SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Po nehode na moste Lafranconi boli v Bratislave kolóny (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Urcite
merali rychlost na zjazde z lafranconi smer zoo
kardinal_emilius
<< < 1 2 3 4

 

v tom lepsom pripade, v horsom su zašiti pod mostom na nabrezi aj s mestkymi
 
Hodnoť

..no ak to bola vodicka v tej fabii..

..ani sa necudujem,ze tak dopadla..urcite telefon v paprci a cumela do zrkadla,ci ma makeup v poriadku..ked vidim tie zenske ako jazdia,to je katastrofa..ja nechapem,kto im dava tie vodicaky..
 
Hodnoť

dosť bolo o nehode...

teraz poďme o odchode LukOil-u, keďže tam si smetiari vymysleli pár dôvodov, prečo to nie je možné...
 

 

blbci zakazu este aj k takej teme diskusiu
Lukoil patril k mojim oblubenym pumpam spolu so Shellkou, pricom Lukoil mal u mna naviac s obcerstvenim
odchadza aj agip, ktore prevezme Slovnaft, tak nam tu uz zostanu prevazne madarske pumpy
 

Lukoil ma netankuje...

... Skor by ma zaujímal ten blbec, čo dal vyfrézovať pravý jazdný pruh na križovatke Karadžičova/Záhradnícka, čo spôsobilo v danom úseku neskutočné zápchy. V celom meste sú cesty ako tankodróm, to ich nes...e, ale to im nenapadne, že majú križovatky opravovať cez víkend a nie to v piatok rozmlátiť a potom to nechať tak! Za toto by som ich bil ako žlto, bandu jednu špinavú. Hanba im!0
 

 

no neviem ale kolajovity tankodrom na useku mlynske nivy medzi karadzicovou a 29.augusta stihli cez vikend dat do uplneho poriadku.
 
Hodnoť

prečo v debilistane

dialnica v meste nemá viac prúdov ako v mimo mesta?Aspoň o dva? Kedy objavia túto teplú vodu zodpovední? Krásny príklad na príjazde od Senca.Mimo mesta tri prúdy.V mestskom okruhu dva.qoqotistan.
 

 

preco ludia nepouzivaju hromadnu dopravu ale musia prist autom? viac ciest nepomoze, lebo bude este viac aut. chyba len obchvat pod karpaty, ten mestsky obchvat by to zvladol. a chyba zacytne parkovisko s dobrym prestupom na mhd.
 

prečo používať hromadnú

dopravu, keď sa dá ísť pešo? Prečo vôbec niekam ísť, keď sa dá sedieť doma, pestovať mrkvu a chovať králiky?No nemám pravdu?
Pýtal som sa, či je OK keď počet diaľničných pruhov sa ne vstupe do mesta zmenší resp.nezväčší?
 

 

keby sa zvacsil, co sa dosiahne? akurat sa budu zlucovat pruhy miesto pri znacke Bratislava az pred mostom. A podla mna sa pocet pruhov zvacsuje, z 3 sa zvysi na 4, 2 idu na most a 2 idu cez roznavsku, racianske myto, ptronku az na D2. A teoreticky sa este dalsej rozdelia na vajnorsku. Nie je problem mestska dialnica s dvoma pruhmi ale stale nespraveny realny obchvat BA popod karpaty a od senca po hranicu s rakuskom.

A odpoved k MHD a jej konkurencii - je to sliepka vajce problem, mhd nie je lepsia, lebo nema dost zdrojov od ludi a ludia nie su ochotni platit, lebo nema kvalitu. Vacsie peniaze idu na udrzbu ciest pre auta ako na rozvoj mhd (tym myslim aj primestsku a vlaky). Takze kto zdvihne ruku na presypanie penazi z udrzby dialnic do investicii do mhd? (ano, moze sa menej kradnut a bude viac penazi, ale ze sa to stane tomu veri leda tak nainvy tupovolic)
 

 

možno preto, že MHD (a hromadná doprava v kraji celkovo) nie je konkurencieschopná voči automobilovej.

časovo ani kvalitou, a to napriek problémom na obchvate, zápcham hlavných ťahoch každé ráno a problémom s parkovaním.

ľudia idú cestou menšieho odporu.
 
Hodnoť

Zhustená premávka?

Ten dnešok by som rozhodne nenazýval "zhustenou premávkou": http://*****/Bqvf0F
 

 

skor najvacsou kolonou v BA za posledne roky
 
Hodnoť

 

dnes pre istotu nehoda na prístavnom (pravdepodobne v oboch smeroch) plus to obmedzenie pred avionom = zase zapchatá celá D1 od zlatých pieskov po einsteinovu v oboch smeroch...
 

<< < 1 2 3 4

Najčítanejšie na SME Auto