SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

AutoFAQ: Seat Toledo potrebuje vyšší profil pneumatík (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

tak porovnavat seat s toyotou to chce silny zaludok ... :-D a ked uz silou mocou chces porovnavat neporovnatelne, aspon porovnavaj auta, ktore su motoricky a vybovovo aspon porovnatelne ... Vies co dostanes v aurise za 14tis. a co v tolede za 10 tis. ? trochu rozdiel .. ozaj ma te toledo aspon kotucove brzdy ? lebo rapid ma bubny ...
teple pivo
V BA je PPC, AWF a AUTOGRAND, to že autorizované servisy nie sú nič moc platí asi pri všetkých značkách, preto do autorizovaného servisu nepáchnem, mám kamaráta ktorý robil v honde keď prišla kríza vedenie rozhodlo že treba šetriť a dali všetkým polovičné platy, tak tí šikovní a dobrí mechanici odišli do neautorizovaných servisov a ostali tam iba tí čo ich inde nechceli, alebo čerstvo vyštudovaní za 500 v hrubom. A ten marketing škodovky je nepochybne vyborný ako akcie v tescu, predávame výrobok v hodnote štyroch korún za desať aby sme potom mohli dať tri zľavu, jasné, že sa na to kopec ľudí ulakomí, čo im ani nenapadne ako im môže niekto dať 35 percent zľavu a ešte na tom zarobí.
Reventón
<< < 1 2 3 4 > >>

 

pokial si zaplatis nadstandardnu zaruku a chces si ju aj uplatnit autorizovanemu servisu sa nevyhnes. AWF nie je uz vyse roka autorizovany predajca a servis toyota. ak by samotna vyroba a material jedneho automobilu prekracovala 40% jeho konecnej ceny bola by to stratova vyroba. kedze toyote sa celkom dari a je spolu s vw a gm najvacsou automobilkou na svete jej marze na jednou aute su minimalne 60%. ide len o to ako velmi su si ochotni ludia pocinajuc koncom vyrobneho pasu vratane vsetkych obchodnych medziclankov a konciac predajcom konecnemu zakaznikovi ochotni utiahnut opasky. vo vw to uz davno pochopili a aj napriek tomu, ze samotna vyroba jedneho auta je vo vw nakladnejsia ako u toyoty, vedia z neho poskytnut vacsiu zlavu. preto aj predavaju viac aut v europe. plati to vsak iba pre europu - pre toyotu. za mlakou ci v azii alebo afrike dokazu davat este vacsie zlavy ako vw v europe. v usa je aj samotna cena zakladneho porovnatelneho modelu lacnejsia ako u nas. a este aj z toho vedia dat slusnu zlavu. eu nie je pre nich cielovy trh a maju tu aj dost neschopnych manazerov.
 

ako pises

Toyota sa vobec nechyta na Seat. Je to skor auto pre starsich, nikam sa neponahlajucich ludi. Seat je predsa len pre aktivnych ludi. A aby sa Toyota chytala napriklad na 1.2TSI 77kW, musis mat aspon tu 1.6, ale stale to nebude ono...Vybava nie je az taka dolezita. Ved vies, auta, co za nic nestoja, maju casto bohatu vybavu, aby sa niekto na to chytil. Dobre auta taketo podlizovanie nepotrebuju.

Toto hovori za vsetko. Rapid, alebo Toledo - technicky su to zhodne auta, takze ta radost z jazdy bude rovnaka.

http://www.autoforum.cz/testy-...

http://www.autoforum.cz/prvni-...
 

 

mam ten slavny 1.2 tsi v ibize ... menili mi 2x retaz na tom a zase po par tisicoch zacalo pri starte vydavat zvuky jak ked startujes kosacku ... kym sa tie rozvody natlakuju ... buduci rok to predam ak to vobec kupi niekto ... 3ojrocna ibiza style 40k km ... nakoniec to skonci za par supov v AAA uz to vidim ... ale seat ani nic z vw group ani ziadne TSI uz nechcem ani videt ...
 

 

nie nemas ten slavny 1.2TSI co je v tomto aute mudrlant :)))
 

 

ale ma je to EA111, s nejakymi akoze modifikaciami...nie vsak koncepcnymi....
 

 

tým si vlastne povedal, že predchádzajúca verzia bola na p..ču a sám si se..ieš do huby, keď si ju predtým obhajoval..:)))

Epic fail..
 

 

ej ty si ale utocny. Asi nemas kde pichat tak sa odbavujes tu na sme :D

Myslis si ze mna to polozi ked poviem ze niektore 1.2tsi pokaizli reputaciu VW? Je mi tu uplne jedno, mozes pokojne spinkat a ***** si na 1.3333
 

 

máš tam preklep.. nie na sme... mal si napísať na "mne"...
 

 

tento príspevok musí byť silná irónia... 1,33 by som kľudne postavil k slabšej verzii TSI, ani jeden motor nemá nejaký zvláštny ťah a asi ho klienti tejto kategórie ani nevyžadujú. Ostatné je otázne, faktom je, že Toyota sa vôbec nechytá na Seat len kazovosťou, ostatného by som sa nebál, o image ani nehovoriac. Apropo tvoje tvrdenie o výbave vyvracia všetko ostatné a logiku celého sveta... bolo by fajn porozmýšľať, kým začneš perliť.
 

kedysi

som sa bol previezt na Aurise 1,6 L a tem motor nebol extra zivy. Ta 1,33 v Aurise jedine ak do mesta. Predbiehat s tym autom musi byt uvedene ako rizikovy faktor v zivotnej poistke
 

Tvoja nevedomosť je potom paródia

na Tvoju snahu pôsobiť ako znalec, či odborník.

Zaujímavé, že každý jeden novinár za radom, tvrdí niečo podobné ako Janda na autoforum.cz. Keďže viem, že väčšina z vás si nedá ani tú námahu, aby si prečítali článok o tom, na čo pindajú, tak vám pošlem asi najdôležitejší odstavec týkajúci sa 1,2TSI.
http://www.autoforum.cz/prvni-...

"Při snaze o maximální akceleraci kupříkladu na trojku se motor s otáčkami pohybuje mezi 4 100 a 5 700 ot./min. Ani na moment v tomto režimu jím podávaný výkon neklesne pod hranici 110 koní a průměrně servírovaná porce přesahuje hodnotu 112 koní. Abyste toho samého dosáhli s atmosférickou jednotkou, budete při jeho z podstaty méně ploché výkonové křivce potřebovat s obdobným zpřevodováním citelně vyšší maximální výkon než 115 koní. Bude to individuální, troufnu si ale říci, že běžně bude muset jít o jinak 130koňovoou jednotku (řekněme 1,6), kterou na první pohled s malým turbem o avizovaném výkonu 105 koní nikoho ani nenapadne srovnávat."

Myslím, že to hovorí za všetko. A kto neverí, je to jeho problém. 1,2TSIčku nerobia problémy neveriaci Tomášovia.
 

Keď to nejde, tak to nejde..:D

ja píšem o slabšej verzii TSI a ty sem dáš link na silnejšiu? Je problém s písaným textom môjho príspevku, alebo vo fakte, že 1,2 TSI má dve výkonové verzie?

OK, tak ak sa ideme baviť o tej silnejšej verzii, skús si prečítať toto: http://www.autoforum.cz/testy-...

Autorom je nejaký pán Janda...
a potom kecaj, pán odborník..
 

Norik

pisal som o 77kW verzii:-) Ta bola predmetom Jandovho testu. Ta 1.33 v Toyote fakt len na nedelne kratke jazdy. Az ta 1.6 ma cosi doseba, ale musis tocit, tocit, inac nejde. Turbo je proste turbo.
 

 

a ja o slabšej verzii TSI... inak ako to bolo s tou výbavou?..:))))))))))
 

v prvom rade riesim

auto samotne, motor, podvozok a potom pride na rad vybava. Samozrejme, ak sa da za rovnake, alebo podobne peniaze dostat lepsia, preco nie ( rozny predajcovia, rozne ceny ). Ale to je to posledne na aute. Je kopec veci, ktore sa daju zmenit vo vybave aj neskor, ale auto uz neskor nevymenis.
 

Super

Omnoho väčšia Octavia 1,2TSI v plnke nie je také terno ako maličký Hyundai s najsilnejším motorom, aký sa do Hyundaiu dá kúpiť? Prekvapivé. Jedine pre Norika.

V tom článku ďalej čítaj, že do 3500RPM je GDI zdochlina, že hučí najviac. Že 1,2TSI v najväčšom aute z testu do rýchlosti 150km/h len málo zaostáva za Golfom a i30.

No a do tretice, jedna 1,6ka leto nerobí. 1,6ky má aj Renault, Toyota, Mitsubishi,... Aj keby 1,6GDI bol hneď lepší, neznamená to, že 1,2TSI nie je lepší ako 1,6. :-)

Postaviť 1,33VVT-i proti 1,2TSI môže naozaj len niekto, koho som už zadefinoval v mojom prvom príspevku: "Tvoja nevedomosť je potom paródia na Tvoju snahu pôsobiť ako znalec, či odborník."
 

 

daj sem celý odstavec, ty génius:

Především, a opak opravdu nemám rád, není závislá na turbu. Pokud jedete úsporně, můžete se v kidu pohybovat s otáčkami mezi jedním a dvěma tisíci, kde sice ani 1,6 GDI nemá žádný drastický výkon, ale prostě příjemně funguje, ochotně se probouzí k životu. Zejména 1,2 TSI se těmto otáčkám nevzpírá jen při zátěži blízké nule a i 1,4 TSI čeká alespoň na 1 500 ot./min, aby hnula písty. 1,6 GDI je lineární a pokračuje v tom i po překročení dvoutisícové hranice, kde mu konkurenti dávají jasně na frak, zejména pak jedna-čtyřka. Pokud ale překročíte hranici 3,5 tisíce ot., GDI ožije, rozdíly se téměř setřou a Korea zase panuje. Postupný, lineární nárůst výkonu až do nejvyšších otáček je noblesní i přiměřeně intenzivní zároveň a na palubě se stará o příjemnější atmosféru než přeplňovaná lomcovačka.

Zrazu sa ti čítanie od pána Jandu nepáči? Maj aspoň trochu dôstojnosti a nes....r si sám sebe do huby. A zrazu je Octávia omnoho väčšia? Keď porážala hatchbacky, vtedy omnoho väčšia nebola? Keď dala na frak Golfu, Leonu a A3-jke? Mirocco by mal poznať ten test.

Porovnávaš 1,6-ku od Toyoty a Hyundaja s Renaultom?

A na rozdiel od 99% písalkov, čo tu kydajú na atmosféry, ja ten 1,33 motor mám. A na rozdiel od obhajcov TSI, ja som na slabšej verzii jazdil. takže klávesnicový odborník ako ty my tu nemusí vypisovať, ako tie motory jazdia... ani jeje nie je zázrak, ale ani jeden ni je brzda premávky.
 

***** máš

ale v tej nádobe, čo nosíš na krku.
Nikde som nenapísal, že sa mi čítanie od pána Jandu zrazu nepáči. Nikde neriešim, či Octavia dala na frak Golfu, Leonu a A3ke. Nikde neporovnávam 1,6ku od Renaultu a Toyoty.
Jednoducho si vymýšľaš nové témy, veci ktoré som nepovedal a to všetko len preto, aby si cez tieto Tvoje choré výplody fantázie mohol ukazovať svoju pravdu a aby si aspoň nejakým spôsobom ospravedlnil tú lacnú hučiacu brzdu s Toyota logom a vymyslenými koňmi.

Ale Ty si unikát. Teba možno nechať o samote a pohádaš sa aj sám so sebou. Prv vymyslíš niečo, čo niekto iný nepovedal, potom sa nad TVOJIM VLASTNÝM VÝMYSLOM rozčúliš, ponadávaš a povysmievaš sa. :-))
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

ty musis mat poraidne ***** ked is si kupil 1.33 :D:D to uz hovori za vsetko, prepac :))
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto