SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Francúzske autá zaostali v nárazových testoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1. porovnavaju tak trosku ine cenove kategorie 2. hoci sam som vlastnikom Golfa (antivw neskakat, potreboval som vozitko do prace a spat), tak testom, kde vyhrava Golf neverim nic, hlavne nemeckym, kde cela ich VAG politika je zalozena na falosnych testoch a ociernovani konkurencie. ktovie, preco sa neporovnavaju s novym 308 ale zo srotom,co je urceny pre chudobu.
kreditka15
<< < 1 2 3 > >>

fľaštička

vedz že nemecká propaganda je jasne najprepracovanejšia na svete. majú to geniálne zmáknuté. A predpokladám, že SME má v pozadí nejakého nemeckého vlastníka. SME totiž cielene uverejňuje rafinované reklamné články nemeckých firiem ( viď skvelé výrobky v Lidli) a naopak taktne pomlčí keď nedajbože v nemecku niečo n.i.O. Uverejnilo vôbec SME články o tom ako ADAC podvádzal s hlasmi v ankete o auto roku ?
 

 

"nemecká propaganda je jasne najprepracovanejšia na svete."
"SME má v pozadí nejakého nemeckého vlastníka."
"SME totiž cielene uverejňuje rafinované reklamné články nemeckých firiem"

Neviem, ci vies, ale aj tvoja sestra je nemecka, aj tvoje japonske auto je nemecke a nemecka je uz aj Cina a cela obloha.

Chlapci, chlapci, uz to ani nie je smiesne, ake spr o stosti tu vypisujete.

"Uverejnilo vôbec SME články o tom ako ADAC podvádzal s hlasmi v ankete o auto roku ?"
Ano, a pomerne rozsiahlo a podrobne, a dost dlho to nepustili zo zretela. No ale co z toho, ked aj tie clanky boli nemecke a pisal to Nemec na nemeckej klavesnici a pouzival pri tom nemecku elektriku...

Smejem sa nad vasou naivitou, zaujatostou a slepotou.
 

 

ale s tym LIDLOM je to sranda, lebo akurat maju v letaku 9 opalovacich kremov, ktore SME vychvalilo :) minimalne je to pekna nahoda :)
 

 

a kedy ich maju mat v ponuke ? na Vianoce ? :-)
 

niekomu

to nevysvetlis. Proste pre niekoho je aj Pariz Nemecko:-)
 
Hodnoť

ale logo na prvej fotke ostalo

cele...
 
Hodnoť

divne nacasovanie.

Podme znovu otestovat stare fr auta, aby sme rovno potom mohli otestovat golfa s 5*. Preco neotestovali napriklad vybehovu astru?
 

nacasovanie

si robi vyrobca, kedy posle auto na test...Aj Octaviu II buchli 2 krat. Pri tom druhom crasi uz nebola najmladsia a aj vysledok nebol najlepsi. Cim je auto dlhsie vo vyrobe, tym je to z hladiska NCAP testu horsie, lebo podmienky sa neustale menia, co dokazuje Megane, ktory bol vzorom bezpecnosti, ked bol predstaveny.
 
Hodnoť

..

crash testy pre P301 a C-Elysee neprisli neskoro? zvykli sme mat informaciu o vysledkoch crash testov pri novych modeloch ovela skor a tu hla po dvoch rokoch predaja? ale uz asi vieme preco..
 
Hodnoť

Hmmm..

Citujem clanok: "Prísnejšie hodnotenie testov Euro NCAP, ktoré používajú technici nemeckej skúšobne od minulého roku..."

Ak este poviete, ze tu skusobnu prevadzkuje ADAC..

Nie, nemam francuzske auto, ale po opakovanych aferach z nemecka * takymto vysledkom jednoducho neverim..

* Nedavna afera nebola jedina, nejaky skandalik tam maju kazdy rok. Ako napriklad ucelovo pripraveny losi test Dacie s vyfucanou pneumatikou a mensim kolesom na objednavku..
 

Mam

francuzske auto, konkretne Meganane sedan a nemam problem si znovu kupit francuzske auto.
 

mimochodom

v losom teste prevratili aj Mercedes A a prispelo to k bezpecnosti, lebo to bolo prve male auto so standardne montovanym ESP.

Este raz, auta k testu odava vyrobca...Nie ze by si niekto vyberal kedy bude co testovat. Preco isiel Elysee a P301 tak neskoro na test neviem. Napriklad ani Renault Fluence nebol buchnuty, iba ako elektromobil...

Podla skusobne NCAP sa skusaju vsetky auta, aj nemecke. ADAC si robi svoje interne testy - tie ktore nebyvaju zahrnute v NCAP - hlavne celne havarie a rozne specialne testy medzi malymi a velkymi autami, motorkami a autami...
 

ak sa

nemylim, s tym losim testom Mercedes A to bolo trochu vtipnejsie = prevratil sa, prerabali ho, zvladol ten test, a len tak mimochodom potom Mercedes uviedol, ze ten test robi pri rychlostiach o 20 km/h vyssich ako ostatne auta... mal som chvilu Acko, vtedy som to zachytil :-)
 

Jazdil som A ckom

to ESP bolo nastavene dost citlivo. Stacilo, ze sa ti spolujazdci na zadnom sedadle rozhupali do stran a ESP okamzite zacalo zasahovat, podobne ako pri rychlejsich dialnicnych vyjazdoch si citil, ako ti pribrzduje kolesa. Na ziadnom inom som to tak necitil.
 

 

Ja nevravim, ze si vybrali do testu take auta, aby podporili golfa.

Ja len vravim, ze uz sa viac krat stalo, ze v nemeckych testoch manipulaciou znizili vysledky inych ako nemeckych znaciek, aby podporili nemecke znacky (nie len VAG).

Nevidim problem v tom, ze par drobnosti, ktore nastavili v teste trosinku inak, sposobi prepad v danej oblasti testu. Je napriklad znama vec, ze deformacne zony na autach su doslova stavane tak, aby vyhoveli euro testom. Ak sa spravi alternativny test, kde sa doslova o par centimetrov posunie zona narazu, tak vacsina aut dopadne katastrofalne. Predstav si, ze podobne spravili ucelovo pri teste Meganu, stacilo posunut auto o pol centimetra a uz sa deformacne zony deformovali inak a zasiahli trebars stehno co sposobilo znizenie vysledkov.

Inak ja osobne ak pozeram na hodnoty testov, tak len na hodnoty pasivnej bezpecnosti. Do celkoveho hodnotenia by sa podla mna nemali zapocitavat elektronicke systemy, pretoze ani u konkretneho modelu nemusi mat clovek vsetky (stupen vybavy) a ma potom menej hviezdickove auto nez v testoch.. Hodnotenia by mali byt separatne - pasivna (konstrukcna) bezpecnost, aktivna (systemova) bezpecnost pri plnej vybave.

Mimochodom, ten losi test, kde sa prevratil Mercedes A a potom Mercedes spravil zmeny, nemaju na svedomi nemci, ale svedsky motoristicky casopis a jeho novinar. Je zaujimave, ze ho nemci neprevratili, kedze ten novinar nerobil ziadne specificke podmienky, proste dostal auto a tak ako mu prislo od dodavatela ho otocil..
 

na test

sa davaju auta v zakladnej vybave - najnizsej, aka sa da v EU kupit. Takze vsetky bezpecnostne systemu, ktore na tom aute su, dostanes, ked si ho kupis. Preto sa stali napriklad airbagy standardnou vybavou. Vdaka Euro NCAP a nie, ze by ta mal vyrobca auta rad! Konecne si to ludia uvedomte.

Takze to, co sa otestuje, dostane kazdy zakaznik.

Ale dolezitejsie ako hviezdicky su percenta za jedntlive oblasti. To si mozes navzajom porovnat.

Ak ma Rapid za ochranu chodcov 94% a Elysee ( P301 ) len 71%, je to vdaka bezpecnosti karoserie a zadrznych systemov. Nie elektronickych asistentov.

Este pred tym, ako sa posle realne auto na test, sa robia pocitacove simulacie, ktore su dnes velmi podobne realnemu testu. Videl som nasimulovany crasch a skutocny. Takze moc sa tam klamat neda a rozdiel 0,5cm nema vplyv na crash. Neviem, ci sa da vobec to auto naviest na tu barieru s takou presnostou. Ale je rozdiel 40% offset v EU a 25% offset v USA. To uz vela aut nerozdycha.

Samozrejme ze sa auta stavaju podla poziadaviek na co najlepsie prejdenie NCAP testom. Niekedy sa zamerne z poziadaviek polavuje a stavia sa uz od zaciatku karoseria n 4* a nie 5. To je bezne. samozrejme ked sa da 5, je to lepsie.

Ano, mas pravdu, Mercedes prehodili svedi. mylsim, ze pred tym sa losy test robil len tam, ale nie som si isty. daewo prehodili na strechu pri cuvani...
 

Je

jedno ci do teba narazi Rapid, alebo Elysee, aj tak budes v lepsom pripade dolamany ako Tatry po vichrici :-D
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Tvoj prispevok zabavny nie je, jevgenij

Co zabavne je, je sledovat snahu viacerych za kazdu cenu najst chyby na VW, spochybniut vysledky. Za kazdu cenu. Aj za cenu klamstva.
Nikde v clanku sa nepise, ze "Peugeot 301 získal slabých 71 %, zatiaľ čo výborný Golf až 73 %."
To len ty zavadzas. Otazkou je preco? AntiVAG?
Porovnavas Peugeot 71% Ochrana dospelych, kde ma VW Golf 87%. Tych 73% ma VW Golf m Bezpecnostnych systemoch, kde Peugeot ma iba 33%!

Tabulka na porovnanmie:
Peugeot/Citroen: 71 75 54 33
VW Golf 87 85 62 73
Vidis ten rozdiel, jevgenij? Vidis, ake spr o stosti taras, jevgenij? Vidis, ako si sa zosmiesnil, jevgenij?

Zabavne je sledovat to, co som napisal v prvom riadku.
 
Hodnoť

kto dnes

kto dnes kupuje francuzke auta? FR auta uz nie su to co byvali. Dnes su to len sroty. FR auta sa predavaju len preto, ze davaju strasne prachy do reklamy a ludi zblbnu. Ludia vsak tuto chybu urobia len 2x. ...prvy a posledny krat v zivote. To radsej kupim skodu s MPi ako ktorehokolvek francuza!!!
.
Ja jazdim (jazdil som) na nemeckych autach a nedam na ne dopustit. Vo firmach pre ktore som pracoval sa vacsinou jazdi(lo) na nemeckych autach. S vynimkov jedneho pripadu, ked sa kolegovi rozsypal motor, neviem o ziadnych problemoch. Zato sef (z rakuska) mal peugeota a ten bol viac v servise ako jazdil.
.
Co sa tyka testov, tak tym celkom verim. Obzvlast, ked takto zverejnuju aj videodokumentaciu. Verim im aj preto, ze automobilky tam davaju auta a neviem o tom, ze by namietali vysledky. To ze automobilky nenamietaju vysledky je pre mna kriterium, ze tie testy maju hodnotu.
 

<< < 1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto