SME
Piatok, 15. január, 2021 | Meniny má DobroslavKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nissan GT-R menia na najlepšieho šprintéra (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Keby niekto vedel o praci kde nieje zodpovednost a dlha pracovna doba a zaraba sa tak 20k mesacne, tak mi dajte vediet :D
 

MS

ak vies aspon trochu spievat, skusil by som toto

http://www.sme.sk/c/6887431/ma...

myslim ze 20 nema, ale pri takej praci si mozes najst nejaku bokovecku a isto tych 20 spravis.
 
Hodnoť

 

Poznáte niekto toho chalaniska (syn je najlepšie povolanie) zo Žirian na čiernom GTR? Jazdí ako blázon, aj vyše 200km/h na okresnej ceste, kde platí 90km/h. Ako sa volá?
 

...

volá sa otecko privatizér?
 
Hodnoť

toto auto ma nikdy nefascinovalo

asi preto, že to je Nissan. Možno, keby to predávali pod názvom Infinity, bolo by to iné. Ale Nissan?
Viete si predstaviť superšport pod názvom Dacia?
 

aj tajká dacia raz bude

zatiaľ majú iba špeciál do kopcov - http://www.mad4wheels.com/mode...
 

 

mi pripominas suseda, ktory potrebuje na vsetkom znacku. nedavno si pochvaloval nejake cervene vino s lidla, lebo sme mu povedali, ze to je 20 eurove talianske. GT-R ma meno, nissan tiez nie je mala znacka, s daciou ho neporovnavaj. kto sa co len trochu orientuje, nemoze nad nissanom GT-R ohrnat nos.
 

 

kua, Z lidla.
 

pri aute vždy ide o značku a emócie

nie je to kúpa jogurtu, je to vec, s ktorou stráviš istú časť života a istým spôsobom ťa reprezentuje. A špeciálne u tohto segmentu. Totiž na kúpu šesťsto koňového auta neexistuje žiaden logický dôvod, iba emocionálny. V podstate každé auto nad 300 koní je prakticky nevyužiteľné. Problém je v tom, že vo mne žiadne emócie nevyvoláva. Rešpektujem jeho kvalitu, vypracovanie, parametre, teechnické zručnosti konštruktérov, technologický proces výroby - úžasné.... Ale. Ale nič vo mne neštartuje, nič mi nehovorí, že chcem ho, nič... Je to prázdne.
A značka Nissan je vo všeobecnosti vnímaná ako lowcostový výrobca relatívne spoľahlivých, lacných a škaredých áut. Pri všetkej úcte, Tata je tiež veľkým výrobcom, ale krásne autá predáva pod značkou Jaguar a nemá ambície pod značkou Tata predávať XKRS.
Takže auto je o značke, špeciálne superšport.
 

Mam na to opacny pohlad

V Prahe vidavam pomerne casto Ferrari. Na Vaclavaku ich byva zaparkovanych aj niekolko vedla seba. No venujem im len kratky pohlad. Su pekne, maju fajn zvuk. Avsak ovela vacsiu radost som mal z toho, ked som minal GT-R na Jizni spojce. Bral by som ho okamzite. O to viac, ze je na cestach menej Nissanov, nez Ferrari.
Pripomina mi to tak trochu Lexus, ci Infiniti. Vraj to nie su premia a nesiahaju D3 ani po clenky... A Top Gear napriklad ocenil LFA ako naj auto a porazil aj Ferrari a spol. Tak si vyber :)
 

 

ja som za cobru :) alebo ultima gtr. este relativne jednoduche auto. ked ferrari tak stare taku f40, cim starsie tym lepsie
 

Ja som clovek, co ide rad proti prudu :)

Mam rad to, co na ceste tak velmi clovek nestretava. A ano, suhlasim. Cobra i Ultima GTR su skvele auta. Maju svoje kvality a preto sa na "menejcenne" meno nepozeram. Sudit ich len podla toho je velka chyba.
Co sa tyka Ferrari, mam rovnaky pocit. Mne sa este paci 512 Testarossa :)
 

Nepomozem si.

Je to tak,ako pises!
Supersport pre obycajnyc/SIC!/ludi,je to iste dokola a doookolaaa furt to iste masirovanie!

Boze,ja ked som stretol prvy krat ocelovo-sive monstrum,skoro mi cvrklo,ake emocie ma to posadili na rittku:-))

Supersport v reale na cestach uz davno nie je o casoch na tom NS.ci na NR.ci na MC.a inde.

A komu nezdvihne v boxerkach ego fandu do aut, pohlad na GTR-ko,nech pestuje petunie:-))
 

:)))

Ta kovovo siva farba je na to auto dokonala :) A vobec mi nevadilo, ked mi sofer ukazal rychlo sa vzdialujuce zadne svetla :D
Pre mna to auto ma charizmu. A vacsiu, nez Ferrari :)
 

Si pozer,ci Metrosexual?

Nissan je lowcost,ale Infi.je uz premia?A ktoze vyraba GTR-ko?Nissan,ci infiity?
Tata vyraba Jagy a Gelly Volva.

A VAG vyraba v BA.Cayeny a Touaregy./len o tom mlcia,ved "image DE".auta snad nezkazia tymto iNfo/:-))

Su aj ludia,co vedia co kupuju a nedaju na kecy pozerov ako ty,co im "znacka"privodi orgazmus,len preto,lebo je to znacka.

Vola sa to znalost a nenapadna elegancia a vkus na auta.
Ale v poho,kazdy preferuje nieco ine.

A nech netaram do vetra,nahodou poznam manika,co kupil Infiniti M37.S.a dospel k nemu vyvojom od "lowcostov"Nissanu az k nemu...

Auto je iste o znacke,ale znalec nema dilemu a ide aj do GTR a sulin a pozer ide do "overenych"premioviek.nech vyzera "IN".

To je sloboda a volba za ich bubaciky:-))
 

 

Prepac, ale ty si priklad cloveka ktoremu ide hlavne o znacku (ako je to dnes in) a nie o realny prinos vyrobku.
--------
Inak Skyline/GT-R je uz davno znacka a pojem u kazdeho kto sa trochu zaujima o auta.
--------
A existuje dost "nudnych" automobiliek ktore vyrabaju/li skvele sportove auta napr ako: Toyota (Supra, GT86), Subaru (BRZ, WRX STI), Holden (VXR, Ute SS V8), VW (Golf R) a pod.
 

Človek sa potrebuje stotožniť so snom

Bez snov a ich dosahovania by sme všetci boli iba ovcami.
A sny sa tvoria v detstve a stotožňujú sa s nejakým objektom. U mňa, ako aj u veľa chalanov sa sen o aute tvoril v krátkych reportážach z MS rally, rally Paríž Dakar a formule 1 a tam sa sen o rýchlosti stotožňoval s autami ako Lancia Delta HF Integrale, Audi Quattro, Toyota Celica, vo formule Ferrari, Honda, TAG Porsche, z Paríž Dakar Peugeot, Citroen, Mitsubishi.
A nikde tam nebol Nissan. V podstate v motor-športe vytvárajúcom emócie Nissan absentuje. S výnimkou Nissanu Sunny GTI-R, ktoré ani nebodovalo poriadne na Rally, alebo nejakých športovejších verzíí Patrolu na Dakare, kde slúžilo viac ako sprievodné vozidlo, než ako súťažák, nenájdeš po motoršporte z Nissanu ani stopu. Nebolo kde vytvoriť emóciu.
Áno, GT-R je dobré auto, obdivuhodné, ale inak nič. Rovnako ma neuchvátil Koeniggsegg, Gumpert, Ascari, Vector, Pagani. Proste dobré, ale.....
 

 

A ty nemas sny ktore vznikaju vo vyssom veku (teda nie v detstve) ??
----------------
Navyse si tak nejako obmedzovat obzor, ze skvele auto je jedine to ktore si videl v rallye ci (inych zavodoch) a este k tomu viacmenej musi ist o autatak 20 rokov stare mi pride zvlastne.
----------------
A napisat o GT-R ci Pagani (a spol.) ze su "dobre" po tom vsetkom co sa o nich napislo a nafilmovalo ma az sokuje.
 

 

Ale mám sny, ale bohužiaľ to nie je Nissan. Neviem to vysvetliť. Je to o emóciách. Ja niektoré autá vnímam ako umelecké dielo a tak sa s ním stotožňujem. Je rozdiel pozerať na dokonalú fotografiu záhonu s kosatcami a pozerať na van Goghov obraz. To je asi najvhodnejší opis toho, prečo ma jedny autá nadchnú a druhé nie. Proste GT-R považujem za dokonalú fotografiu, dokonalá remeselná práca (aj pri designe), ale umenie chýba. Chýba tomu akýsi duch, niečo naviac, čo dokázal do obyčajnej 205-ky vdýchnuť Pininfarina.
A auto, ktorého schopnosti vysoko prevyšujú akékoľvek nároky, nie je o ničom inom, iba o emóciách. Proste v danej cenovej relácii budem radšej uvažovať o Mustangu, Camare, 911-ke, ktoré majú gule a vyvolávajú emócie. Logika mi hovorí, že autá porovnateľné s GT-R sa pohybujú na úrovni trojnásobku ceny, ale....
 

 

A to je cely problem - ty hodnotis auta podla iba (skoro) vzhladu.
--------
Ano GT-R nie je tak vycancane ako napr. Lamborghini ale napisat ze GT-R ma nejaky nudny/tuctovy dizajn sa urcite neda.
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto