SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Toyote Rav4 benzín vôbec neprekáža, automatika svetiel áno (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

 

Mam pocit, ze modelovy rok 2014 uz ma standartne rezervne koleso, takze tie potapacske flase sa tam uz nezmestia... Nezodpovedanou otazkou ostava spolahlivost CVT, vela info zatial o tomto nie je... neviem ci by som riskoval ze mi to po zaruke odide a tam sa meni cele CVTecko ~10K Eur.
 

???

Tu cenu 10K za prevodovku si zobral odkial?

A o spolahlivosti CVT od Toyoty nikto otazky nikdy nekladol - takze nezostavaju nezodpovedane.
 

 

2. prispevok odspodu na 1. strane
http://www.toyotaownersclub.co...
 

Co ja viem….

Jedno forum a jeden majitel… skutocne smerodajna vzorka navyse 'bohato' podporena faktom, ze jeden z "expertov" na fore si mysli, ze prevodovka v toyote je presne taka ista ako v Nissane Murano….

Mimochodom, ja som tu prevodovku nasiel za 7200 eur :)
 

 

Mas recht, z laveho vrecka to vytiahnem:)
 

pri takom

5 rocnom aute sa to uz za tu cenu neoplati vymienat, na druhej strane to auto s nefunkcnou prevodovkou ani nepredas. Tu maju navrch znacky, ktore maju daleko dostupnejsie nahradne diely. Pravda je, ze asi sa to moc nekazi, respektive tato prevodvka asi nebude tvorit velke percento predaja.
 

 

A co Audi s Multitronicom?
 

ten vymienaju

v zaruke. Takze nemas ziadne naklady:-)
 

 

Nuz... Neviem, ci by ma malo tesit, ze sa to pokazi este v zaruke. Premia... :)
 

radsej v zaruke

ako neskor, ked si to musis platit sam:-)
 

Islo mi o ine.

Porovnavam auto z ovela nizsou cenovkou a CVTckom, co vydrzalo 5 rokov a auto, co malo kludne i 2x taku cenovku a CVT nevydrzalo. Preto ta poznamka o tom "ci by ma to malo tesit". A to este nespominam pristup autmobilky - http://www.auto.cz/audi-ma-pro... a nakoniec http://www.auto.cz/audi-a4-po-...
 

pruser

co uz k tomu povedat. Vies, zacinam mat taky pocit ze tu v Europe to je vsetko len a len o dobrych flekoch. Proste keby otvorene priznali problem, niekkto si to velmi zlizne. Proste dnes to tak chodi. Manager je len predmet kratkodobej spotreby. Dari sa ti, vsetci ta potlapkavaju po pleci. Zavahas, zakopnes, uz ta nikto nepozna. Preto radsej zatlkaju a tvaria sa, ze je vsetko OK. je to taky pokrytecky system! To je naozaj jedina moznost, co ma napada. A v koncerne je to personalne velmi ostre. Kazdy sa splha po kolegovom chrbte nahor...

To je jedine, co ma napada ako vysvetlenie. Ved aj v ADAC chlapci, aby si udrzali flek, umelo udrziavali daleko vyssi pocet respondentov, len aby ukazali, ze ten ich platok niekto cita a ze dokonca nan aj reaguje.

Kto robi, robi aj chyby. Rozdielny je len ten pristup. Stacilo by teda len prepisat software ako to momentalne robi Toyota pri zvolavacke na Priusy a bol by mozno pokj. len keby to niekto oficialne priznal, stalo by to niekoho miesto.
 

Ale to je presne o tom.

Uprimne - co je lepsie? Priznat farbu ako Toyota, alebo sa tvarit, ze auto s cenovkou 30k+ je v poriadku, len Ty si blby a nevies soferovat? Ja som si vybral a siel som na zvolavacku. Viem na com som a viem, ze sa o mna automobilka stara. Dokonalost neexistuje a aj Toyota, kvoli nahanacke o prvenstvo, zabudla na svoje hodnoty. Ale radsej pojdem na zvolavacku aj 3x za rok, ako by som sa mal hadat kvoli fakture kvoli oprave TSI s importerom, alebo cakat na media, lebo vyrobca sa tvari, ze DSG ziadne problemy nema. Lexus zvolaval rok dozadu aj RX400h, modelovy rok 2004 a blbosti typu stierace (mimochodom - dovod bol, ze stierace nedokazu odhrnut velku kopu snehu a oprava spocivala v utiahnuty srobu na klbe stieracov). Nemec Ti kadi nahlavu este v zaruke. Vivat DE (EU), vazne.

Mna ako zakaznika nemusi a ani nezaujima korporatny rebricek a interne vztahy medzi zamestnancami. Ja by som toho manazera v ramci korporacie nasiel a vyrazil aj s dverami. Mna zaujima, ze auto, ktore dostanem, bude fungovat a support nie je skareda nadavka, ale fair pristup.
 

 

Niem aky je rozdiel medzi CVT v Toyote a v Nissanoch, ale Nissan dava na CVT zaruku 200k km. Vo svetle sucasneho "zvyku" Nissanu predlzovat zaruku na problemove diely to nevyzera pre CVT dobre. Ale pchaju ju uplne vsade :(
 

Pchaju a aj budu.

Japonci, resp. minimalne Toyota, sa zaviazala, ze bude CVT vyvijat aj dalej a montovat do svojich aut. Priblizne v polovici od "Arrghh! Toyota’s CVTs spread beyond hybrids, Europe and Japan" - http://kaizenfactor.wordpress....
 

 

Vies Ben, mne by to bolo uplne jedno, keby sme my co mame radi klasiku mali alternativu. Lenze nie, (takmer) kazdy novy model auta pride len s automatom a v pripade japoncov je to CVT...
 

Ja Ti velmi dobre rozumiem. Vazne.

Nechcem vyzniet blbo, resp. aby to vyznelo obvinujuco, ale US trh bol vzdy dost zatazeny na automaty. Tam vzdy frcali a patrili ku komfortnym prvkom. A ta, povedzme, moda sa dostala aj do Europy. Az tak, ze vytlacila manual.
Ano, suhlasim, je to velka skoda. Mam vsak pocit, ze to uz ozaj lepsie nebude :(

Japonci su v tomto smere dost zvlastni. V 99% aplikuju prvky a technologie pre seba a tie nasledne exportuju do sveta. Hybridy su idealnym prikladom. Detto CVT :/
 

 

Ano, iste. Taky Buick Roadmaster bol vyhradne automaticky uz zaciatkom 50. rokov. Na druhej strane sa vsak situacia zhorsila aj pocas tej doby co tu byvam. Takych 10 rokov dozadu si v pohode dostal rodinny sedan manualny. Dnes je vyber velmi obmedzeny a zahrna len najnizsie vybavy. To iste v pickupoch. Manualny pickup bol pred 10 rokni bezny, dnes su to len dva male pickupy (a len jeden z nich ma k dispozicii aj crew cab) a jeden velmi velky.
Nuz ale co uz narobime. Ked mi v GM nemali co ponuknut, presiel som k Nissanu. Ked mi Nissan nebude mat co ponuknut, pojdem inde. A ked uz nebude kam ist, prestanem kupovat nove auta.
 

 

So vsetkym, co si pisal, v podstate suhlasim. Bojim sa vsak, ze sa budes musiet pomaly orientovat na "old timers".
 

 

ta cena je realna a ak nie este podhodnotena. pri uplnej skaze prevodovky, by som uvazoval o novom aute. ja som v PPC menil lambda s. a platil som 480€! mimochodom s kvalitou aut toyota to nie je nic moc.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto