SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Toyota Yaris Trend provokuje ozdobami a výbavou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Rasťo

kupuje len renault scenik ev deriváty VW,ktoré sa kazia po pár 10 000 och km...ale na jeho výšku je tott idealne auto.. ja so svojou 183 cm výškou som sa nevedel zmestiť ani do VW seat ibiza ani dopredu musel som mať hlavu ohnutú na 40 st!!!!!! a to nesrandujem!
 

Buzol

Bozol by ti povedal, ze preto si si kupil Elantru s elektronickou pipacou rucnou brzdou?:-) A tu hlavu si mal ohnutu 40°dozadu?
Ale vazne. Nerozumiem tomu, ze si sa nezmestil do Ibizy. AK vychadzame z toho, ze Ibiza a Corolla je to iste, tak moja zena sa pri vyske 183 cm do Corolly uplne dobre zmestila. Nerozumiem, kde sa stala chyba.
 

 

Tvoja žena má možno dlhšie nohy a kratší trup :-) a u Pištu repku je to naopak. A problém je na svete.
 

 

tu pekne vidno relativitu, nie je 183cm ako 183cm
 

 

...hej, teória relativity v praxi :-)))
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

prepaac

moja chyba, malo ist o Cordobu (Ibizu s kufrom), nie Corollu
 

:)

Ze by bola Corolla o "trocha" dost vacsia?
 

pomylil som sa

pomylil som sa v prispevku, mal som na myslim Cordobu, nie Corollu. Clanok o toyote, Stevo Repka o Ibize, tak sa mi to pomiesalo. Mal som na myslim Seat Cordoba - Ibizu s kufrom.
 
Hodnoť

Ja sa priznam

ze na tomto webe testy bez videa ani podrobne necitam(mozno niektore porovnavacie testy ano), len ich tak preletim. Tunajsie pisane testy bez videa mi pripadaju vynimocne iba tym, ze redakcia ma gulocky a dokaze sa na konci testu jednoznacne vymacknut kupujem-nekupujem. Takato otvorenost a uprimnost je skor vzacny jav:)

A co je s tou novou relaciou garaz? Ja som zaregistroval iba prvy diel v marci. Asi uz chapem preco v diskusii pod prvym dielom redakcia neodpovedala ani na jednu otazku ohladom planovanej periodicity relacie:)
 
Hodnoť

aktualita ?

Z ktoreho suplika ste vytiahli tento test ?
Uvodne fotky asi nie su z momentalneho rocneho obdobia ... :-)
 
Hodnoť

nerozumiem

Tak v podstate celom teste chvala, dokonca aj v zhrnuti, vsetko mnam mnam a preco potom nekupujem, bolo by dobre tam napisat aj dovod? Ci len toto je ten dovod "ale chcem lepšiu odozvu medzi kolesami a motorom"? No neviem, na male "prditko" do mesta asi tazka uloha :-)

Kazdopadne...radsej za tu cenu (sokro porovnatelnu) uz kupovat HSD-cko, teda hybrid, kde je ta vybava porovnatelna ak nie lepsia, o pridanej hodnote hybridu ani nevravim...
 

Yaris HSD

Ked yaris multidrive 1,33 za 14440 to samozrejme radsej Hybrid za 15500. Moj stal dokonca len 14290 takze nebolo co riesit. Spotreba od aprila cca 6000km -- 4,38 ..realna,dotankovana nie "nepresny" palubny pocitac.A to nehovorim ze Hybrid nema multidrive a necaka sa na ziadne radnie,podradenie.
 

chcem sa len spytat

ci pri takomto auticku do mesta, kde najazdis mozno 10 tis. km za rok, sa ten Hybrid oplati? Ak ti teda nejde o samotnu ekologiu pre ekologiu, alebo ako to nazvat... Skratka, v porovnani s benzinom, aka je navratnost tejto investicie? Neviem to zhodnotit.
 

Yaris hsd

Moj najazd je 19000km za rok.,.spotreba hybrid /1,33 multidrive je asi 1-1,5 litra v prospech hybridu..moj hybrid stal 14290 eur..multidrive stal v tej dobe 13990--rozdiel 300 eur v cene. 19000km uspora 190*stred 1,25 litra..uspora 237,5 litra...x 1,45 eura za liter - cca 345 eur.Rozdiel v cene zaplateny behom 1 roka..v dnesnych cenah je hybrid drahsi od 1,33 multidrive asi 1200 eur..takze..navratnost 3-4 roky.Pritom jazda s hybridom bez radenia a s automatom multidrive sa neda ani porovnat.Dalsia vyhoda po jazde v meste cca 50% jazdy absolutne ticho.Samozrejme ak nam staci 1,0 yaris bez vybavy tam je uz navratnost s hybridom mnoho-mnoho rokov.Ak checme auto bez radenia a s dakou vybavou uz je hybrid konkurecny.
 

 

Tiez som uvazoval nad hybridom, ale ta cena bola proste na take male prditko priliz vysoka. Kupil som si do mesta Swift, stal 9tis nieco, klima, tempomat a nejake tunning doplnky v cene, kombi spotreba po necelych 10tis km je aktualne 5.2l, kratke jazdy po meste a sem tam par stovak km na vikendy. V mojom pripade by teda asi 15-16tis hybrid nemal velku navratnost.
 

Zavysi od preferencii

Ja uz velmi uvazujem, ze by som do mojho auta na dochadzanie do prace chcel automat. A v takom pripade je vyber dost maly a ceny sa blizia tomu hybridu. Pokial chcem len presuvatko a ozeliem vybavu, tak sa viem dostat vyrazne nizsie a hybrid nema navratnost. Ale napriklad ja stravim presuvom do prace a z prace cez 1000 hodin rocne z toho polovicu v meste a ten priplatok za pohodlie sa mi stale viac zda ako adekvatny.
 

 

Neviem ci "priblizuju", lebo prditko s automatom a malym benzinakom mas okolo 10-11tis EUR (konkretne myslim Swift tolko stoji, Splash asi este menej), no hybrid stoji dalsie 3tis viac. Ale kazdy podla svojho :) Mne islo iba o presuvatko po meste, ktore ma byt male, skladne, s klimou a po case poriadne otlcene a doskriabane... Automat by sa mi mozno hodil tiez, ale zase v BA toho jazdenia az tak vela nemam (iba sirsie centrum), takze tych cca tisic EUR navyse by mi za to uz nestalo. Offtopic - ak by som mal garaz / dom, tak si kupim rovno skuter za par tisic a mam to velmi podobne. A za zvysne peniaze cestujem dohaleluja :)
 

 

Ja sa zdrzim toho, ze kvalita ostava aj ked na cenu sa casom zabudne. Swift s automatom a vo vybave aku si predstavujem sa uz blizi k 13000 a rozdiel v spotrebe je 2 litre pri horsej dynamike. Realna navratnost je sice stale dlha, ale ten cenovy rozdiel uz znacne klesol. Ze auto ktore sa pouziva do mesta bude casom znacne obite je zmutny fakt. Ale uz som sa s tym zmieril, na funkncosti to nic nemeni.
 

 

" vsetko mnam mnam a preco potom nekupujem"

možno má len finančné suchoty :D
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto