SME
Nedeľa, 17. november, 2019 | Meniny má Klaudia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Peugeot 208 jazdí aj pod štyri litre (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

V pezote som sa viezol

ta 1.6 HDi dost rachotila, ale podla vsetkeho, spotrebu ma vybornu.
Este tam moze byt zadrhel "meranie podla palubaku". Ale aj ked to prida pol litra, bude to fajn.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pekne auto, som zvedavy na 308 porovnanie voci golfu.
tamta palubovka je asi otazka zvyku, mne sa len podla fotiek to usporiadanie nepaci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Iba hlupak kupi taketo male auto s dizlom, ked zaklad stoji 10 tisic a dizlik o 5tisic viac, to je 150% zakladnej ceny. Male auto je urcene do mesta a okolia, tam staci ten benzinik. Ak kupuje dizel kvoli vyssiemu najazdu, tak je zase iba hlupak lebo su lepsie auta na vyber na taketo urcenie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K+
Napisane velmi spravne. Ako kazdy novy diesel je motor vybaveny systemom DPF, ktory sa musi regenerovat. Prave toto moze byt v meste docela problem. Vysledny efekt - milio nedokoncenych regeneracii, napoly upchaty filter, spotreba vyssia o liter a ako bonus ta navyse zozrana nafta v oleji. Co sa stane s turbom mazanym olejovo-naftovou zmesou vedia velmi dobre majitelia aut s motormi 1.6 HDI/TDCI.
Je katastrofalny omyl kupit taketo auto s dieslom do mesta lebo motor, este katastrofalnejsi kupit to na dlhe trasy, aby sa ospravedlnil chrochta pod kapotou, lebo pohodlie a priestrannost. Proste cele zle. Do tohto auta je idealny motor 1.6 VTi, vsetko ostatne je trapny omyl.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hlupák

zrejme podľa ťeba patrím medzi hlupákov. Páči sa mi, keď niekto kritizuje a nadáva do hlupákov, a pritom si vec neodskúšal, a prakticky nevie o čom píše. O takom človeku, nech si každý spraví svoj záver, ale ite to nebude lichotivý.
Cenovo porovnávaš neporovnateľné prvá chyba. Porovnávaš základný model s dízlom vo výbave, skús si zobrať cenník a prosím Ťa porovnaj porovnatelné, aby si nevyzeral ako hlupák. Dalšia chyba hovoríš o PP s čím nemáš skúsenosti. Mám 207 v dízli a dodnes neľutujem, a bez problémov by som si zasa kúpil malý dizel. Podľa vlastných skúsenosti viem že konkretne na mojom aute PP ukazuje o 02,-03,l vyššú spotrebu ako vypočítam po dotankovaní. Určite je to serioznejšie ako to robí WV kde to fonguje naopak, v neprospech , zrejme WV je tvoja jediná skúsenosť, bohu žial to svečí len o tvojej obmedzenosti. Čo neviem posúdiť je FAP filter, lebo ho nemám, tak nekomentujem. Som presvedčený, pokiaľ sa k autu nesprávaš ako prasa, tak aj ten FAP filter sa dá prežiť bez akej koľvek ujme. 207 je malé auto, ale pritom priestorové pomery na predných sedadlách sú výrazne lepšie, ako napr pri Octavii I, má väčší rozvor náprav. Kufor jednoducho nerieši, vyhovuje mi tak ako je. Keď náhodou potrebujem raz za 10 rokov odviesť chladničku, predajca veľmi rád ju odvezie, a starú ešte zoberie. Hlučnosť je tiež veľký omyl, možná prvý km po naštartovaní v zime, ale ináč nie je problém. Spotreba, čo píše rasť, sa dá ešte doť podliezť, pri hospodárnej jazde. Toho roku som išiel z chorvátska cez deň, čo nezvyknem.4 dospelý, jazda po dialnici 130-140, s klimatizáciou, napriek tomu spotreba hlboko pod5litrov. Cena, ja som kúpil novú predvádzačku, da sa povedať so slušnou výbavou (buesness) v nafte pod 10 tis.€. Takže asi tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemusel hned hovorit o hlupakoch, ale aj tak, skor ty by si sa mal lepsie zorientovat.

Ze ty mas auto, v ktorom PP ukazuje spotrebu vyssiu ako v skutocnosti, je zrejme nejaka chyba v tvojom aute (pripadne to mas asi manualne upravene).
Skus porozmyslat, ako vyrobca, bolo by pre teba lepsie ukazovat podhodnotenu alebo nadhodnotenu spotrebu? Samozrejme, ze kazdy vyrobca to radsej trosku prikrasli, akoby naopak to mal ukazovat horsie.

Nie je to vec len VW.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie každý výrobca je odkázaný na prikrášľovanie spotreby cez PP.
Mne ukazuje 1,6 HDi stabilne spotrebu vyššiu o takmer 0,4 litra oproti zmeranej pri dotankovaní.

Čo sa týka turba a FAP, tak žiadne problémy. Auto má cca 83000 km prevažne v mestskej premávke.
Podľa niektorých "odorníkov" tu v diskusii už malo byť turbo rozsypané a FAP nepriechodný. Tie bláboly už ani nekomentujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty vazne veris tomu, ze vyrobca tvojho auta je naozaj "ferovy" a ze si povedal, ze budeme ludom ukazovat radse horsie cisla (ktore mimochodom sa objavuju vsade v tlaci, porovnaniach, hodnoteniach, atd)?

Ale no, nebud naivny :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skutočne neviem o čom teraz točíš? Ty sa vozíš v mojom aute a tankuješ ho? Na čo sa snažíš silou mocou tárať? Mám tam najazdené dosť, aby som vedel vyrátať, že PP ukazuje vyššiu spotrebu. Fakt sa nepo... že tebe tvoje ukazuje inak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A vies o tom, ze si mozes aj (takmer) sam upravit, co ti ukazuje PP?

Bezne sa to upravuje, prave preto, lebo PP ukazuje menej, tak si to ludia navysuju o nejake %.

Asi nevies citat,
ja nepopieram, ze ti ukazuje viac. Popieram to, ze vyrobca je FEROVY a tak tam ukazuje vyssie cisla.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chorý človek

ty sa fakt daj vyšetriť. To snáď nemyslíš vážne, že by som si sám upravoval PP. To snáď ani nemôžeš myslieť vážne, že by sa našiel človek, čo by si upravoval PP. vysvetli logik toho kroku?? Keď mi ukazuje vac, tak ma to podvedome tlačí k úspornej jazde, a taktiež férovejšie. Vieš WV je expert na klamanie zákazníkov. Pri motrizácii HTP a MPi, keď si s tým náhodou jazdil, možno si si všimol,že 95% výkon dáva motor už pri 1/3 zatlačeného plynového pedál, a potom sa fakticky nedeje nič, ale WV pozitýv sú nadšený ako to " ťahá" na 1/3 plynu. Alebo vyrbia "lacné" auto, a j e b n u na to 12 tis € cen, a ľudia to kupujú. lebo je to lacné, a má to škrabku na ľad. To, že po 5 t.km, zhrdzavie výfuk, to nevadí, veď mám lacné auto. Preskočí retiazka po 20 t.km, na to záruka neplatí, no a čo, ale mám WV, ľudia platia, veď mám das auto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Boze ty si naivny. Neviem odkial si spadol.
Je to normalna vec, ze clovek chce co najpresnejsi udaj.

Vyrobca si cisla zvykne priklaslit, nic neuveritelne.
Pozri si napr. test i30 tu na sme:
http://*****/T1Jn1i

Tu mas navod, ako si mozes sam upravit spotrebu na Mazde:
http://*****/mVMRmH

Nestrapnuj sa tu, radsej sa chod pozriet na fora, kde sa docitas viacej skusenosti, ako su len tie tvoje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tie linky este raz:
goo .gl/ T1Jn1i
goo. gl/ mVMRmH

Zmaz medzery
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja neviem čítať? ..."Ty vazne veris tomu, ze vyrobca tvojho auta je naozaj "ferovy" a ze si povedal, ze budeme ludom ukazovat radse horsie cisla"....
Nuž výrobca môjho auta asi férový je, keď mi lepšie čísla neukazuje.
Ale dohodneme sa takto : ty si naďalej mysli, že každý výrobca spotrebu na PP prikrášľuje a ja budem naďalej vedieť, že to je blábol. Môže byť?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

2006 Kia Sedona 3.8V6, tiez mi pocitac ukazuje o par deci vysiu spotrebu ako vyratam podla tankovania.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Clio 1.2 TCe 2009

Presnost palubneho pocitaca ja zhodna s meranim pi tankovani na 1 desatinne cislo. Priklad: PP=5,4 tankovanie=5,43 (merane pomocou aplikacie fuellog pre android).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mám skúsenosti s 207SW 1,4VTi, 3008 1.6 HDI, 407 2.0 HDI a všetky ukazujú permanentne 0,2 litra menej ako je priemer podľa tankovania. Je to odskúšané nie na 1 nádrži ale počas 290.000 km (všetky auta spolu). Benál je do mesta, menší diesel na okresky a všetko čo treba a vačší diesel je na dlhé štreky. Sranda je že +- majú tie autá rovnakú spotrebu a oscilujú medzi 6 - 6,5 l/100km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no teda

s tým Businessom si ho zabil, toto podľa mňa už nerozdýcha, a už sem nikdy v živote nič nenapíše.
Ale ,že si to všimneš práve ty, legendárny dislektik ( ani nemusím ísť daleko, nick "prapacho" z mne neznámeho dôvodu vidíš ako " trapacho". (teraz som trocha zaklamal, dôvod je mi úplne zrejmý, to sa len snažíš byť za vtipného, a zasa si len za divného).
PS: aby bolo jasné, a opäť som ti po dlhšom čase ozrejmil, ako pôsobia tvoje príspevky, tak hoci by som obe tvoje VWolVWá osobne bral určite radšej ako prapachov Peugeot (čiže v nejakom grup.antigrup sektárskom prístupe tu nehľadaj) ,tak napriek tomu pri čítaní jeho príspevku ma nenapína, zato pri tebe sa hanbím,že človek s tvojou povahou hovorí rovnakým jazykom ako ja.
Pokiaľ sa podobne arogantne správaš aj mimo matrixu, tak musíš mať minimálne 2 metre a 140 kg ,inak by si musel byť viac bitý ako sýty. Ale skôr to bude tak, že ty sa z nejakého osobného dôvodu chodíš vybrechať na ľudí len takto anonymne. Len by ma zaujímalo,čo ťa k tomu vedie, či ti takto veľmi ubližuje žena, alebo šéf.
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto