SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Francúzske autá zaostali v nárazových testoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

kto dnes
kto dnes kupuje francuzke auta? FR auta uz nie su to co byvali. Dnes su to len sroty. FR auta sa predavaju len preto, ze davaju strasne prachy do reklamy a ludi zblbnu. Ludia vsak tuto chybu urobia len 2x. ...prvy a posledny krat v zivote. To radsej kupim skodu s MPi ako ktorehokolvek francuza!!! . Ja jazdim (jazdil som) na nemeckych autach a nedam na ne dopustit. Vo firmach pre ktore som pracoval sa vacsinou jazdi(lo) na nemeckych autach. S vynimkov jedneho pripadu, ked sa kolegovi rozsypal motor, neviem o ziadnych problemoch. Zato sef (z rakuska) mal peugeota a ten bol viac v servise ako jazdil. . Co sa tyka testov, tak tym celkom verim. Obzvlast, ked takto zverejnuju aj videodokumentaciu. Verim im aj preto, ze automobilky tam davaju auta a neviem o tom, ze by namietali vysledky. To ze automobilky nenamietaju vysledky je pre mna kriterium, ze tie testy maju hodnotu.
lynx
<< < 1 2 3

Mám

už druhého Renaulta (teraz Megane II), celkom 10 rokov, a jediná väčšia oprava bol kompresor klimatizácie.
Ja by som si Škodu MPI nekúpil. Nie preto, že to nie je dobré auto, ale preto, že nie som tak bohatý, aby som si kúpil Škodovku.
Za rovnaké peniaze dostanem u konkurenice podstatne vybavenejšie auto, prípadne auto o kategóriu vyššie. Áno, Megana z rovnakého roku predám o 50 000 Kč lacnejšie ako Škodu Oktávia, ale vzhľadom k tomu, že som kúpil lacnejšie o 100 000, môŽem si ešte dovoliť aj jednu väčšiu opravu. To, že som si užíval automatickú klimu, 4 roky záruky a podobne, ktoré v tej dobe Škodovka mala za extra príplatok alebo vôbec (4 ročná záruka u Škodovky v dobe nákupu môjho Meganu nebola) ani nehovorím.
 

 

Francuzske auta si kupuju ludia ktori mali to stastie, ze si kupili jedneho Francuza a neolutovali to. Dnes uz su auta take spolahlive ze pri troche stastia aj s Francuzom mozes najazdit 100 tisic km bez velkych problemov. Existuju ludia ktorim sa vo Francuzovi dobre jazdi a kupia si ho aj ked vedia ze je menej spolahlivy. No a niektori sa nechaju nalakat na nizku cenu, hlavne u Renaultu.
 
Hodnoť

Ale veď

v texte je napísané, že francúzske autá prišli o veľký počet bodov kvôli chýbajúcim asistenčným systémom (elektronike).
Pri správne zvolenej metodike testovania vždy vyhrá ten, kto vyhrať má.
 

Presne tak, na tomto webe

vôbec nezdôraznili, že je to HLAVNE o tom, že sa zmenila metodika — asistenčné systémy už nemajú podiel 10%, ale 20% na celkovom hodnotení. A bodujú sa systémy automatického brzdenia a ochranou pred vybočením z pruhu — to nemá aj veľa nových áut, nieto ešte starších a lacnejších.
 

to je pravda

ale plati to pre vsetky testovane auta, nie len pre francuzske. Prave toto bodvanie nuti vyrobcov zdokonalovat svoje auta.

Ale treba sledovat jednotlive kapitoly. Ako som tu uz spominal, pri ochrane dospelych dosiahol Rapid 94% a Elysee a P301 len 71%. Tento vysledok neovplynuju asistencne systemi, je to cisto len a len o tom, ako dobre je urobena karoseria a zadrzne systemi.

Takto sa daju porovnavat jednotlive kapitoly. Samozrejme ze pri novych a drahsich autach bude daleko viac percent aj za asistencne systemi, ale to je kazdeho vec, ako s touto informaciou nalozi.

Euro NCAP hodnotenie sa meni dost casto. Auta uz dosahovali maximalne hodnoty, tak sa opatat pritvrdilo. To sa deje stale a je to to, co posuva bezpecnost dopredu. teda to nie je ziaden hon na francuzske auta. ved tie boli len nedavno lidrom v bezpecnosti. Taky Renault. Vtedy ste to nespochybnovali?
 
Hodnoť

 

v rodine sme mali uz tu "cest" spravit realny crah test na elysee bolo to auto vs strom rychlost medzi 30-40 schytala to vodicova strana v aute 4 osoby a vsetci vysli bez jedineho skrbanca.Len im chvilku trvalo kým sa spametali co sa vobec stalo
 

<< < 1 2 3

Najčítanejšie na SME Auto