SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Maserati GranTurismo MC Stradale je športiak pre najnáročnejších (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Co som nazivo pocul zvuk Maserati GrandTurisma (sice predchodca) tak ten zvuk (oproti nahravke na tejto stranke) je OMNOHOOOO lepsi.
-------
Az za velmi podoba na zvuk motorky.
 

Každý zvuk je naživo lepší

Ako na nahrávke. Aj štandardné GranTurismo ma parádny zvuk a s motorkou si ho na ulici (podľa zvuku) určite nespletieš. Videí so zvukom je plný YouTube, nech sa páči popozerať.
 

 

Ze sa tak odvazne pytam pocul si nazivo a naslepo zvuk Maserati G.T. ?
--------
Ako som uz pisal zbytocne budem pocuvat zvuk superaut cez Youtube kedze ide iba o mizerny odvar reality.
 

Áno

Počul niekoľkokrát, vlastne ho počujem niekoľkorát týždenne a dovolím si povedať, že ho spoznám aj bez obrazu. Nechcem sa robiť múdry alebo niečo podobné, ale nebývam na Slovensku a v meste, kde teraz som, ich je niekoľko desiatok a jedno parkuje v rovnakej garáži (v práci) ako ja.
 

pekne aj ked je jedno prislovie :)

maserati chudobneho ferrari :) taka audi r8 v rovnakej cene je ovela sportovejsia aj ked na nase cesty menej vhodna
 

 

co je na nase cesty vhodne? :D
 

 

Poznam to prislovie. A bol by som rad tak "chudobny". :-)
-------
Ano R8 ma kuzlo ale uz je zufalo neprakticka a navyse spomenute Maserati je aj krajsie.
 

R8 nie je konkurencia.

Je to superšport, nie GT. Má úplne inú koncepciu (motor v strede) a na cestu si môžes zabaliť akurát dve igelitky. Aj Mercedes G 63 AMG stoji cca 130 tisíc eur a nikoho nenapadne porovnávať ho s týmto Maserati.
 
Hodnoť

 

krasne auto,
ale mne akosi na cestu staci napr. 6,6s na 100km/h =) a spotrebu pri pokojnej jazde si prosim polovicnu,
a cena auta bude tretinova/stvrtinova,
uz vacsi problem bude manual a 4x4 a naozaj pekne auto, vyber sa zuzi (Audi, BMW) a cena bude polovicna
 

 

1. spotreba pri tychto autach je az banalne mala polozka.
2. 4x4 uz dost podstatne zmeni charakter auta (jazdne vlastnosti , hmotnost).
3. ak dobre chapem tebe staci (aj) silnejsi diesel, ale co nechapem preco sa ho nejako snazis porovnavat s Maserati G.T.
 

 

1. suhlasim, nejde o 200 eur navyse mesacne za benzin, ale ze by bolo zaujimave, keby mal spotrebu pod 8-10l,
lebo to dychaju ludia okolo, a ten zvuk/hluk ma uz nebavi (vtedy pipali od vibracii alarmy okolo),nepotrebujem pozornost dochodcov a pipiek,
a nechcem stat na kazdej pumpe ako stoja mladi frajeri z vidieka, nebudem stihat za normalnymi kamaratmi na vyletoch k moru a lyzovackach,
mal som napr. len 3litrovu Hondu Legend a v Nemecku som bol v zapche dost nervozny pri jej 12l spotrebe, kedy bude dalsia pumpa,
7l pri pokojnej jazde Ti da ktorykolvek sportovo ladeny dvojliter benzin a da aj 6.6s, mal som aj taky dlho, staci na radost,
a tam bolo zrychlenie na dvojke-trojke take navykove, ze udrzat spotrebu pod 10 bola vyzva :))

2. s manualom a 4x4 mam dobre skusenosti, som konzerva,

3. a ano novy 3l diesel nie je vobec zly,len v zime je ho na priskoky po meste skoda, potom radsej benzin,

porovnavam specialy/supersporty s napr. BMW3/4/5, A5/S5 pre moju kazdodennu potrebu na ceste, kedze nechodim na okruhy,
chcem sa len kazdy den potesit, ked idem do garaze, ze idem s nim von do mesta, na sluzobku, k moru, na to mi staci bezne sportovejsie BMW/Audi,

len som si vsimol, ze pri peknom a nie beznom aute sa na mna na prechode dievcinka usmiala,
ale ked sedim v BMW/Audi, tak sa na mna ani nepozrie, ako keby som bol slovensky hrubokrky mafian, zlodej a zbohatlik,
ale my zarabame vonku projektami, nekradnem, tak ved nech sa na mna usmeje =)
 

Pozastavim sa pri jednom

"lebo to dychaju ludia okolo" Aj najposlednejsi bezninovy crep ak nepali olej je cistejsi ako Euro6 nafta. Co myslis preco nafta stale nevie prejst homologizacie v mnohych statoch USA alebo Japonsku. Ich legislativy reaguju na zmeny emisii pruznejsie ako EU. V EU sa riesi len CO2, ale spalovacie motory s turbom su zdrojom latok ktore sa pri prirodnom horeni nevyskytuju, su skodlivejsie a odburavaju sa ovela tazsie.
 

tak tak

rakovinove diesle produkujuce nezachytitelne nanocastice (kvoli vysokym vstrekovacim tlakom) ktore sa usadzuju v plucach casom zakazu ako kedysi DDT (tiez najprv vseliek na vsetko a potom sa ukazalo ze je to jedovate svinstvo co sa dostane vsade) - takze kazdemu majitelovi diesla, ano, tomu vidlackemu skrblikovi, zazelajme skoru rakovinu, kedze on ju nielen zela ale aj aktivne vyvolava svojim bliznym
 

Len doplnim

Pevne castice idu aj s turbo benzinov. Staci sa pozriet na krasne sadzou pokryte vyfuky novych aut. Ale ako som uz pisal Unia je strasne nepruzna potrva roky kym sa spamataju. Zatial len prichadzaju nove zbitocne normy na CO2 a sem tam aj obmedzenie inych emisii, ale automobilky pridaju cpavok kontrolvane emisie su prec a dalsich 5 rokov nik neriesi, ze z vyfuku lezie iny, este vacsi bordel.
 

 

1. Ak chces spravit ozaj nieco pre ekologiu potom prerob auto na LPG alebo kup elektromobil (take v tej lige su Tesla, ci Fisker). Lebo auto so spotrebou 10L (Audi/BMW) oproti 15L (u Maserati) nie je (nejako) podstatne ekologickejsie.
---
Dalej motor (napr. Maserati) nemusis vzdy vytacat (take auto pojde vzdy velmi nadstandardne dynamicky aj ked ho v ramci ohladuplnosti "podtocis").
---
K nadrzi: ved toto Maserati ma preveze velku nadrz a ked nepojdes nezmyselne vysokou rychlostou (povedzme 250kmh) musis mat aspon slusny dojazd.
---
Len ty porovnavas rucne vyrabane spickove auto s beznym nadstandarnym autom tuctovo robenym autom (spotreba 7L, zrychlenie). Uvedom si to su produkty pre uplne ineho spotrebitela (ten co kupi Maserati chce len to najlepsie a jedinecne a peniaze u neho nie su skutocne ziaden problem).
---
2. Maserati (rovnako ako porovnatelne automobilky) ma jednoducho iny koncept (klasicky az na tu prevodovku, ale to je ina tema).
---
3. Uvazoval si nad Mini Cooper S ? Super zabavne, jedinecne a pozitivne vnimane auto (+ do mesta prakticke). A ak nemas problem s peniazmi tak si dovolim tvrdit ze aj cenovo prijatelne (od 25000EUR a tak za 30000 EUR mas DOST slusnu vybavu ktora ozaj postaci).
 
Hodnoť

 

heej, uplne naprd auto, strasna spotreba, huci to jak sproste, do kufra sa ani kocik nezmesti a ma to vobec tazne dofrasa? jak budem tahat miesacku za tym? ach
 
Hodnoť

pre mna

ma maserati najkrajsi zvuk, tu je pekne videjko, chlapik tam sice machruje a jazdi ako kreten, ale v 3:15 tie dve ferrari pri nom vyzeraju smiesne, s tym zvukom http://www.youtube.com/watch?v...
 
Hodnoť

4.5s

Je to dost malo. Cakal som o dost lepsi cas. To aj ford shelby ma lepsi cas.
Kuknite sem, ktore auta maju najrychlejsie zrychlenie. Celkom zaujimava tabulka.
http://twinrev.com/cars/fastes...
 

Toto nie je auto na drag racing.

Je to GT. Naložíš troch kamošov alebo ešte lepšie kamošky aj s kuframi a idete v pohodičke na týždeň na Côte d'Azur.Cestou naspäť prejdete napr. Provensálsko alebo švajčiarske Alpy. Ktoré z áut z tej tabuľky to dokáže?
 

 

Len mi potom nie je jasne, naco by som si na to, co popisujes kupoval auto za 130K. Ked to iste a este s vacsim luxusom co sa tyka miesta, priestrannosti a pohodlia mi splni kazde vacsie rodinne auto za 1/4 ceny. :-)
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto