SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Talian Faggioli zopakoval víťazstvo v Dobšinej s novým rekordom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Smutne

ked kozmickej lodi z podvozkom ktory je par tisicroci vpredu pred quattrom nalozi cca 30 rocne audi :)
To len o5 dokazalo kvalitu jazdca. Ktovie aky cas by bol dodi spravil keby sedel vo Fieste.
Ale ked to zhrniem tak to bol jeden krasny pretek - krasne pocasie, pekne vykony jazdcov i pekne stroje.
Dobre straveny cas. Dufam ze to bude takto pokracovat i nadalej.
 

 

Tvoj prispevok hovori o tvojej neznalosti, ako to mozes takto zhodnotit? Vies o tom ze Kois pouziva staru techniku z Coswortha z 90 rokov a podvozok Proflex, ktory nepatri k najmodernejsim. Hoci ma karoseriu z novej Fiesty naznamena to ze je technicky lepsi ako podla teba "30 rocne audi". Beres ma minimalne 700 koni, jazdi spickove finske tlmice a jeho maximalna rychlost bola cca. 250 km/h na 1km dlhej rovine; na vsetkych predchdzajucich pretekoch bol rovnako rychly ako Kois, pricom jednoznacne disponuje vyssim vykonom. Na Dobsinskom kopci bol rychlejsi od Koisa a Drotara len vdaka jeho maximalnej rychlosti. (len pre info Kois 227km/h, Drotar 218km/h).
 

 

no rozpravky si nechaj, pozri par onboardov a porovnaj komu auto ako fungujea kto sa viac trapi
Audi ma podvozok ovela ovela horsi ako Fiesta. Je to vidno na kazdom videu a na kazdom prejazde kde som bol. Audi je nedotacave a kazdy prejazd zakruty bol boj (aj zvonku je vidno ako auto musi nutit aby zmenilo smer). Fiesta je oproti audi je stihacka ako som pisal. Tazisko auta a rozlozenie vahy bude u fiesty tiez rozlozene lepsie, urcite bude ina i geometria napravy kde vyvoj siel dopredu riadne - to sa popriet urcite neda. Kolko ma koni dodiho auto si mozes najs na nete s merania v Profituningu (tusim 540 koni). Jedine co pouziva kois stare je motor (resp jeho blok aj to upraveny) a kto pozna motory cossie tak vie ze sa z nich da spravit kludne i 800 koni po nalezitych upravach takze tento argument je mimo, kedze rozhoduje hlavne pouzita elektronika a ostatne veci - btw v power magazine bol rozhovor s Koisom a aj datova tabulka jeho Auta a oficialne to ma cca 640 koni..
To cie auto je lepsie by spravil jeden easy test na kopci - Kois by sadol do Audi a Dodi do Fiesty - potom by sa videlo kto je aky sofer a kde je aka technika.
Jedina vec s ktorou suhlasim je ze Dodi ma vyssiu maximalku na rovinke. No cas sa ziskava aj v prejazdoch zakrut a tu moze kazdy vidiet ze fiesta sedi lepsie.
Cize 30 rocne audi - koncepcia ma cca 30 rokov, dlhy previs vpredu a tazisko vdaka velkemu motoru robi z audi nepretacave a horsie ovladatelne auto (staci zajst niekedy do servisu k jozkovi a opytat sa na to ako sa audi soferuje), nalozilo fieste novej stihacke s taziskom na spravnom mieste, sekvencnou prevodovkou a modernym pohonom 4x4.
To nieje o aute, to je o vodicovi.
Nehovorim ze Kois nejde rychlo, ale dodi je rychlejsi a ukazuje to prakticky na akejkolvek technike.
 


Najčítanejšie na SME Auto