SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Benzínový Peugeot 3008 je komfortný, no s jeho spoľahlivosťou vlastník nie je spokojný (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

asi hej

V podstate môžem len s autorom súhlasiť. Peugeot je veľmi pohodlné auto s vinkajúcou ergonómiou. Na druhej strane otrasný prístup servisov a hlavne importéra k zákazníkom. Mne neboli ochotný v záruke vymeniť tyčky stabilizátora v hodnote cca 20€. Bohu žiaľ 1,6 benzín, napriek tomu, že ho vyvíjali s BMW, sa moc nevydaril. V súčasnosti sú už OK. Škoda, že si si nezvolil "naftu" HDi, sú pomerne zložité, ale neskutočne dobré motory. Hádam jedny z najlepších čo súčasný trh ponúka, s veľmi dobrou spotrebou. Čo viem tieto motory montuje Ford, a Volvo, do svojích aut.
 

 

Práve to isté s tým benzínovým motorom napadlo aj mňa.
Jednoducho platí zásada, že človek zo seba nemá robiť pokusného králika. Keď je nejaký motor novinka, netreba o ňom ani uvažovať. Detské chyby nech si "vyžerie" niekto iný. Treba počkať nech si to vychytajú a potom v kľude do toho.
Na margo servisu asi toľko, že ak mi nevedia niečo vydokladovať, alebo zdôvodniť, som tam posledný krát. Nikde nie je napísané, že servisovať musím tam, kde som auto kupoval.
 

no vidíš

a mňa z Popradu, zasa poslali, nech si dám auto opraviť tam, kde som ho kúpil, tak si vyber.
 

 

Zaujímavé. Ak ťa poslali preč, treba to dať vedieť importérovi. Nech by si to auto kúpil kdekoľvek v Európe, záručné opravy sú povinný vykonať v každom autorizovanom servise.
 

Tak

toto by som si k zakaznikovi nikdy nedovolil. Je az neuveritelne co citam a najma ako je mozne, ze tie firmy este ziju. Viem co vsetko robime pre nasich zakaznikov a nechapem ako sa dnes niekto moze takto spravat
 

 

žiaľ je to pravda, tiež som mal peugeota 206 sw, 1,4. Som rád že som sa ho zbavil, a čo sa týka autorizovaných servisov.... škoda písať, zmenil som značku a obrat o 180°a tu platí zákazník, náš pán, alebo aspoň partner.
 

1/3

mali sme svojho času 2x Peugeot. Servis Begam v Trnave je jedna neskutočná katastrofa + servis v BA na výpadovke smer Brno (tuším Hodonínska ul.?) katastrofa na druhú ... Jeden Peugeot je už mimo, v 60-tke do stojaceho auta = totalka, druhé, cabrio chodím servisovať kamošovi do Peugeotu vo Frýdku - Místku ...

Na požiadanie pošlem referencie na týchto h.aj.zlov ... Odkedy mám Volvo a servisujem mimo Slovensko, nemám žiaden problém ...
 

mam pocit ako v roku 1975....

ked citam taketo clanky a reakcie. myslel som si, ze je to uz davna historia. vtedy sme kazdu sobotu vybehli pred panelak na parkovisko a nastavovali si ventily, predzapal, dokonca monterajznami stahovali gumy z diskov, vymienali olej a navzajom si pomahali radami aj naradim. kedze servisy vtedy fungovali tak, ako popisuje ktosi hore (systemom neotravuj...) a auta fungovali tak, ako popisuje clanok. vozil som so sebou naradie a suciastky, ze som mohol na ceste urobit malu generalku. to este fakt dnes existuje, ci len u frantikov s ich maniermi?
ja skutocne nechapem, o com tu je rec. sedem rokov jazdim japoncika a jedina udrzba na nom je nalievanie benzinu a dofukanie gum. vlastne este aj vymena oleja a filtra, lebo za 15 minut prace v servise akosi odmietam zaplatit 200 ci kolko €. teda este oplachnutie kn filtra vzduchu a prestrieknutie sprejom raz za rok ci dva, a to je vsetko.
to este dnes skutocne niekto predava taketo vycackane smejdy, blikajuce svetielkami a displejmi ako vianocny stromcek, v ktorych musi byt najdolezitejsia vybava - lano na odtiahnutie?
 

Servis Trnava

Tiez mame vo firme "skvele" skusenosti so servisom Begam.
Nikdy nie su za nic zodpovedni. Napriklad podla nich zakaznik manipuloval s autom. Takze sa na to nevztahuje zaruka.

"Ceresnickou na torte" bol volny volant. To znamena, ze nebol uchyteny skrutkou a za jazdy mi zostal v rukach. Nastastie som stihol zabrzdit a nesiel som v zakrute.
 

zalezi co vsetko povazujes za motor..

podla mna je sucastou motora aj turbo. vo firme som 6 tychto francuzskych zazrakov a na vsetkych po vianocnej prestavke odisli turba. len tak, ale v jeden tyzden.. pritom kazde auto malo iny stav km s rozdielom aj 30 000. jedine v servise v PB to vzali na zaruku a nereptali. vsade inde sa platilo.
jedno turbo co menili v Trnave o tyzden odislo znova. ked som sa tam prisiel rozculovat, ze to nie je mozne a nezaplatim ani cent, odargumentovali mi to tym ze na olejovej vani je preliacina od nejakeho kamienka co to mohla sposobit a platilo sa zas..
nikdy viac ziaden Peugeot.
a ani Kia
 

Na Kiach

vrzganie neuznavaju po pol roku, v motorovom priestore nechavaju zaschnute ohryzky z pizze a setria na telefonoch (po tyzdni si clovek pride po auto a polovica veci nie je urobenych lebo to neuznal vyrobca zo zaruky, no nikto nezavola, ze ci si to chcete aj tak vymenit z vlastnych).
 

ale sak

zaruka je 7 rocna ne? :D
 

heh kamos ma asi plrocnu kiu

kombi, suzobna, plechy neviem porovnat s inym koncernom, ale pocitovo ako papier a vodicove dvere sa zatvaraju s takym buchodom, neviem to popisat, ale ked sme na tie dvere klepali, akoby by boli dute, bez vystuhy... pouziva ho kazdy druhy mesiac, ked je mimo sk na mesiac, ale aj tak...ale ako sluzobak a aj na sukromne ucely by mi to nevadilo, peniaze sa daju pchat aj inde... :D ale do buducnosti to ma ako znacka kia u mna posramotene ....
 

Pizza

Ja som si nasiel kosti z kurata. Ale neboli to servisaci, ale kocky alebo kuny, co mi tam isli hodovat v zime do tepla....
 

Ohryzky boli objavene v lete

a pekne polozene nad tlmicom, navyse bolo vidno v pizzi take zarezy po tom, ako ich jedol niekto s chrupom priblizne takym velkym ako clovek...
 

A to akoze BMW

je nejaky etalon spolahlivosti medzi motormi? :D Tak to urcite... Motory su to fakt dobre, ale spolahlivost k drvivej vacsine k nim nepasuje. "Najlepsi" je ten M550d, ktory neprezil ani cestu z BMW tovarne (kde si ho nadrzany BMWeckar bol prevziat) na Slovensko...
 

 

Nadrzany BMWeckar si nepojde kupit M550d. To musel byt skorej nejaky "fanusik" ktory nemal ponatia co s prachmi tak ich napchal do tej zvrhlosti. Hocaka BMW atmosfera (holt v dnesnej dobe uz historicka) vydrzala neskutocne porcie kilometrov bez zasadnejsej poruchy ktora by auto znehybnila. To ze sa tie auta ***** po 10 rokoch a pol milione kilometrov (s tachometrami na krasnych 200 tis) uz je holt dosledok doby a opotrebenia....
 

 

Top motorizacie su velmi zlozite a nie su (typicky) najspolahlivejsie.
---------
Problem je v tom ze tvoj oblubeny VW koncern nevie ani vyrobit spolahlive bezne motorizacie - pricom ostatnym automobilkam to nerobi problem.
 

Mas pravdu

ved tento clanok je o top motorizacii, ktora sa nekazi :D

Zabudol si dodat, ze konkurencia ma problem vyrobit motor, ktory by dokazal drzat krok s VW motorom v zrychleni a spotrebe :)
 

 

Ty si nadhodil podtemu o kazivosti TOP motorizacii a teraz sa stazujes ??
-----------
A tej najspotrebe a zrychleni vo VW mam minimalne veeelke pochybnosti.
-----------
Samozrejme je obrovsky fail vyrobit a este si dovolit predavat auta s (hlavne) TSI / HTP s mnozstvom nehoraznych chyb.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto