SME
Sobota, 23. november, 2019 | Meniny má Klement

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Renault ukázal novú tvár značky na Mégane (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Renault by sa mal miesto dizajnu radsej venovat 150 rocnym zakladom automobilizmu, nech nevyraba srot.

Megane II, medzi 90 tisic a 140 tisic km vymena suciastok za 8 tisic EUR.

Renault Vel Satis II, medzi 70 tisic a 120 tisic km vymena suciastok za 11 tisic EUR.

Staci tych hnupov ignorovat a clovek ma na porsche !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Scenic 175kkm, výmena silentbloku pod motorom za 20 eur, inak iba oleje, filtre, plnenie klímy, výmena rozvodov čiže spotrebný tovar. ešte aj brzdy mám pôvodné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cize ty mas stastie a tito uz nie?

http://forum.renaultclub.cz/vi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

netuším či mám šťastie, povedal by som skôr že na väčšinu predávaných áut nájdeš nejaké horor historky na webe, kto je spokojný sa nemá prečo flákať po fórach a vypisovať, preto som sem napísal svoju skúsenosť s renoltom.
Ku tejto značke nemám žiadny špecifický vzťah, kúpil som Scenica len preto, že bol lacný, veľký, pohodlný a rátal som s problémami so vstrekmi, turbom, filtrom pevných častíc. Zatial to našťastie behá všetko v pohode. Inak som už vyskúšal všetko možné od škodovky/vw po suzuki/mitsubishi a povedal by som, že žiadna zo značiek nemá nejak extra navrch.

btw ešte ma napadla dalšia vec čo som musel meniť na renolte - baterku (čo ma dosť prekvapilo že baterka dokáže odísť na trojročnom aute), baterky v tých ich bezkľúčových dialkových ovládačoch a odchádzajú mikrospínače zvonku na kľučkách, ktorými sa auto zamyká (imho je to nešťastne vyriešené, stále tam zateká voda a niekde sa to prejaviť musí).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja potrebujem jazdit denne 250 km po dialnici a zial to nezvladol ani ten najvyssi model z dielne Renault.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak to by si mohol mať záujem o môjho Scenika, ten prvé dva roky nabehal 200km denne po dialnici 365 dní v roku :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Renault uz ani v dalsom zivote nechcem ... francuzsky chaos na kolesiach nech si dotuju dalej predovsetkym francuzski danovi poplatnici a nech im je zem lahka :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak ber to tak, že si si to už vyžral čo sa týka áut a čaká ťa už iba svetlá budúcnosť :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

spravil som chybu, ze som nedal na skusenosti skusenejsich. V robote som mal prveho Megana do 70 tisic km a konca zaruky a samozrejme vsetko bolo OK. Lenze to by som sa musel toho mojho nasledne zbavit po roku a pol a kupovat kazdu chvilu nove auto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Megane II 1,5 dci 2005, 300 000 km pohodicka pohoda.. vsade mozne po europe, buhlarsko, nemecko.. 24 hodin v kuse.. alebo 1500 km v kuse. ziadny problem.. hovori sa ze aky pan taky kram.. nemas chybu medzi volantom a sedackou? Ja mam uz druhy renault a moje dalsie auto bude tiez renault..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ano, cely svet su blazni a jedine ty si v poriadku:

http://forum.renaultclub.cz/vi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

S tym odkazom si akoze co chcel dokazat??? Takych odkazov najdes vela na vsetky znacky.. ci podla teba len na Renault?? Nikdy som netvrdil ze to je bezporuchove auto, podla mna sa kazi asi tak ako vsetky ostatne.. len ty tu z neho robis nieco co neprejde ani 250 km..-. chod sa vysmiat s takymi recami, nauc sa jazdit, poznam strasne vela ludi co jazdia na R a ovela viac ako 250 km/den.. keby bol renaut take zle auto ako sa tu snazis nacrtnut tak ho nikto nekupuje.. ani ojazdene ani nove.. Predajnost v europe ukazuje nieco ine, to ze ma poruchu jedno auto neznamena ze ju maju vsetky.... Perlicka ty odbornik.. preco podla teba Montuje mercedes motory renault do A a B triedy? preco ide montovat 1,6 dci do C classe? takzy rebus pre teba?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A cim to je, ze s BMW mam najazdenych +- tolko ako s Renaultom a v servise som len pravidelnych prehliadkach? Nie ja sa mam ucit jazdir, ale renault vyrabat auta! A ty si tiez konecne kup auto a nie kopu srotu!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

:D ja kopu srotu nemam ale spolahlive auto, preco si mam kupovat nove? :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aby si sa nahodou este dnes na tom srote nezabil.... mimochodom 4 roky som vlastnil vlajkovu lod Renaultu. Vel Satis bol na jednej strane genialne a na strane druhej tragedia. presne to vystihuje dnesny Renault, ktory minuly rok upadol v Europe o dalsich 18% napriek zazracnym predajom Clia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

renault kvalitou vyrazne stupol, dokonca aj podla nemeckeho ADACu, ktory protezuje hlavne nemecke znacky a falsuje v ich prospech rebricky oblubenosti,ako nakoniec aj priznali.. :) Pozri.. keby mam s autom velke problemy, vymenim ho, ale nic take sa nedeje, normalna udrzba a opravy suvisiace s vekom a zatazenim, (tlmice, brzdy) ake postihuju aj znamych s inymi znackami. Napriklad dci trisky mam stale povodne DELPHI. Takze tvoje rozpravky o investiciach 8 a 11 tis ci nechaj pre niekoho ineho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja ti to verim, ale bud rad, ze si rad. Vacsina majitelov Renault po 120 tisic km to stastie jednoducho nema.

Co sa tyka ich kvality, Renault je silny podpriemer a pomerne casto sa mu dari ztrapnovat nejakym nevydarenym modelom. Mimochodom ADAC v 80% zasahov vymiena baterky, to by som sem radsej netahal. K tomu, ak ti zostane renault v nemecku stat na ceste, ma na to vlastny servis vratane mobile garantie na jazdenen auta, takze sa to jednoducho neobjavi v statistike ADAC.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v tom VelSatise

si mal aký motor? Lebo ak si jazdil s dízlovým 3,0litrom, tak potež pánbúh. Ten motor od Isuzu bol celkovo zle navrhnutý a poriadne nefungoval v žiadnom aute, do ktorého ho montovali, nielen do Renaultu.
btw. ja som mal scénica 1,9dCi, ale chyba bola v tom, že prvú generáciu tých motorov po technickej stránke nezvládli, až ďalšie generácie boli v poriadku.
Mne na tom aute viac vadila hniloba podvozku, ako ten motor (poučenie do budúcna - nikdy nebrať neodskúšané konštrukcie a radšej ísť do overeného motora)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Super, uz sa musime pytat, aky ma Renault motor, lebo taky smejd nemal co v seriovej vybave hladat ... celzy Renault. U Renaultu Vel Satis si funkcny motor dostal az na zaver jeho existencie, ked bolo jasne, ze predcasne konci, lebo nikto nechce! To je vizitka Renault.

Mal som diesel 2.2, rok vyroby 2006
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1,9 aj 2,2 boli ich motory. skvelá vizitka :)
na druhú stranu, ich 1,5dCi si zase všetci chvália. a asi nie nadarmo si ho aj MB berie do svojich menších áut.
ale mne je to jedno. ja som s Renaultom skončil a dízlového meďoura by som bral iba v benzíne.
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto