Na prvy pohlad to tak mozno vyzera, ale ked si to porovnas z profilu s Passatom CC, Audi A5 a Audi A7 velmi podobne to uz potom nie je. Ale je to koncernove auto a Kaban pracoval pre Audi, tak samozrejme sa to odzrkadluje na jeho dalsej praci a mazes tam najst podobne designove prvky. Tak to je aj s Octaviou III a starsim Audi A6. Samozrejme Octavia to prinasa v novsom, cerstvejsom podani. Ale o to islo. Tak ako pri OIII, tak aj pri Octavii CC. Predsa chcu, aby si za menej penazi dostal podobnu vec.
To mas ako Kia Stinger ( mimochodom pre mna velmi podarena kupe ) a Audi Avus. Ked som uvidel tu Kiu, mal som pocit, ze mi tie bubliny na blatnikoch cosi pripominaju. Potom som hladal s podobnym riesenim prisel Avus. Peter bol ale designer v Audi a tak sa nieco podobne objavilo po dlhych rokoch znova. Aj Avus bol len kocept. Teda sa neda hovorit o kopirovani.
Viac ma mrzi ten malo odvazny predok. Mohla byt ta maska viac vpredu, ako na tej skici. Jej nizsiu stavbu zrejme obmedzuju predpisy na ochranu chodcov. Ani linia strechy nesla moc dole. Samozrejme Skodovka bude chciet oproti konkurencii ponuknut viac miesta, lebo to je jej parketa. A preto si to odskace design. Ten zadok je dost odvazny. Hlavne ze zmizli tie nezmyselne trojuholnikove plochy medzi svetlami.
Nuz skoncilo to ako s novou 3. generaciou Audi TT. Ohlasovali sa velke zmeny v designe Audi a nakoniec produkcne neprinieslo revoluciu, ale zasa len evoluciu. No ale znacka TT je pomaly ako 911 a tak velke zmeny moc vitane nie su:-)
Treba pockat na realne auto na ceste. Ale uz teraz sa da povedat, ze oproti Mercedesu CLA je toto krasavica. Nuz ale to CLA sa uz asi viacej ani domrvit nedalo a hlavne je to viac dvojsedadlove kupe ako sedan.
je to jeden koncern a tak je uplne normalne ze technika je pre vsetky znacky toho koncernu. Kaban robil designera v Audi a tak je teda uplne normalne, ze v jeho rukopise mozes vidiet designove prvky Audi. Horsie by bolo, keby si tam videl inu znacku.
sukcesívny prémiový dizajn ; tak ako špičkové technológie sú umiestňované najprv do najdrahších modelov, tak aj vychytené dizajnové prvky v rámci koncernu sa objavia najprv u drahších modelov -Passat, Phaeton a potom tá istá dizajnérska myšlienka putuje do slabších modelov
predpokladam, ze v produkcnych modeloch z toho ostane akurat tak predna maska a pridaju aj klucky dveri (inac prakticka vychytavka). V opacnom pripade z toho bude mini verzia A7 s motorom 1,4 TSI na plyn s divokym pricingom made by VW :-D
odvazny asi tazko alebo rapida bola odvazna ? idu po stalych zakaznikoch vag a saskuju v programe kde prehadzuju veci z jedneho auta do druheho vola sa to skoda mutacia :-) potom vznikne npr rapid ... cakam kedy bude skoda multipla TSI
Zlé to určite nie je. Mne by sa však asi viac páčil kratší, useknutejší zadok - teda hatchback:-) Zadný šikmý pohľad sa mi dvakrát nevidí, možno kvôli príliš vyčnievajúcemu nárazníku.
Passat?
no neviem
To mas ako Kia Stinger ( mimochodom pre mna velmi podarena kupe ) a Audi Avus. Ked som uvidel tu Kiu, mal som pocit, ze mi tie bubliny na blatnikoch cosi pripominaju. Potom som hladal s podobnym riesenim prisel Avus. Peter bol ale designer v Audi a tak sa nieco podobne objavilo po dlhych rokoch znova. Aj Avus bol len kocept. Teda sa neda hovorit o kopirovani.
Viac ma mrzi ten malo odvazny predok. Mohla byt ta maska viac vpredu, ako na tej skici. Jej nizsiu stavbu zrejme obmedzuju predpisy na ochranu chodcov. Ani linia strechy nesla moc dole. Samozrejme Skodovka bude chciet oproti konkurencii ponuknut viac miesta, lebo to je jej parketa. A preto si to odskace design. Ten zadok je dost odvazny. Hlavne ze zmizli tie nezmyselne trojuholnikove plochy medzi svetlami.
Nuz skoncilo to ako s novou 3. generaciou Audi TT. Ohlasovali sa velke zmeny v designe Audi a nakoniec produkcne neprinieslo revoluciu, ale zasa len evoluciu. No ale znacka TT je pomaly ako 911 a tak velke zmeny moc vitane nie su:-)
Treba pockat na realne auto na ceste. Ale uz teraz sa da povedat, ze oproti Mercedesu CLA je toto krasavica. Nuz ale to CLA sa uz asi viacej ani domrvit nedalo a hlavne je to viac dvojsedadlove kupe ako sedan.