SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na dvoch pruhoch si vodiči robia tri, Bratislava má štvrté riešenie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

hmmmm

To je super, vedia o tom riešia, vymýšlajú, ale nevyčlenia prostriedky na to? Čiže vlastne len mlátia prázdnu slamu. Raz sa to bude musieť tak či tak zrealizovať.
 

 

Presne o to ide v Bratislave.
Magistrát povoľuje veselo výstavbu čiernych stavieb a rúbanie lesoparku, ale riešiť problémy obyvateľov a najdôležitejšej dopravy, už nie.
Potom sú ľudia nútení si sami vytvárať riešenia v podobe troch pruhov, aby sa aspoň ako tak zvýšila plynulosť a neupchávala sa celá doprava.

Magistrát to ticho toleruje ale problém nerieši, potom na to doplácajú tí, čo nevedia...

Hlavne, že bude obojsmerná električka, juchú...
 

presne, len pozemky predavat pod cenu

nic ine sa nerobi, len sa vymienaju alebo predavaju pod cenu pozemky, ale rozkrada cez upratovanie, predrazene tendre ..
.
inak rozsirenie tomasikovej a krizovatky ruzinovskej malo vyzerat takto .. az po maximiliana hella
.
http://www.dialnice.info/galle...
 

 

Veď to riešia len 12 rokov. Dvanásť rokov!!!
 
Hodnoť

A riesenie ako na Radlinskeho,

by sa pouzit nedalo?? Mam na mysli v danom useku vylucit individualnu osobnu dopravu :)
Takto sa chystaju riesit dopravu na Radlinskeho a vraj to zachrani celu nefungujucu MHD. Aspon tot nedavno pisali aj burlivo diskutovali.
A co tak zosobnit peniaze za zbytocne vybudovane obratisko elektriciek do Petrzalky? A z tychto penazi postavit tak dlhy odbocovaci pruh, kolko peniaze vydrzia (len aby to nedopadlo ako s tou integrovanou zastavkou, kde styri rakety betonu na vyvysenie zastavky a pat kyblov cervenej farby stalo 150 000 EUR). To by potom odbocovaci pruh predlzili o 20 cm.
Staci predsa volit toho, co je slusny, nie?? Ten toho pre Bratislavu spravil uplne najviac, alebo nie??
 
Hodnoť

Ruzinovska - Tomasikova

Na tuto krizovatku som bol upozorneny domacimi (nie som z BA). Preto som sa vzdy radil tak, aby sa vytvorili tri pruhy, az prisiel za mnou jeden rychly expert tlaciaci sa cez vsetkych (lebo on sa ponahla), ktory odbocoval vpravo. Tresol mi svojim spatnym zrkadlom do mojho a vzapati musel zastat, lebo pred nim boli auta. Nechcel som ten naraz riesit, len som pokrutil hlavou, jeho reakcia ma vsak sokovala. Ten mliecniak s vyholenou gebulou mi za odmenu ukazal prostrednik - a kvoli takym deb1lom sa tam odteraz budem radit podla pruhov namalovanych na ceste
 

Takyto expert

ta moze zastihnut kdekolvek. V kazdom pripade spominane radenie do 3 formacii naozaj vyrazne urychluje prejazd cez tu krizovatku - sem tam sa objavi nejaky ignorant, ktory to cele pokazi a spomali ;-). Este aj policajti to chapu, toleruju a sami tak stoja, sanitky idu cez kolajnice. Ohladuplni vodici to musia zvladnut bez problemov. Toto je pripad, ked je drobne porusenie predpisov rozumne...
 
Hodnoť

nadhera

takze ak tam pride vodic nepoznajuci pomery dostane "naklep" od nedockavych vodicov.
cele zle
trpezlivost asi na BA cestach nepoznaju a pritom po tolkych rokoch si uz mohli tu empatiu "vypestovat"
 

nieco ti prezradim

tu trpezlivost na cestach asi nepoznaju mimo BA vodici, nakolko ludia byvajuci v mestskych stvrtiach vo vacsine chodia mhd. Tie auta, ktorymi su vytvarane rano spicky na hlavnych tahoch v meste su prave ti mimoBA vodici, ktori sa sem kazde rano tlacia. Specialne krizovatka tomasikova ruzinovska je jedna z prvych velkych krizovatiek na zaciatku BA z juhovychodneho smeru, kde sa kazde rano tlacia CPckari z madarskych dedin z okolia..
 

 

az na to ze to nie su madarske dediny. toto su lazosi z kvetoslavova, miloslavova, mostu prBA apod. ktori si v strede pola postavili bungalow. a idu sa potom stazovat ze je premavka v meste, ze nevie pri praci parkovat zadarmo, ze im nad hlavami lietaju lietadla a to letisko by mali zrusit a podobne bludy.
 

Hmmmm

Čiže čo? Vstup do BA bude výhradne pre obyvateľov žijúcich tu? A najlepšie zakážeme aj tranzit medzi jednotlivými časťami BA?

Ten kto chce bývať v rodinom dome má čo urobiť? Kúpiť si v centre napr. na Obchodnej ulici 10 árový pozemok a postaviť si tam domček? Je bežné, že mesto sa takto "rozrastá", problém je, že u nás je tá závisť a sebectvo .... Ja som z BA ty si z Dediny tak si menej cenný, pre Bratislavčana áno , pre ostatných nie atď.

Problém Bratislavy je doprava, a to hlavne MHD, ktorá je vo väčšine prípadov nepoužiteľná. Z jednej strany BA na druhú sa dostaneš MHD za viac ako hodinu pričom autom za 10min .... Plus MHD musíš prestupovať X krát často. ... Aj z tohoto dôvodu veľa Bratislavčanov zobere radšej auto ...
 

 

moja reč, síce nie som z BA ale podobný problém je všade, chýbajú záchytné parkoviská, kde by človek svoje auto odstavil a mohol pokračovať MHD. Nedávno som bol v Prešove, chcel zaparkovať pri SAD - nemožné, pri železnej stanici -benzinová pumpa shell, autoumývareň, tak som tam krúžil ako sup, kým som nenašiel miesto pri Baumaxe čo oproti železničnej stanici...
O organizácii MHD radšej pomlčím. Nikdy nezabudnem na moju skúsenosť dostať sa z P.Biskupíc na železničnú stanicu
 

 

A v čom tam bol problém? Z Podunajských Biskupíc sa normálne dá dostať na Hlavnú stanicu s jedným prestupom, dokonca viacerými spôsobmi. A aj s čakaním na prvý spoj ak si nepozrieš kedy idú a len tak prídeš na zastávku by to nemalo trvať ani hodinu.
 

 

Ze ani hodinu.... :D lebo kazdy sniva ist skoro hodinu z okraja mesta do centra, z podunajskych do devinskej to moze byt aj dvakrat tolko a to sa mame tesit ze je to len tolko? To kebyze utekam som mozno rychlejsie ako MHD, auto aj bicykel su neporovnatelne rychlejsie, tu jednoducho vedie individualna doprava lebo mhd je na, nema ziaden koncept, v spicke ide elektricka 5 kazdych 8 minut, castejsie jednoducho nechodi, vsak preco by chodil nejaky spoj na tej trase castejsie, asi tam nikto nechodi... Hlavne ze tu je milion liniek, kazda chodi inak a niektore raz za hodinu, ano raz za hodinu v bratislave, a ten autobus nechodi cez vikendy a dalsi chodi len doobeda tri hodiny, naco to je dobre? Nebolo by lepsie spravit menej liniek s dobrou trasou, ktore by chodili casto? A stale rovnakou trasou aj v noci?
 

 

Z Biskupic sa da na Hlavnu stanicu dostat aj priamo bez prestupu a pohodlne. Len ten interval vlakov je trochu dlhsi :-)
 

 

problém bol v tom, že mi poradili ísť na mlynské nivy a potom prestúpiť, lenže mi nikto nepovedal, že v popoludňajších hodinách nestačia dve hodiny dostať sa na ž. stanicu. Na mlynských jednoducho som sa nedostal do autobusu, surovo ma vytlačili, kým som sa spamätal a zavolal taxi ušli mi až 4 spoje
 

 

Nikdy som z jedného konca BA na druhý necestoval MHD viac ako hodinu (i keď je pravda, že tom tak nikdy necestoval v špičke) a nikdy sa mi to nepodarilo autom dať za 10 minút.

Len na porovnanie, taká relácia DNV, Milana Marečka - Vrakuňa, Hronská:
autom podľa Google maps: 23 minút
MHD podľa iMHD: 49-53 minút s jedným prestupom
 

Re

plus 2x cakanie na spoj, plus cesta peso na / zo zastavky plus riziko (resp takmer istota), ze planovac imhd sa myli, pretoze niektory zo spojov nepojde presne a cakanie na prestupe sa znasobi... Pre mna je mhd prijatelna iba cez vikend, ked mam more casu a cesty aj busy su prazdne.
Riesenia vidim v dvoch rovinach: motivovat (k uzivaniu MHD) zlepsenim kvality MHD a demotivovat (od uzivania IAD) zavedenim parkovacich poplatkov v sirsom centre mesta.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

tak zatial bludy potis len ty. mozno nevies, ale medzi tymi lazosmi je kopec bratislavcanov, ktori tu prenajimaju svoje byty a odstahovali mimo bratislavy. a mas aj dalsiu tazku logicku vadu vo svojom prispevku. nim si chcel povedat, ze keby vsetci byvali v bratislave, tak by problem s premavkou a parkovanim nebol?

a s tymi lietadlami a letiskom je uz totalny blud.
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto