SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nissan GT-R menia na najlepšieho šprintéra (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4

Hodnoť

to auto

je len skvele na papieri. Vlastnikov privadza do zufalstva, prevodvka rychlo odchazda, motor vybuchuje,all-wheel drive sa v zime rychlo prehrieva atd... Co je najblbsie, ze NIssan zakazuje auto pouzivat na okrukoch, pri kupe musite podpisat zmluvu, auto je napojene cez gps na centralu a pri nedodrzani vam prepadne garancia. To znamena, mate sportove auto, ale zajazdit si na nuernburgring ako napr.z porsche nemozete...
 

Presne tak...

A este k tomu aj tie udajne casy na Nurburgringu su vraj nepresne...
 

 

To su zaujimave informacie mate, aj zdroje ktorymi to viete dokazat ?
 

Viem len o 2 veciach:

Prevodovka:
Problem bol citelny na modeloch od 2007-2009. Sposoboval ho Launch Control. Od roku 2009 ale Nissan vydal "patch", ktory tento problem eliminoval. Avsak s istymi podmienkami :) Vseobecne sa vsak prevodovka povazuje za Achilovku tohoto auta. http://www.gtrlife.com/forums/...
"vybuchujuce motory":
Toto je sposobene moddingom motora. Nissan totiz nechce uznat akekolvek zasahy do auta a uplatnuje si formulku "strata zaruky, ak..." priklad - http://jalopnik.com/5461280/ni...
 

 

Dakujem za info.
Ak som to spravne pochopil pokial si clovek nevypne VDC tak by nemal byt problem. Jediny problem je ked upravuje auto na vlastu past, ale to je pochopitelne. Ziadne take veci, ze sa stim nada ist na okruh a jazdit naplno vizera ze pravda nie su. Takze podla mna uplne akceptovatelne veci, stale plati ze za malo penazi vela muziky.
 

Rado sa stalo.

Pravdepodobne to tak je, aspon teda z clanku to tak vyplyva. Popravde, Nissan ide mimo mna, takze nedokazem nijak overit, ako sa ta vec vlastne ma. To ostatne komentovat nechcem, pretoze o tom fakt nic neviem. Ale "oddy" asi ano.
V kazdom pripade, ak by som mal podmienky na kupu GT-R, nevahal by som.
 

....

tieto veci viem od kolegu, ktory to auto 1rok vlastnil, neskor si radsej kupil starsie porsche. Okrem prevodovky, motoru ma to auto plno inych problemov napr. je tam velmi mala baterka, ktora sa vam v zime vybije ked auto par dni stoji alebo jazdi len kratke trasy, kolega si ju musel vzdy dobijat potom ale mal strach ze pri zastaveni na pumpe nenastartuje :)
Ztym autom ist na dovolenku do taljanska alebo chorvatska moc nemozete. Tiez si staci natukat europske alebo americke fora a precitat nariekanie vlastnikov tychto aut.
 

 

Problemi s baterkou som nasiel aj ja, je to neprijemnost ale da sa to riesit, ake mal tvoj znami problemi s motorom? Ale ak by bola pravda to ze stim autom nemozes zavodit na okruhu tak to je naozaj velke minus. Ja som sa docital ze monitorovanie ci je auto na kruhu alebo nie sa tika Japonska, pretoze tam maju obmedzenia na max. vykon v normalnej prevadzke takze je autom el. priskrtene a ked s nim niekto pride na okruh automaticky sa mu "odomkne". Teraz ma napada ako by sa to riesilo kebyze si kupim napr: nejaky maly hyumdai a hned ho zoberiem na okruh a tam zavodnou jazdou nieco znicim, ci by mi to spravili vramci zaruky alebo nie.
 
Hodnoť

definitivne blbost

zdroje na webe uvadzaju oficialny udaj 2.7s, realne dosiahnutych 2.8s. Zrejme zniekadial opajcovany a prikrasleny preklep (desatinna bodka je na numpade vedla nuly ;))
 
Hodnoť

 

Jazdil som s GTRkom a je to neskutocne ako to auto vie jazdit po vsetkych strankach - handling/akceleracia/brzdy, fantasticky zvuk pri vytacani motora aj pri podradovani, pri pomalych rychlostiach, parkovani a vytocenom volante citit a pocut ako diferaky pracuju a ich vysoka svornost nuti vodica trochu sa s nimi popasovat - skratka zazitok pre fajnsmekra, ktory sa zaujima o techniku a nie len to, ze ci sa na kapote jeduje zurivy byk alebo ci sa vzpina na zadne cierny zrebec.
Prave preto vsetko co som napisal mi pre dokonalu radost z jazdy na tomto aute (ano priznavam, som stara skola) chyba aj verzia s klasickou manualnou prevodovkou a troma pedalmi. Ano, nebola by taka rychla a ostra ako tento inteligentny automat, ale radost z jazdy pre fajnsmekrov, pre ktorych je zazitok z jazdy viac ako stlacat padla pod volantom alebo spustat launch-control... Manual v sportovom aute, nie je ziaden anachronizmus, ale len ina forma zazitku. Snad to vyrobcovia este pochopia a manual uplne nevyhynie. Pre porovnanie, to ako keby len z toho dovodu, ze technologia dovolila vyrobit Fender Stratocaster tak na klasicku akusticku gitaru by uz akoze nemalo vyznam hravat. Ani jedna nie je horsie ci lepsie, obidve su ine...
 

 

s tym manualom suhlasim, ja si rad preradzujem rychlosti sam
 

<< < 1 2 3 4

Najčítanejšie na SME Auto