SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pre pokazené sťahovanie okna neprešiel cez STK (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť

to snad nie....

>> "Aj pokazené sťahovanie okna je vážna chyba"
Nepoviem, ze na strane vodica, ale spolujazdec...??

>> "Sťahovacie okná ale pomáhajú vetrať kabínu vozidla. Ich nefunkčnosť môže znamenať napríklad zhoršenú kvalitu vzduchu a za istých okolností aj ohrozenie vodiča či spolujazdcov."

to su co za perly toto? akoze nemame cirkulaciu vzduchu z inych zdrojov?? to su veci, to su veci.... asi vyhodim klimu a zapcham prieduchy, aby ma to nahodou nelakalo "vetrat" inac, len oknami


jediny priklad vetrania oknom je, ze niekto z posadky konzumoval pred jazdou strukoviny al. kapustu, tak potom produkty jeho traviaceho systemu naozaj MOZU OHROZIT BEZPECNOST posadky :)
 

treba zverejnit firmu

A trh sa s tym vysporiada tak, ze tam ludia nebudu chodit. Sice musia dodrzovat nejake pravidla, ale za okna mu mohli dat len upozornenie. Dali mu najvysiu, aby sa nabalili na opakovanej navsteve. Nato trh odpoveda krachom takej firmy, lebo inych je stale dost. Nas zakaznik, nas pan. Len to by slovac nemohla byt dosrana...
 

 

dovod je totalne jednoduchy... technik nenasiel na palubovke polozenu obligatny papierik (10/20) a jesitne sa nas...pardon nahneval, ze co si to pan majitel dovolil... tak mu dal sancu na reparat do mesiaca...
 

STK je potrebná - ALE

samotná tá kontrola je smiešna - už len preto že ked vidím ako sa technici usmievaju ked k nim prichadza "ujo" na S120 - tak som mal takú zvlastnu predtuchu ako to bude :) ... Ujo nepresiel lebo , lebo , lebo , lebo - tak na budúce ... Prišiel ujo na žiguláku - očividne stav toho vozidla bol horší oproti ujovi na S120 - mal hrdzu kam sa človek pozrel , po 10 min. co čakal pred vstupom - za nim ostala "značka" oleja :) ,... Nedalo mi a spýtal som sa či prešiel - prešiel - stale plati : kto masti ten ....
Kamery na STk su asi taký biznis ako takmer vsetko co sa u nás robí - cieľom je zarobiť za dodaní/ montáž/ cene práce - účel je až druhoradí a je jedno či sa bavíme o zmyslu umývania dopravného značenia raz za rok po daždi - alebo plátaní výmoľov.
Názorný príklad "opravy" električkovej trate na hlavnej železničnej stanici v Bratislave . Riešenie - dočasné podľa slov kompetentných - to ze dlhu dobu tam vôbec nejazdili a že náhodou "sa to" dočasne opravilo pred voľbami - je sakra náhoda
Tak ako v rádiu donekonečna chodi v tomto čase reklama na zamestnanosť /nezamestnanosť :)
Súvis je rovnaký - NAOKO
 

Keby tak dôsledne konali aj iné kontroln

orgány ako NKÚ a rôzne inšpekcie. Ale nie, tie ostatné kontrolné orgány nič nekontrolujú, a ak už niečo musia, lebo sťažovateľ je neodbytný, tak aj tak to zametú pod koberec. Jediná šikana je na motoristov. Ešte aj kamery. nech namontujú kamery do kancelárií NKÚ. STK a EK, bu z€ rá cia. A smradľavé Avie, LIAZky, Tatry , Pragy aj tak jazdia . Keby STK a EK neexistovali, nič by sa nedialo, všetko by bolo rovnaké.
 

Avia, Liaz, Tatra

Okrem uvedených vozidiel jazdia aj smradľavé Trabanty. Mal by si vedieť, že každé vozidlo bolo schválené v nejakom čase a vtedy platili určité normy. Ak vozidlo spĺňa predpisy v tej dobe platné, prejde cez STK a EK. Ak vozidlo predpisy nespĺňa je "smradľavé" a súhlasím s tebou že na ceste nemá čo hľadať.
Napr. na Š120 nie sú na zadných sedačkách bezpečnostné pásy a vozidlo cez STK prejde...
 

STK EK , zbytočnosľ

Trabantov a Š1203 je málo, tie mi nevadia. No Avií, Tatier, Liazok je stále dosť. A tiež ide o princíp, starý smrad prejde a nové auto s nízkymi emisiami bu z€ ru jú.
Všetko ide spraviť ak sa chce a naopak. Najspravodlivejšie by bolo, keby cez emisie prešlo každé auto s tým, že by malo určené počet km/rok podľa emisií. A smraďosi by si potom veľa nezajazdili. No nechcú tak spraviť, radšej budú bu z€ ro vať.
A dodávam, keby aj NKU a iné kontrolné orgány a inšpekcie sa tak činili ako STK EK.
 

 

Zdôvodnenie vetraním je poriadny nezmysel. Ja oknom vetrám, len keď auto stojí, alebo sa vlečiem v kolóne. A keď sa nedá otvoriť jedno okno, tak sú tu ešte (väčšinou) ďalšie tri.

Ako závažnejšiu chybu by som to videl, keby sa okno samovoľne otváralo počas jazdy.
Ale že sa nedá otvoriť okno spolujazdca (ktorý v aute ani nemusí byť), tak to je skutočne banalita. A pri takomto posudzovaní je TK buzerácia.
 

O tom vetraní

napísal Novotný, nie technik STK. Sú aj iné, bezpečnostné dôvody, prečo to musí byť funkčné. Vetranie je blbosť. Ale za to predsa môžu ***** Slováci, ktorý musia podvádzať za každú cenu. Radšej dá 20€ technikovi, ako by si za 25€ dal opraviť závadu. Radšej dá 50€ technikovi, aby prešiel s nefunkčnými brzdami a riskuje, že za zabije on, alebo zabije on niekoho, ako by mal dať 45€ za opravu bŕzd. Holt, Slovák je už raz taký. Toto je nepochopiteľné a nie to, že mu niekto našiel závadu a dal mu čas na opravu.
 

Veď to...

...každoročne sú na cestách desaťrisíce nehôd kôli technickému stavu vozidiel a čo horšie, plné jarky krvy okolo ciest od obetí zlého technického stavu...
 

 

nice irony:D
 

 

Máš pomýlené anglické slovíčka. Nie nice irony, ale stupid irony. Douč sa.
 

RE

Ty sa douč angličtinu, ty otrok...
 

 

Nejaký gastarbeiter ide niekoho poúčať o cudzom jazyku - aké smiešne :-)))
Umy tie riady poriadne, nech ťa zase nevyhodia z práce, ako minulý týždeň, ty otrok!
 

 

Pekne napisane - tych nehod co sa takzvany `zly technicky stav vozidla` o ne aspon obtrie je jak safranu!
(ani sami organi a uradnici nevedia poskytnut relevatne cisla)

ale zato onanuje sa okolo toho VYDATNE! :o(

nieco podobne ako s PZP, samotni fizli priznavaju, ze sa im akosi nedari zachytit tu `obrovsku armadu nepoistenych vozidiel` v premavke, a ze sa jedna pravdepodobne o nepojazdne vozidla odparkovane niekde po sukromnych dvoroch)
...ale to nebrani robit uradnickom okolo toho permanentne haloooo a buzzerovat obcanov.
 

 

Teraz nenapíšem príspevok ako oddpoveď iba tebe, ale všetkým jednoduchým, ako si ty.

Máme tu STK, ako jednu z inštitúcií, ktoré ako-tak zabránia autám s nevyhovujúcim technickým stavom dostať sa na cesty a ohrozovať ostatných účastníkov cestnej premávky na životoch.
Hlupák sa "zamyslí" a vypotí kravinu typu: Načo sú nám STK, keď percento nehôd, zapríčinených zlým technickým stavom vozisiel, je minimálny?

Inak povedané, týmto simpletonom (poznámka pre nich: simpleton je jednoduchý človek, človek, ktorý svojím rozmýšľaním nepresiahne dĺžku svojho nosa") nikdy nepochopí, že to percento (poznámka: percento je... ale nechajme to) je nízke PRÁVE PRE INŠTITÚT STK.

No čo - ako hovorí Werich: "Lidi jsou různí - ponejvíce hov a da".

Mňa osobne naozaj zaráža, že ľudia dokážu takto spr o s to rozmýšľať. A je ich veľa!
Iný príklad: Komunisti okolo Fica tvrdo limitovali podmienky, za akých môžu fungovať DSS-ky a teraz vykrikujú, že "Aha, aké zlé výsledky dosahujú!"
Pre simpletonov: Komunisti okolo Fica odrezali psovi tri nohy a teraz vykrikujú, že "Aha, ako ten pes pomaly behá!"
Tlieska im 40% ľudí. Strašné.
 

 

No dobre, ja napisem teda prispevok nielen pre teba, ale aj pre ostatnych `zlozitych` fanatickych regulatorov...

Mame tu STK, ako (dalsiu z mnoha) institucii, ktore sa tvaria ze zabezpecuju blaho obcanov. Keby si nebol taky hlupak, tak by si svoje `argumenty` postavil aspon stylom `statistika pred STK a po STK` resp. aspon statistika `krajiny s buzerativnou STK vs krajiny bez STK alebo len formalnou`...
To sa SAMOZREJME NESTALO!

Ludia su samozrejme prirodzene sebecki, a kedze v tych autach sa predstav si vezu hlavne ONI a prvou jasnou obetou su prave oni - tak je ich vlastny zaujem aby sa nehody kvoli tech. stavu nekonali...
Takisto su v takom pripade potrestani zvysenim PZP a nemam nic proti prisnejsiemu TRESTANIU REALNYCH NASLEDKOV!
(zvratena realita ktoru vyvolavaju aj `experti` ako ty je, ze v ramci takzvanej `prevencie` si trestany viac ako ked sa skutocne nieco stane)

Institut STK by bol aspon ciastocne realne ucinny, keby kontrola bola prevadzana napr. kazdy tyzden, pretoze hadaj co??? Tie `drze` zavady si dovoluju sa objavovat aj inokedy ako tyzden pred STK!


Takze co skvele si vypotil chytraku??? K jednej bohuzial velmi jednoduchej ode na STK pricapene 2/3 chytracenia so simpletonami ci werichom.... a samozrejme FICO NEMOZE CHYBAT!!!!
Nuz nic, aspon si si nasiel v slovniku, ako sa takito `experti` nazyvaju :o)
 

 

S tebou je to ešte horšie, ako som si myslela.

"krajiny s buzerativnou STK vs krajiny bez STK alebo len formalnou"
Hlúpe porovnanie. U teba ale neprekvapuje.
Dve rôzne krajiny, s rôznymi ľuďmi a rôznym zmýšľaním... To môže porovnávať iba simpleton.

"je ich vlastny zaujem aby sa nehody kvoli tech. stavu nekonali"
Naivná predstava naivne zmýšľajúceho simpletona.
Je ich "vlastny zaujem" aj neožierať sa a potom neliezť na cesty a vlakové koľaje?
Áno? Tak potom prečo to robia a potom hynú? A zabíjajú iných?

"nemam nic proti prisnejsiemu TRESTANIU REALNYCH NASLEDKOV"
Úsmevné. Kam by si chcel zavrieť ďalších 200.000 ľudí, keď už teraz sú väznice plné?

"keby kontrola bola prevadzana napr. kazdy tyzden"
Mohol by si už prestať šaškovať? Častejšie ako 2 roky to u nás naozaj reálne nie je.
Aj tak je množstvo hlupákov, ktorí si závadu dajú opraviť až keď musia ísť na STK. A o tom to je...

"Takze co skvele si vypotil chytraku?"
Ja som skvelého vypotila dosť. Ty len samé som a riny.

"samozrejme FICO NEMOZE CHYBAT!"
Nmôže. Ľudia ako ty sa bez neho nezaobídu.

Zamysli sa nad sebou a niečo so sebou urob. Je naozaj najvyšší čas.
 

 

hmmm, zenskeho trolla som zatial nevidel...
zamyslel som sa nad sebou...a budem gentleman ;o)
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Auto