SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Jaguar XE bude najdôležitejším modelom značky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Nechcem predbiehat, nazivo som ho nevidel, ale podla fotografii sa mi velmi paci. Uz sa tesim, ked sa zacne prezentovat, skusobnu jazdu si iste nenecham ujist. Model XF povazujem za super, ale zbytocne velky pre mna.
 
Hodnoť

jaguar sa vracia na spickove pozicie

posledne modely jaguar su naozaj excelentne, predovsetkym dizajnom prevysuje nemecku konkurenciu o japonskej ani nehovoriac. Vyrazne sa uz zlepsila aj ponuka motorov, jazdne vlastnosti su skvele, k tomu vynimocna charizma a uz aj vysoka spolahlivost. Po zavahani s modelmi S-type a najma X-type je jaguar zasa tam, kde patri.
 

Jaguar dostal volne ruky

Uz nemusi zdielat komponenty Ford a preto ta zmena. Ale nebolo to hned. Uz davnejsie je to uz tam, kde Jaguar patril a ma patrit. Ci technikou, alebo designom. Uvidime, ako dlho im TATA ponecha volne ruky. Jasne, pokial budu auta nosit bubaky. Jaguar, Range Rover, Aston Martin, ale aj Bentley ci Rolls su dokoazom toho, ze anglicki konstrukteri stale vedia naviazat na usepsne roky, len musia mat dobry management a ziadne odbori, co ich zaciatkom 70tych rokov uplne potopili. jediny to prezil Morgan.

XE naozaj velmi pekne a zrejme za tu cenovku od 33000 vazny konkurent BMW 3.

Este by autosme mohlo dat jednu velmi, ale velmi vydarenu novinku - najkrajsi Mercedes - Mercedes AMG GT 2015, konkurent eF-ka.
 
Hodnoť

A dufam, ze tam nedaju

elektronicku brzdu:-(
 
Hodnoť

auto

to bude asi skvele len kde sa podel Jaguar.
 

Ale no, jaguar

v tomto aute je jasny. Nadvazuje na vsetky tradicie - vynimocny dizajn, emocie, skvele jazdne vlastnosti aj vykony, osobity sarm. Keby si si pozrel dizajn detailne, objavil by si, ze naozaj vychadzaju z vlastnej tradicie. Ale chce to ozaj vnimat detaily (nemyslim to v zlom), lebo naozaj na prvy pohlad tam tradicny jaguar nevidno. Ale je tam.
 

nuz

s trochou nadsazky tam je z DNA jaguara mozno len logo. je tazka doba pre auta ktore boli nezamenitelne a svoje. Jag bol jednym z nich.
 

ma toho viac

aj ked suhlasim, ze odklon od tradicnych tvaro je vyrazny, V kazdom pripade si ale zachoval jedinecnost a celkom jasne sa lisi od ostatnych znaciek. No a z DNA jaguara je tam aj technika - skvele jazdne vlastnosti, silne motory a velka zabava za volantom pri vysokej miere komfortu.
 
Hodnoť

Jaguar XE je pekné indické auto

Som prekvapená dizajnom indického Jaguara. Pamätám si, ešte keď súkromnú firmu Jaguar vlastnili občania/poddaní zo Spojeného Kráľovstva Veľkej Británie a Severného Írska, že dizajn modelu X-TYPE (2001-2009) nadväzoval na model ***** z roku 1968 a bol taký sympatický, že ho vo verzii kombi šoférovala súkromne aj Jej Kráľovská Výsosť Alžbeta. Som zvedavá či teraz prestúpi do indického Jaguaru XE.
 

Indicky Jaguar?

To akoze len preto, ze ho vlasti TATA?
Nic v zlom, ale to co obsahuje to auto ako aj ine JLR su z roznych casti sveta, ale prevazna vacsina je UK.
JLR LTD vyraba v Castle Broom, Solihul, Hallewood. Je UK managment, UK dizajn, UK robotnici, dokonca UK steel z TATA Steel (byvaly Corus). Ale JLR, vyssie rady, to je alluminium body.
JLR otvoril vyrobnu v Cine, chysta sa Brazilia a pokial ma pamat neklame, tak bude nieco aj na Arabskom poloostrove.

Predtym ich vlastnil Ford, ktory si urobil z JLR pomaly vyrobnu dielov.
Ci by si sadla Alzbeta do indickeho Jaguaru? Ano, konkretne specialne pre nu vyrobene JAG ***** v ktorom jazdi aj Prime minister a popularne su aj Range a Land Rover v Royal family.
XE by bolo male.
 
Hodnoť

tazke rozhodovanie

Totoq abo Q50 BW...
 
Hodnoť

XF vs XE

Bol som rozhodnutý skúsiť XF, zabrzdil ma dieselový 3,0 litrový 6-válec, ten som v predchádzajúcom aute už mal a ak človek nenajazdí ročne aspoň 50-tisíc km je tento motor zbytočný. Nový dvojliter v XF sa mi zdá byť na toto auto slabý, preto som veľmi rád, že prichádza XE. Elegantný design, osemstupňový automat, kontrólny a stabilizačný systém, muzika..... len dúfam, že bude aj podvozok hodný Jaguára.
 

Mal si skusit XF 2.2. Ma vynikajuce

Parametre. Ja si XF 3.0 neviem vynachvalit. Vynikajuca spotreba, "strasiak" v podobe zadneho nahonu zatial bez problemov (len jedna zima) a ked by bola dieselova 4x4 tak nevaham ani minutu... Toto sa mi zda male a aj by som isiel do tohto segmentu, tak by som kupil Infiniti Q50 s benzinovym hybridom a stvorkolkou....
 

 

Len s tou 2.2 by mal pezota v jaguari a viem si predstavit, ze to niekomu moze vadit imidzovo.

Tuna ma zaujala ta benzinova V6. Vie sa aky bude mat objem?
 

standardne to ma (v XF)

3 litre v XF. maju aj V8 4.3...
 

XF vs XE

300C tiež nemal problém so zadným náhonom dokonca tvrdím, že na zasneženej diaľnici to bolo najlepšie auto, podvozok a motor CRD super len tá spotreba s 5- rýchlostným automatom cca 7,9 - 8,5 na 100 km. Prosím Ťa ako skutočne vychádza spotreba u XF, ale bez prikrášlenia.
 

priemer mam 7.5...

dialnicu pri 148 km/h a mesto slusne 50/60. Ked to resetujem tak na dialnici to ma v pohode 6.5 a mesto nieco pod 8l.... Mal som bezinovu 3.5 - 5 rychlostny automat a mesto bolo 13-14....
 

predpokladam, ze pises o 3.0 D alebo DS

lebo je aj 3.0 benzin, ale ten hlta viac. Ja mam 3.0 DS a velmi podobne spotreby, po cca 30 000 km to trocha kleslo, takze ja mam teraz priemer 7,2. Na dialnici tiez asi 6,5, ale sok som zazil, ked som isiel do Strassbourgu po D dialniciach a z toho dobrych 250 km som isiel v rezime 180-240 podla premavky, pricom 240 vzdy len par sekund, hned bolo treba brzdit a po par minutach zasa sup na 220-240. Ten sok bol v tom, ze celkova spotreba (zvysok, t.j. cca 750 km som isiel tachometrovych 136) bola 7,3 l! Inak pri Mnichove sa mi podarilo rozbehnut sa nachvilu az na 255:). Skvele auto, radost jazdit, presne ako pises, dokonca aj v zime na snehu.
 

D, DS som vylucil aj kvoli

Ficovej dani... 202 kW sa mi zdalo privela aby som dal statu dalsie zbytocne peniaze...
 

Chapem

ja som kupoval tesne pred zavedenim registracnych poplatkov... Tak vela stastnych km.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto