SME
Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Brabus, výkonný Mercedes triedy E, pokorí 100 km/h za tri sekundy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Ay Caramba
 
Hodnoť

A ze Mercedes

je auto pre dochodcov:-)
 

tento je urcite pre tych s velkou

penazenkou a malilinkym vtakom...
 

 

Takže ak mám doma andulku a veľkú peňaženku (nie plnú, iba veľkú), mám šancu?
 

Opytaj sa manzelky, pripadne

suseda...
 

 

Nemyslím, že manželka, či sused majú na Brabus :-) Ak by sa aj dali dokopy, teda zložili (na ten Brabus)
 

hovori z teba

skusenost, alebo iba obycajna zavist:-)
 

jazdil som na 3.5 v6 benzine, teraz

na 3.0 diesely... naozaj nevidim ziadny vyznam v kupe takehoto auta, dokonca ani v jeho vyrobe... uzitkova hodnota nulova, mozno zberatelska, ale to len pre toho v velkou penazenkou... a ten s malinkym vtakom si to kupi kvoli "zvuku"..
 

 

vyšperkovaný cukrík, ktorý žerie aj trávu popri ceste!
 

 

Ked by som vdaka malemu vtakovi mal mat taketo auto, potom beriem maleho vtaka vsetkymi 10timi. Ty budes asi jeden z tych com o ten svoj pri chodzi zakopava. Viem to podla seba, mna moj velky vtak len zbitocne tlaci v mojom malom starom aute.
 

tam mi prezrad co by si

s takym autom robil? kde by si na nom jazdil? tak ako s tym velkym vtakom... kam s nim?
 
Hodnoť

cakam na atmosferistov

kedy zacnu tu svoju piesenku o tom, ze tento fukany motor nic nevydrzi.
 

 

Atmosferistom vadia 1 litrove fukane trojhrnceky a nie tento macko. Kazdych 50k km v servise, platit koncernu alebo francuzom za opravu tych fukaciek. Ale chapem, ze pocit ze to taha pjekne vodspodu stoji aj za tie peniaze a nervy v servise.
 

bodaj by si mal pravdu:)

ved ja som si len tak rypol, aby som tu vecnu skriepku udrzal pri zivote.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

pokrok nezastavis

vozil som sa aj na 6 valcovych benzinoch/diesloch, aj na 8 valcovych benzinoch, aj na 4 valcovych atmosferach, oturbenych motoroch, alebo diesloch

Pravda ale je, ze najbeznejsi motor v nasich koncinach je stvorvalcovy benzin s objemom daleko nizsim ako 2 litre a tak to oturbenie nahradza tie fajnovejsie motory za dostupnu cenu.

Diesle mozu byt aj kultivovane, len treba skusit:-)

Je zaujimave, ze viac vadia atmosferistom preplnane motory, ako majitelom preplnanych motorov atmosfery. Ako by si ti prvi museli stale cosi dokazovat:-)
 

Neviem, ako Ty,

ale ja viac verim V8 6.0L Biturbo, co dava 650k, nez R4 2.0L s jednym turbom, co dava 400k.

Inak, Ficova poslusna ovecka a parafrázovač to zhrnuli celkom fajn a suhlasim s nimi :)
 

hehe :)

ved aj ja. Ale ty nepises nic o atmosferach, tak je tvoj prispevok tak trocha mimo. A ja zasa nepisem nic o fukanych trojhrncekoch ani o fukanych chrochtakoch, ale o fukanych osemhrncekoch. Ocakaval som taketo reakcie :)
.
Ja len, ze napriklad taky nepoctivy drsny fukany sesthrncek je pre mna ovela atraktivnejsi ako "poctiva hladka" sestvalcova (atmosfericke motory totiz nemaju hrnceky, ale valce) atmosfera, s ktorou je na dnesne pomery uz dost nuda.
.
Ale inak pokoj, prosim, ja sa len zabavam na terminologii, ktorou sa tu casto operuje, ako aj na nezmieritelnych postojoch dvoch taborov, kde si kazdy hudie svoje a nevidi sirsie suvislosti.
 

 

Sice v tomto pripade nic priamo nepisem, ale verejne prezentujem, ze som zastanca atmosfer (preto som sa aj ozval) :D Ostatne, mrkni si diskusiu o Passate ;) :)))

Ak ale mam byt seriozny, tak som kdesi cital, ako Brabus i AMG svoje atmosfery oplakali a kvoli emisiam su nutene ist do turba. Nie preto, ze chcu, ale preto, ze musia. Samozrejme, kazdemu sa paci nieco ine, ale osobne na atmosferu a v RWD nedam dopustit. Nemyslim si, ze je nuda. Ludia len zabudli soferovat. V dobe automatov a motorov zo zatahom "vocpodu" je uz malo ozajstnych soferov.

V pohode, neboj. Ja to od Teba beriem ako kamaratske rypanie a v podobnom duchu to vraciam. O flame, ci hardcore hajenie atmosfery, zaujem nemam. Inak, motory o objeme 1L-1,4L povazujem za hrnceky i ja :))) Trend, kde sa vyrovna pocet turb poctu valcov, je mi proti srsti.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto