SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvá jazda: Škoda Fabia ostala sama sebou, je však krajšia a výborne jazdí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Hodnoť

aj tak sa bude predavat ako teple rozky

...asi jediny motor by som do nej bral ten 81kW, ale to sa isto bavime o uplne inej cene, ktoru by som za toto auto bol ochotny zacalovat. Apropo, dizajn sa mi celkom paci...
 

zaujímalo by ma

kto vymyslel motor s výkonom 81kW pre slovenský trh aby kvôli 1kW si pri prvej registracii zaplatil namiesto 33eur 167eur tá dodatočná daň nemá chybu....
 

Skor opacne

Vyrobca neberie ohlad na daky krpaty SK trh s par tisic vozmi predanymi... A povedzme si ze pri cene 10tis evri je 167evri poplatok zanedbatelny a jediny problem je ustrazit aby tie vybrane peniaze boli pouzite efektivnejsie ako na daku limuzinu do NDS alebo podobne... Ja nemam problem zaplatit daku navyse dan ked je v porovnani s cenou noveho auta smiesne 1% povedzme, v Rakusku zdieraju vodicov vyraznejsie pri kupe new caru aj ked tam su samozrejme aj ine platy ale potom vidno ako makaju na kvalite asfaltu pripadne rozsirovani pruhov.
 

cize si vlastne

napisal a potvrdil co pisal freefly - na sk je vzhladom k platom a minutym (ukradnutym) peniazom, ta dan vysoka... :)
 

ono je skor

otazka, kto vymyslel tu dan na prvu registraciu auta. Aj tak to vyhandlujes s predajcom.
 

 

a hlavne ktoru vy banu hlavu napadlo aby to platilo aj pre jazdenky?
 

 

Pre jazdenky všeobecne to neplatí. Iba pre dovezené a ich prvú registráciu. Prečo nechceš dať zarobiť nášmu svojstojnému štátu?
:-)
 

 

Ono dokonca, ak sa panovi to nechce platit za jazdene, tak moze sa obratit na ustavny sud, pretoze tato dan je v rozpore s nariadeniami EU, nakolko je tu diskriminacia v ramci trhov EU a taktiez porusenie nariadenia EU, ktore hovori, ze tovar uznany na to urcenou instanciou v jednej krajine EU musi byt automaticky uznany aj vsetkymi ostatnymi krajinami EU bez ohladu na ich miestnu legislativu, co v tomto pripade je jednoznacne v rozpore, takze ak to niekto naozaj chce riesit, tak to vyriesit aj dokaze, akurat je otazka, kolko casu potrebuje nas najvyssi sud, pokial rozhodne (spravidla mu to trva aj niekolko rokov) a ad2. kto da podanie.
 

tie

jazdene auta myslim v Madarsku museli od registracie oslobodit. Neviem, ako to ze, to u nas stale plati. Nedavno som pozeral jeden youngtimer zo 74 roku a registracny poplatok 1157 euro do precedovej kasy:-(
 

 

lebo chceli mat pekne cislo v konoch - 110
 

 

Mňa by zas zaujímalo, prečo si veľké percento Slovákov myslí, že sú stredom vesmíru a že sa nejaký výrobca orientuje a zariaďuje podľa obyvateľstva a zákonov nejakej banánovej republiky?

A to vôbec Škodu "nemusím" a ani by som si ju nekúpil.
 

 

Dizajn fajn, osobne by som bral bez motora alebo s obstaroznymi 1,9 tdi, ci 1,4 16v.:-)
 

 

Kto chce auto s 81kW, ten nech si nekupuje Fábiu. A kto chce Fábiu, nech si nekupuje 81kW. Llebo za veľa peňazí dostane málo muziky.

Keď mi nestačí druhá najhoršia výbava a druhý najslabší motor, treba sa obzrieť po vyššej triede.
 
Hodnoť

čo

neospevujete tzv starý VW fabiu aj tu ste oslavovali,toto je len tiež prditko len..
derivát volkswagenu a predražený...
 

 

Nech žije elantra , už si spokojný ty lolo ? :)))
 

 

Sa zastrel ty *****
 

A do Elantry

ti už domontovali aj RDS na rádio? xD
 
Hodnoť

 

Nárast do šírky o 9 cm.
Nárast priestoru na zadných sedadlách o 2 milimetre.
To nedokáže hocikto. :-))
 

len dodam

len dodam, ze doteraz bola fabia o 10cm uzsia, ako bezne auta v danej triede, takze po "naraste" je stale o 1cm uzsia...
 

To preto

aby obchodacik nejakej malej firmicky v takejto bielej strele prezil svoje vychutnavanie si zakrut na tomto sportiaku. A moznoze je aj nepriestrelna, aby ju mohli kupovat v nasich tendroch policajtom.
 

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Najčítanejšie na SME Auto