SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test: Suzuki Swift Sport vás nebude mrzieť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

R19?????

Nezdá sa mi že tam sú 19 ráfiky....
 

opravene

bol to preklep samozrejme. ospravedlnujem sa
 
Hodnoť

nechapem (preklep?)

clanok obsahuje nasledovne:

Kto bude namietať, že výkon 136 koní je na vyžitie v malom športovom aute málo, ten určite patrí za volant Swiftu Sport.

A tiez, ze Swift Sport ma 136 koni.
Takze ta citovana veta nedava vyznam.
 

 

Ja som to pochopil tak, že ten, čo bude namietať, nech sadne za volant a presvedčí sa, že námietka bola neadekvátna realite.
Šikovné autíčko a má nádherné disky.
 

 

Treba to chapat tak, že ten kto nesuhlasi s tvrdením, že 136 koni je malo, patrí za volant tohto suzuki..
 

tak toto beriem :-)

a sa trosicku hnevam na seba, ze mi nedosla ta pointa na prvy krat :-)
 

 

to sa obcas stava:-)
 
Hodnoť

 

no taaak pan Chvala:
co je uzasne, vynimocne na spotrebe 6,5 litra pri beznom kombinovanom jazdeni so 136 konmi v aute ktore vazi tonu a 50kg???
 

 

To, že je to atmosférický benzínový motor, žiadne turbo, ale poctivá nefúkaná jedna šestka. Určite dáš aspoň tri príklady podobnej spotreby pri podobnej konštrukcii motora a auta. No daj!
 

uzasne, vynimocne

ako som hladal, tak som hladal, ale ani jeden z tychto privlastkov som v clanku nenasiel. Tazko sa potom diskutuje, ked si nieco vymyslis a nasledne sa pytas, preco to autor napisal...
 
Hodnoť

Na tento Swift Sport

pocut vsade iba chvalu ( nemyslim Rasta ). Za tie peniaze fakt velmi dobre auto!
 

 

Presne tak. Kamarát pri výbere hotheču prešiel skoro všetko vrátane Swiftu Sport a hoci vybral inde (Golf GTI), dodnes nedá na Swifta dopustiť; charakterom, zábavnosťou a jazdnými vlastnosťami je to plnohodnotný hothatch a deficit výkonu pociťuje iba ten, kto (súc navyknutý z dnešných turbobenzínov) očakáva silný záťah odspodu a nie je ochotný počkať si na výkon vo vysokých otáčkach.
 
Hodnoť

 

mal som predchadzajucu generaciu svista (klasiku, nie sport) a fakt je to motokara na znackach. dat tam tu ich dvastvorku, tak z toho vystupuje vyrehotany aj najvacsi frflos. na rovnej ceste mal navrch barsjaky adolescent na oturbenej tatkovej pyche, ale v zakrutach sa na to chytalo len maloco. v pribliznej cenovej kategorii prakticky nic.
nekazilo sa to, sranda s tym bola, na dnesne pomery super spatna vazba, naklady nizke, poistka relativne nizka... jedine co mi vadilo, ze som to par rokoch uz skor volal 'madarska hrkalka' ako 'moj svist'. slusne povedame, odhlucnenie nie je silnou strankou japoncov. ale aspon to nie je tak gumene ako skodovice :)
 
Hodnoť

 

Nerozumiem ako sa toto môže niekomu páčiť - chápem, že každý máme nejaký vkus a preferencie, ale toto... škatula malá z ktorej nebude nikdy športové auto. A ešte je to aj škaradé. Všimol som si, že su to ľudia radi "tuningujú" a potom to vyzerá ešte horšie. Krídlo z toho dobré auto neurobí. Z .... bič neupečieš :-)
 

 

ne nahodou neupleties? :D
 

 

su aj krajsie auta, ale do skaredeho to ma rozhodne dost daleko. a ze sa trafili do vacsinoveho vkusu je zrejme aj z predajnych vysledkov. urcite na tak malu znacku bez vyrazneho partnera (kedze priatelstvo s VW sa nepodarilo). svedci o tom aj ako sa v jednej firme zeny hadali o svista, len aby nedostali zostavajucu fabku :)
aj to, ze to ludia radi 'tuunujuu' je len a len dokaz dobreho auta. je to lahke, s dobrym motorom, zabavnym podvozkom... vacsina tuningu je zmiesna, ale trapnejsie su vytunene fabky, ktore v kazdej prudsej zakrute zaklaknu na vonkajsie koleso tak ako keby sa chceli postavit na cumak.
 

sportove

auto nie je to s menej ako 8 kilami na 1 konsku silu, ale prave to, co ma dobru odozvu na plyn, vyborne brzdy, podvozok rychlejsi ako motor a mechanicky samosvor. Z tohoto hladiska je swift sport naozaj sportove auto. Co sa toho motoru tyka, je to tak akurat na hranici moznosti atmosferickej jednasestky, aby bola este povazovatelna za spolahlivu a zaroven majitela nevyzmykala do poslkedneho centu na prevadzkovych nakladoch. 136 koni je asi to maximum. Dalo by sa aj viac, ale to sa potom mozme opytat nejakeho majitela civicov, kolko ich stoji znackovy servis v predpisanych intervaloch, ked ich milacikovia maju red line niekde pri 8500 az po 9800 rpm.
Ja si myslim, ze tento swift je za tie peniaze naozaj vyborne auto.
 

 

Trosku ta poopravim, hondy uz davno nerobia take vysokootackove motory, tie su z 90 rokov a civic nikdy nemal obmedzovac za 8000 ot. Takze ziadne predpisane intervaly a znackovy servis. Tie motory su povazovane za jedny z najspolahlivejsich vsetkych cias, pri dobrej udrzbe je takmer pravidlom min. 300 tkm bez nejakej vaznejsej poruchy, len menis olej a filtre. 1,6 vti mali 160 HP
 

 

https://www.youtube.com/watch?...
ide to pekne nad 8k...
integra dokonca viac
http://honda-type-r.com/photo/...
 

 

Par don, niektore verzie 1,6vti motorov mali obmedzovac v 8200-8250 ot....
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto