SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Viac ako polovica ciest I. triedy je v nevyhovujúcom až havarijnom stave (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

tiež ste si všimli

že cesty sa opravujú zásadne pred voľbami?
nemohli by byť voľby každé 2 roky - to by sa tu jazdilo krásne...
:D
 

 

Takisto sme si vsimli ze cca 40-44% volicov sa da na tuto habaduru nachytat. Bohuzial.
 

 

Ja som si to teda nevsimol.. podla mna su cesty rozmrd.ane stale.
Zaujimave je, ze staci prejst par km na zapad do CR a je to o dva stupne lepsie (s rakuskom sa nechcem porovnavat, na nich nemame).
Ked jazdim po BA nic nerobim len striehnem na vytlky. V prahe nemusim striehnut na vytlky, ale zase na radary :D
 

 

Pred pár mesiacmi som videl autosalón na prime a český redaktor sa tam rozplýval nad tým aké máme oproti Česku dobré cesty, tak teraz neviem komu veriť. Testoval tuším RAV4 v niekde v Tatrách
 

 

práve preto sa tešil že mal tú RAV4. v Čechách by nevedel otestovať výhody off roadu na cestách 1. triedy :D
 

 

Videl som ten autosalon a nepochopil som to. Mozno zrovna nasiel u nas jednu cestu, ktora nie je v katastrofalnom stave.
Ale okrem D1 su na tom cesi vyrazne lepsie. Ale zase aspon nejaku dialnicu maju...
A to nehovorim o tom, ze pri vacsich stupaniach sa aj okresky roziruju o stupaci pruh. To u nas neexistuje (resp. napadaju ma len dva priklady).
 
Hodnoť

Zastavte výstavbu dialnic

a peniaze dajte nielen na nutnú opravu ciest I. triedy ale rekonštruujte ich na rýchlosť 100 km/h ako je to v Rakúsku!
Hlavne sa pýtajte P1čiatka kedy to urobí!
 

Ja by som skôr navrhol

pánovi Priémerovi, aby na jeden póoňďaný jediný rok zastavili rozkrádanie a za ušetrené peniaze opravili všetky cesty, školy aj nemocnice. Apoň na jeden rok, aby to aspoň naoko tu vyzeralo. Chceme tak veľa?
 

Najväčšia SlovakRABOVAČKA bola

PRIVATIZÁCIA STRATEGICKÝCH PODNIKOV PRAVICOU! Aj zo ziskov týchto podnikov sa stavali a opravovali diaľnice a školy, zdravotníctvo a atď. Teraz peniaze , ktoré sú vycucnuté zo Slovače sú exportované na západ a tam sa za ne opravuje a buduje. Viď. Slovenské telekomunikácie. Sú to naše peniaze, ktoré platíme Nemeckej firme za služby. Nemec štátu neodvádza žiadny alikvótny podiel zo zisku. To musela byť kúpno predajná zmluva , ako hrom ktorú parafovala Slovak Pravica na čele s Dzurim a Mikložom.
Pod heslom, šecko štátne je na ništ, SME sa zbavili dedovizne a darovali SME ju aj štátnym západnym firmám. Viď. MEGA Talianský TUNELÁR ENel.
 

 

Ktore boli tie ziskove strategicke podniky?
Kde by bola uroven telekomu, keby ho vlastnil stat? Asi tam, kde je posta a cargo. Teda uplne v pr.eli.
 

Máš smolu, najväčšia rabovačka

prebehla vtedy, keď firmy ako VSŽ, Slovnaft, Slovakofarma, Chemosvit, SCP, ZOS, Slovenský hodváb, Železiarne Podbrezová, Biotika, Novofruct, Tatravagónka, Slovmag a mnoho ďalších bez koruny dostali od otca vlasti príslušníci mečiarovskej domácej kapitálotvornej vrtvy. A kopa z týchto pseudopodnikateľov aktuálne ťahá za nitky bieleho koňa Ficošíka v akciovke SMER-SD.
 

Nenavrhuj

konaj.Rok 2016 je za rohom.Je to rok volieb do parlamentu.Aj keď musím uznať,že návrh je O.K. .
 

Sci-fi

Zial momentalne na Slovensku este zopar rokov (desatroci) sci-fi.
:(
 

... stačilo by zastaviť

" náležitosti", ako sú zlaté padáky, dvoj až trojité platy politickým rozmaznancom, atď. - a bude na cesty, aj pozlátené !! ... :-/
 
Hodnoť

Minimalne

investicie do dopravnej infrastruktury - tuto skutocnost mozno vycitat kazdej ponovembrovej vlade.
 
Hodnoť

esteze platime dane

za cesty a nic sa snimi nerobi
 

Platíme

dane, spotrebné dane z palív, DPH aj zo spotrebnej dane, dan z motorových vozidiel, mýto a dialničné nálepky.

Asi je to málo.

Povešať tú politickú JUDr zberbu zlodejskú na kandelábre!
 
Hodnoť

Nekvalitná oprava

ciest je našim športom-myslím že úmyselne, aby bolo čo znava robiť.
Treba naplánovať dialnicu alebo aspoň rýchlostnú cestu Kúty-Trnava.
 
Hodnoť

Zase sme sa dozvedeli niečo nové...

Kedysi sa niečomu takému, ako SME hovorilo noviny. Prečo asi? Dnes už je to mienkotvorný denník. Chvalabohu zaň. Len vďaka nemu a podobným aspoň vieme, čo si máme myslieť. Bééééé
 

článok si zaslúžil aspoň pár rypacích

fráz. Napr výška ceny opravy ciest k výške rozpočtu ministerstva doprva na reklamu a marketingové služby .
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto