SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Subaru Legacy je so 100-tisíc kilometrami prakticky v zábehu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť

celkom vtipné

auto po dôchodcovi so 100tis. km fakt dobré , tomu neveria ani detičky v škôlke. Ináč Subaru je fajn auto.
 

aj ja mam auto...

...po nemeckom dochodcovi...
Keby to bol opel kadett tak by tomu clovek uveril:-)
 

hm

ja poznam kopu ludi ktorym tvrdili ze auto je po nemeckych alebo rakuskych senioroch a autom chodili len do obchodu :-P ono sa tam aj auta tak predavaju ze najleposie je pri kupe pisat auto na rodicov potom pri predaji sa im to vyplati lebo pravy vychodoeuropan presne po takom tuzi a sniva
 

A ja som si myslel,

ze to o nemeckom dochodcovi je len taka legenda na pobavenie.
 

a potom že prečo

spojka po 100k (na mojom galante šla po cca 250k)
 

 

Ja mam legendarny Opel s 263 tis, km a povodnu spojku. Uz vidim dedka ako ide na 4x4 Subaru do kostola :-)
 

 

zasadne na dvoch kolesach aby setril pneu.
 

 

Zasadne vsetky jazdenky co sa vozia z Nemecka su po:
a) dochodcovi, ktory s tym raz za tyzden chodil do kostola, alebo
b) mladej mamicke, ktora s tym vozila deti do skolky.

Inak zrichtovat spojku tak, ze v 114tis km sa musi menit (a to na aute s benzinovym motorom nevelkeho vykonu), tak to teda musel byt iny "dochodca"! Tipujem ze si potom na amaterske rally kupil nove "evo"...
:-D
 

 

Spojku je mozne zrichtovat uz po 30tis. a to v uplne novom aute :D
 

tiez ma to zarazilo

sranda ze motor je v zabehu a spojka rozjebabrana.
ja som svoje auto predaval po 200 000 km a prevodovka bola uplne v pohode.
 

 

Mas v tom jasno? Prevodovka a spojka su predsa dve veci.

PS: Stav lamely na spojke zaleží hlavne od spôsobu jazdy.... a až potom od kilometrov.
 

o prevodovke sa v clanku nepise

"Jediné, čo sa na aute menil, sú dve manžety, olej v motore, prevodovke a diferáku. Auto si pri 114-tisíc kilometroch zaslúžilo aj novú spojku"
o vymene prevodovky nepise iba o vumene oleja v nej
 

 

reagoval som na to, co si písal ty:

motor je v zabehu a SPOJKA rozjebabrana.
ja som svoje auto predaval po 200 000 km a PREVODOVKA bola uplne v pohode
 

to mas pravdu

chcel som pisat spojku.
 

Otazkou je co menil

Mne odislo lozisko, ale kym som sa dostal k vymene, tak uz som musel kupovat aj pritlacny. Lamela este nebola moc zodrana co ma prekvapilo, kedze to auto je vyuzivane dost narocnym sposobom. Ale v strede bola opalena koli lozisku a ked uz som to mal rozobrane, tak nebudem setrit stovku.
Tiez to bolo Subaru len vykonnejsie a malo najazdanych viac.
Inak spojky trpia viac pri vozoch 4x4. Tam kde ti na predokolke podhradnu kolesa to na stvorkolke chyti spojka.
 

co to meles

dnes nieje problem kupit 13 rocnu fabiu z original 40.000 km, len treba hladat a nielen ten interier ti napovie ze je to ako nove auto, denne garazovane a v zime nejazdene, za to tato haved v clanku to je des - bastel, vyfuk jak ***** cierno cervena kul kombinacia, odpad.
 

 

moja babicka ma 12r garazovanu fabiu junior s najazdenymi 10tis km, v zime nie. Je to v podstate nove auto, ale kolko ma hodnotu na trhu? 2-3tis? A nie, nechce ho predavat, sme jej to vyhovorili :)
 
Hodnoť

Že rodinné auto :D

21 ročné. Zrazí sa s Fabiou a rodina sa spoločne vydá na poslednú cestu.

Za 21 rokov 125.000km? Ďalší príklad spoľahlivého Japonca, ktorý stojí len v garáži. To ešte aj dedovia na 105ke robili viac. No nezabudnite sa zase biť do pŕs, že spoľahlivý Japonec. Bodaj by nie, keď sa na ňom nejazdí.

V 3000RPM je to auto určite náramne tiché a na diaľnici je to stále tichšie ako štartujúce prúdové lietadlo počúvané zvonku. Chrániče na uši netreba.
 

 

mal som fiat stilo diesel a predaval som to ked malo 255tis km za 5 rokov som nemal ani jednu jedinu poruchu a okrem ziaroviek pri 230 som prvy krat menil spojku. 21 rocne subaru so 100tis km to je joke. :D
 

 

nemusi byt. My mame doma 7 rocne auto s 31 tisic. Akurat ze na nom fakt chodi dedo do kostola a sem tam do nedalekeho mesta :D
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Auto