SME
Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Máte originálne auto či motorku? Pochváľte sa na AUTOsme.sk (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Už sa všetci tešíme na buzolovu recenziu golfíka 1.2 TSSiiii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a jeho Vôlvo... ale mohol by sa pohrabať v archíve a dať sem ten Passat, čo žere 4,5 l a ide 200... a to s nosičom na bicykle...:D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mna by este

potesila recenzia toyoty s 1,6tkou co nahanala audi A7 :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kľudne.. oslov toho dotyčného, či to nespracuje o a hádam si to prečítame...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Wow tak toto vitam, je to velmi dobry napad paani. Myslim ze je to dobry krok smerom k citatelom, fanusikom a pod. Snad prispejem svojou troskou i ja ak sa podari.
Palec hore .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pripomína mi to projekt moje.auto.cz
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne

presne toto napadlo aj mna - pokus o moje.auto.cz
ja to skor vnimam ako, ze topiaci sa aj slamky chyta, len auto.sme.ske ide rapidne dolu vodou.
odkedy Rasto odisiel (a len obcas sem nico prihodi) je to naozaj zufale...
pred polrokom sa tu objavila relacia Garaz s jej prvym vydanim a asi bolo uz aj posledne...co to na nas skusate? netodu pokus- omyl?
tatiez asi pred rokom sa tu objavila nova relacia, boli asi 2 diely a finito...samizda sa volala live auto, alebo tak nejak...nechce sa mi hladat.
a este mi pripada naozaj trufale tvrdit, ze auto.sme.sk je najlepsi autoweb...ale ked tak rozmyslam, na SK ich naozaj vela nemame, ale aj tak tvrdit, ze najlepsi...ked mozno v priemere pribude 1 clanok za den..a to zdaleka nie testy..zvacsa len info o novom modely, alebo motore..
po precitane posledneho clanku p. Novotneho na temu pomalych autobusov prestanem citat uz aj tieto clanky...v podstate tvrdi ako je spravne ze idu pomaly a soferi sa nemaju co ponahlat, ale maju si privstat, aby vsetko stihali a mali rezervu...p. Novotny pozerate na svet aj realnymi ocami??? aj ked sa niekto VOBEC neponahla, tak proste autobus, kt. ide 40-60km/h proste predbehne. a kazdy predbiehaci manever je potencialna nebezpecna situacia kde je vysoka pravdepodoblnost zrazky...a tak dalej, nechce sa mi to viac rozoberat, ani to tu neparti, vsak si to precitajte....
pekny den Vam.

Jano, na zdravie!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pardon za par preklepy, neprecital som si to po sebe.
p:2/3
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla mojho nazoru auto.sme.sk ide dole odvtedy, co k tomu webu pripojili satiricko-tragicky obcasnik "natankuj", spolu s jeho hlavnym pisalkom. Po tejto fuzii padlo auto.sme.sk do netusenej hlbky zurnalistickeho marazmu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

myslim ze garaz bola hodnotena celkom pozitivne... dufal som ze budu dalsie diely...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som nepovedal, ze garaz bola zla relacia, prave naopak, pacila sa mi, len poukazujem na to, ze urobili 1 diel a dost.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

asi sa drzali hesla: v najlepsom treba skoncit :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nooooo.....

pri vsetkej ucte, niekomu sa tu uz skutocne pretocili otacky a explodoval motor v hlave?
"Najväčší magazín o autách na Slovensku"???
"Najnavstevovanejsi auto magazin na WEBE???" To ako tom globalnom?
Niekto ma Napoleonovsky komplex? Chlapci, sa spametajte...:O)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

super napad

tesim sa na fotky )))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto bude co? Dufam, ze nie defile rukou tunera sprznenych "klenotov", vid fotka v clanku...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Co sa ti na tej fotke nepaci ? ved je to replika skody 130 LR toz keby si viac cital mozno by si na to prisiel ze takto auto "sprznila " tovaren skoda v sedemdesiatych rokoch. BTW tii co tu pisete ze nech su tu seriovky - co je uz na seriovke zaujimave ? Pokial to nieje nejake auto ktore je raritou alebo nejakou speci verziou tak je v seriovom stave nezaujimave - ci sa tu chcete rozpisovat o tom kto dal ake ledky na auto a kde lepsie tepuju koberce ?
Kludne nech daju priestor tym ktorii su fanuskovia motorizmu ozajstni co travia dni v garazi a makaju na svojom aute, plnia si sen a nesedia len pri PCa kritizuju co je ako spravene a rozjimaju nad "super" autami dneska a hadaju sa kto ma o deci nizsiu spotrebu a kto ma aky interier ci ma tam predkozku z velryby alebo len z tulena a podobne kraviny. Rad by som tu videl Clanky ako toto :

http://www.dfens-cz.com/view.p...

ktore presne zachytavaju podstatu toho preco je vela ludi s diagnozou petrolhead.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dik za paradny clanok
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

omyl

je to 130RS !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pravda -- moja chyba :) 130 LR je klasicka skodula, 130 RS bola postavena na karoserii kupee a par rokov skor ako 130 LR. Tak ci tak su to krasne auta, kus techniky, historie, a zasluzia si pozornost. Ono ozajsky priaznivci aut a motorsportu si k nim cestu najdu (k historickym autam alebo youngtimerom), pozeeri si najdu cestu len k tym najnovsim a najstylovejsim autam, aj to len na 5 minut kym budu stylove.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto