SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kolóny autobusov v Bratislave bránia predbiehaniu, preveria ich (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

Prečo sa nezaradil za autobus ? Mal tam miesto, videl že je v kolone. Ale to je ten typ co musi byt v kolone o 1 auto v predu a usetrit 0,001 s a sposobovat kolizne situacie.
 

ako to vidim ja...

a preco mam byt v kolone v jednom jazdnom pruhu, ked vedlajsi pruh je volny?
ak vedlajsi pruh skonci, bud tam je povinne zipsovanie a ked nie, tak podla vyhlasky dam blinker, a pockam az sa mozem zaradit tak, aby som nikoho neobmedzil a neohrozil...viem, ze ty sa nalepis na auto pred tebou na vzdialenost 5 cm len preto, aby si mi ukazal....nuz, ukazujes - ako nedodrziavas bezpecnu vzdialenost (nehovorim o 2 sekundach...hovorim o bezpecnej vzdialenosti) a zaroven viem, ze budes na mna nadavat a zvysovat si stresovy hormon v krvi za to, ze som vyuzil, v ramci zakona, jazdu vo volnom pruhu a nou som sa dostal pred teba. a aby som nezabudol, ty zacnes hromzit a chytat infarktovy stav aj za toho '' ***** '', ktory prejavil ohladuplnost a pustil ma pred seba a teda aj pred teba. trosku menej egocentrizmu a trosku viac ludskosti.... potom aj problemy s navretymi zilami (najma zlatymi) polavia....
 

egoizmus je pchat sa dopredu, ked

vies, ze je tam zbiehanie a tvori sa kolona... zapchas to ovela viac, ako keby si isiel 20km/h v kolone. tam vpredu to zastavis...
 

 

je to presne naopak - ked vsetci stoja ako ovce v jednom jazdnom pruhu a druhy pruh je volny, tak kolona je 2x dlhsia nez by mohla byt a kvoli tomu za vytvori zapcha aj na krizovatke, ktora je na konci kolony. Na zapade vyuzivaju vsetky jazdne pruhy, na zaciatku kolony sa plynule zipsuju a vobec nemusia zastavit. To iba u nas sme zablokovani aj na zaciatku kolony a aj na konci.
 

:-))) ale tu nie je zipsovanie!

tam sa zaradujes do praveho prudu z 0 km/h. chapes ten rozdiel?!
 

 

mozno hovorime obaja o niecom inom
 

ked je zipsovamie, tak nechavas

rozostup a konstanu rychlost, kde sa 2 druhy mozu spojit do jedneho... ak nemas na konci zipsovanie, t.j. tento pripad, tak na konci musis zastavit a kto ktokolvek ta pusta, tak musi spomalit a to jednoznacne vedie k zastaveniu celej kolony...
 

ako to vidim ja...

mojko, a ako ty vies, ci na konci nejakej 500 metrovej kolony zipsovanie je alebo nie je?

stale su to dva rovnobezne pruhy kde jeden je upcaty a druhy je volny....bol by som ***** keby som stal v kolone, ked je volny pruh....


mimochodom, je uplne jedno, ci na konci je zipsovanie povinne (pre osadenu znacku) alebo dobrovolne, kedze niekolko (ak nie vsetky) studie - ci uz pocitacove modely alebo v realnom svete - dokazali, ze zipsovanie je NAJPRIEPUSTNEJSI mozny system v takychto pripadoch.

takze aj z tohto dovodu a z dovodu obycajnej ludskej ohladuplnosti by sme mali tych kolon ovela ovela menej......


ale vlastne su to vsetko vymysly a vsetci mame jazdit ako ty.....v kolonach....
 

nie, ja vstanem skor..

..
 

 

na videu nie je vidno aka je kolona za autom. takze konstatovanie, ze zipsovanie je najpriepriepustnejsie v tomto pripade moze, ale nemusi platit
 

 

Myslim, ze v sucasnosti pri radeni sa dokonca obmedzit mozes, len nesmies ohrozit..
 
Hodnoť

tak jazdia furt

a ked ich obehnes a pribrzdis tak sa este rozculuju ... no a na dialnici maju tendenciu sa "predbiehat" aj ked neviem, ze ci je predbiehanie ked jeden z kretenov iba 90 km/h a druhy 90,5 km/h. ale vo vseobecnosti vodici zo SAD DS jazdia ako prasata. na zastavke pri odchode vyhodi blinker a tlaci sa do kolony aj ked vedla neho stoji auto a to sa musi velkomoznemu panovi uhnut az do laveho alebo ma este otvorene dvere a ludia platia a on uz vyhadzuje blinker, ze odchadza a podobne. kazdy kto jazdi rano do blavy z juhu to pozna.
 

 

citujem: "a ked ich obehnes a pribrzdis tak sa este rozculuju" >> dakujem pekne, ked po predbehnuti vybrzdujes auto, o co si ty lepsi ako tito autobusari?
 

to nie je o tom,

ze chce niekto niekoho obmedzovat (pomstit sa), ale ked ides v lavom pruhu a chces zist z obchvatu (Avion, Letisko...) a v pravom je 10 za sebou iducich autobusov z VW (rozstupy 10 m a rychlost 90 km/h), nemas sancu. Stalo sa mi to prave minuly tyzden niekedy rano, pred siedmou, ked som chcel odbocit z obchvatu na Galvaniho a ledva sa mi podarilo odbocit na letisko, to som ich predbiehal asi 130, inac by som musel ist az cez Vajnory. Asi tolko...
 

A čo iné má urobiť,

ak predbieha kolónu a zaradí sa bezpečne do medzery? Asi pribrzdiť, veď išiel rýchlejšie než tá kolóna, nie? Ty už si sedel v aute?
 

 

Ehm, ja som to pochopil ako vybrzdovanie. Zaradit sa do kolony a kvoli tomu zabrzdit, to je nieco ine. To nema co autobusarovi vadit...
 

Jasné, rozumiem.

Jú ár rajt.
 

 

ale vo vseobecnosti vodici z DS jazdia ako prasata - uvedene na spravnu mieru ;)
 

Máš pravdu

Doteraz som videl len veľmi málo slušných vodičov z DS. Dokonca sa často preháňajú aj cez Kittsee (čo je už čo povedať, v Rakúsku zľaví zvyčajne skoro každý) - v zóne 30kmh som videl najpomalšieho DS (platí aj pre autá s maďarskou značkou) ísť odhadom 50kmh, zvyčajne 70-80. Lokálni tu už zvyknú zavolať policajtom nech merajú.
Má na toto niekto nejaké logické vysvetlenie?
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto