SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen bude opravovať poistku na Tiguanoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

3,2,1,start

betl spustený
 

Zhrniem to

Toyota su na najhorsie auta na svete a Volkswagen su najlepsie. Atmosfery su trapne zastarale motory a turba maju pri jazdeni dvakrat taky vykon. Este aj menej zeru. Alebo vsetko naopak - vyber si podla svojich preferencii.

No a nakoniec nezabudnime, ze s vyskou 184cm sa do Tiguanu nezmestis.
 

blbost

s tymi centimetrami, asi si nikdy v Tiguane nesedel.
 

To je len parodia

na Stefana Repku, ktory nevojde ani do Porsche Panamera, za to v Elantre sa pohodlne odvezie aj vzadu.
 
Hodnoť

Kvalitna zurnalistika...

VW ma 3 zvolacky:
1. VW Tiguan kvoli poistkam mozu zlyhat svetla (800 000 aut)
2. Problem s DSG (1,6 milion aut)
3. VW Amarok unika palivo (240 000 aut)

Inak, gratulujem, ze sa VW odhodlalo k zvolavacke. Konecne priznalo farbu a nezatlka to. Akurat ma len zaraza fakt, ze sa od retazi vracia k remenu a od syntetickeho oleja k mineralnemu. Co bude nabuduce? Navrat k atmosferam? :/
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

 

Navrat z multilinku k torzke mu nevycitam. Nielen preto, ze to ma tak i Toyota. Skor preto, ze pri slabsej motorizacii je do znacnej miery multilink zbytocny.

Svojim prispevkom som narazal hlavne na to, ze ked prijde pruser, tak idu "naspat". To je to, co mi nejde do hlavy. Ked nie je nieco ok, to budem ladit a testovat. Neverim, ze tomto VW nevedelo uz davno a vopred. Hlavne ma zaraza, ze zvolavacku v EU mame v podstate vdaka Cine, co sa ozvala, ze sa jej to nepaci. A nie preto, ze by sa to patrilo.
 

 

Suhlas. Akurat, ze 2,0 TDI so 150 k tazko nazvat slabou motorizaciou a Seat ci Skoda ho tam maju aj tak.
 

Mas pravdu, na to som zabudol :/

A neobjednas si u Skody ani 4x4 s DSG, aby sa neohrozoval VW.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

 

No s prejazdom zakrut ma multilink spolocne hooodne... pri prejazde zakrutou naprava neodskakuje na nerovnostiach cim ju prejdes rychlejsie aj bezpecnejsie
 

Drotar

v teste potvrdil, ze pre rychle jazdenie je prave Octavia s torzkou lepsia ako s multilinkom. Len on je pretekar.
Co sa tyka komfortu, je na tom urcite dobry multilink lepsi, ako torzka. Ale dobre naladena torka moze byt komfortnejsia ako multiklink.

To slovo multilink este nezarucuje, ze je cosi lepsie, rychlejsie. Porovnavacie testy to casto dokazuju. Napriklad taky Spaceback. Natrel to korejcom aj s multilinkom.
 

 

demagogia ala mirocoo pokracuje ...
vw okakal skodovku s torzkou tak teraz tu budu vwtrti vykrikovat ze aj tak moze byt lepsia ako multilink ... nemoze ... pre bezne jezdenie, nie na pretekarskych okruhoch, je multilink jednoznacne vyhoda bez ohladu na motorizaciu ...
a s tymi testami daj link na tie svoje klamstva, lebo ja ti najdem kopec testov ktore potvrdilize torzka v skodovke je hnus, buchot, nestabilita ... a ty to ides porovnavat s novym podvozkovym etalonom v korejcoch ? nebud smiesny

a pre ben-denvera:
nechapem tú poznamku ze pre slabu motorizaciu je multilink zbytocny ...
vezmime si napr. 100k atmosferu v i30 a 150k turbo v golfe ...
oba idu v meste 50, na okreskach 100 a na dialnici 140, jediny rozdiel medzi nimi je v zrychleni na tuto rychlost
tak ako mam chápat tú zbytocnost v 100k aute ? v akej situacii je pre 100k auto ten multilink zbytocny ?
 

Skomolenina mojho nicku je dokonala :)

Posnazim sa to dovysvetlit...

i30 dotahoval na 6. generaciu Golfa. 7. je dalej, rovnako ako novy Auris. V ramci setrenia maju slabsie motory torzku. To, ze VW nechal torzku aj 150k Golfu je na facku, suhlasim. Pri pisani toho "inkrimininovaneho" prispevku ma to nenapadlo. Mea culpa.
Som presvedceny, ze dalsia generacia i30 bude mat tiez torzku. A co sa tyka toho 100k atmosfery. Osobne zastavam nazor, ze je standardne mat v rodine dve auta. Jedno do mesta a jedno na dlhe trasy. To do mesta multilink fakt nepotrebuje. To na dlhsie trasy ano. Bohuzial, podmienky v SK taky luxus mnohokrat nedovoluju a ludia hladaju kompromis. Preto je mozno 100k verzia i30 aktualne na tom lepsie, v buducej generacii to uz ale nepredpokladam.
 

 

sory za ten nick :-)
opat si len zopakoval to co predtym, ze "slabe auto nepotrebuje ... ja sa pytam PRECO ?

vsak kde inde potrebujes multilink ked nie v meste ? naco ti je multilink na rovnej ceste na okreske ? tam ziaden rozdiel v porovnani s torzkou nezbadas ... v meste na kanaloch, kolajniciach, dierach sakra ano ... ci niecomu nerozumiem ?

btw s tym 150k golfom si to ako myslel ? nema multilink ? vsak to je najsilnejsi standardny golf ... myslim ze ma ... to porovnanie som myslel tak ze aky je rozdiel medzi tymi autami ked obe idu teoreticky rovnako rychlo lebo maximalne rychlosti nepustia a preto preco by mal byt multilink v 100k i30 zbytocnost ?
 

 

V pohode, nic sa nedeje. Len ma to pobavilo :)
Preco nepotrebuje? Myslim, ze pri nasich tankodromoch je to uplne jedno a vsetko zavisi od toho, ako je nastaveny podvozok. Napriklad, sadni si do BMW, idealne M3, a prejdi sa po nasom malebnom hlavnom meste. Naposledy ked som tam bol, cvakal som zubami o 106. Zase na druhu stranu, sadni do 7ckoveho radu a nebudes citit nic. Takze zastavam nazor, ze je to o naladeni, nez o prvku.

Uznavam vsak, ze vo vseobecnosti je na tom multilink lepsie, nez torzka. To urcite ano.

S tym Golfom sa ospravedlnujem, mal som na mysli Skodu a Seat, ako uviedol "planner". Ja som to hodil do jedneho vreca (VAG). Pardon.
 

 

"Preco nepotrebuje?" a vykonne auto potrebuje ? opat, v com je rozdiel (v tej potrebe) ked obe idu po tankodromoch 50 ?
zacal si tym ze v slabsich motoroch je multilink zbytocny a skoncil si tym ze je to viac o nastaveni ... o vztahu vykon/multilink zasa nic :-)
takze je to mytus ...
 

 

Osobne predpokladam, ze slabsia motorizacia sa bude vyuzivat v drvivej vacsine v meste. Vykonne auto naopak vsade inde len nie v meste. A pri zakrutach s vykonnym autom uz rozdiel medzi multilinkom a torzkou pocitis.
Pardon, nejak mi to vysvetlovanie nejde. Podpisal sa na mne tyzden bez vikendu :/
 

 

Jazdil som Octou s torzkou. A to auto bolo na 16kach ***** tvrde a nepohodlne. Neviem si to predstavit na nejakych normalnych kolesach.
Alebo som len moc rozhyckany a zvyknuty na lepsie? :)
 

Ja som este to stastie/smolu nemal.

Takze nemozem potvrdit, ale nie si jediny, co to tvrdi.
Si! Octaviu na Teba! :D Ale aby som nebol pokrytec, sme na jednej lodi :)
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto