych chlapcov
 

ty čo máš daciu alebo renault?

Ja mám na aute ten commonrail 2.0 tdi 170 ps motor s DSG a stačí mi to úplne na všetko. Nič lepšie nepotrebujem a väčšinou ani neviem, že mám v aute diesel. Fakt teda neviem, o čom točíš.
 

 

si na benzine asi nejazdil, ked vacsinou nevies, ze tam mas diesel..:))))
 

 

Druhé auto mám benzín ;)
 

 

sorry, ale asi si hluchy, ak nerozoznas zvuk benzinu a tdi. Uz ked ide okolo mna po ulici dizel a nie to este tdi, tak mi idu vsetky plomby povyskakovat.
O vybraciach pri rozbehoch, ked sa spojka dostava do zaberu ani nehovoriac.
Uz sa tesim na zimu, ked zacnu druzstevnici zavcas rana startovat svoje traktory, aby v nich po pol hodine mali aspon nulovu teplotu. Paradne pritom cloveka natriasa na posteli.
 

1,4 TDi

jemu treba 1,4 TDi aby rozoznal benzín od nafty.
 

 

Predpokladám, že si ešte v poriadnom dízlovom aute nesedel. Traktory ani chronty dovezené z Nemecka z Vašej ulice medzi poriadné dízlové motory nerátam. A tie autá, ktoré išli po Vašej ulici, o ktorých si si myslel, že sú to benzínové(lebo ti plomby nevypadali), tak to boli dízle, čo si možno ani netušil.

Rozprávaš hlúposti, keby som išiel s mojim dízlovým autom po Vašej ulici, ani by si to nezaregistroval.
 

 

TDI je poriadny diesel? keby si sem napisal ze jazdis s 350 CDI v ML-ku, tak ti aj uverim, ze nemas problem zo sluchom.. takto si tu len na smiech...:)))
 

 

moj šef vymenil spominaný rebrinak od mb za X5 40d, ktorým ho občas zaveziem do paštikova a to je rozdiel pár tried! Ja mám skromnejší 135kw trojkový baworák v práci a 125kw quatro svoje, kolega 147 kw tb na allroade benzin, no jazdný prejav v mojej staršej verzii dieselu na moje trasy a cesty je trochu lepší, minimálne po zahriatí.
 

 

***** ja tu rozprávam o bežných commonrailoch, nie o tvojich mokrých snoch...Mimochodom, to ML 350 CDI, to fakt nemyslíš vážne. Okrem predraženého motora na tom rebriniaku nie je nič zaujímavé.

Keby ti to náhodou stále nedochádzalo, tak TDI CR je v podstate ten istý systém ako CDI, lenže to asi netušíš, jedine na čo sa zmôžeš, je porovnávať tu V6(ktorý je 3x drahší a 2x smädnejší) s V4.

TDI CR je v pomere cena/výkon slušný motor a používajú ho všetky automobilky. Keby si náhodou ešte stále bol slepý, nerozprávam tu o TDI PD.
 

 

Asi si nesedel v ML-ku, ako je utlmené... keby áno, tak by si tu nepísal bludy... alebo tvoje TDI-čko pre**** zamatový zvuk šesťvalca? to je perla roka, blahoželám...;)
 

Fakt nevies o com tocim

Pretoze si reagoval uplne od veci k tomu co som napisal
 

 

Keď nevieš o čom rozprávam, je vidno, že o tých autách nič nevieš.
Načo ich tu potom zbytočne haníš? Nemáš čo robiť?
 

A zasa

reakcia od veci. Prosim ta, precitaj si poriadne a doslova co pisem, ked na nieco reagujes, lebo sa paradne strapnujes.
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto