SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Faceliftovaná Honda CR-V prišla o väčší diesel, nahradila ho úsporná novinka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Japonska pomsta a.k.a. strasidlo

Jedno z najskaredsich aut na nasich cestach, spolu s Civicom, Renaultami, a Multiplou.
Neohrabane, skarede, vysoke, vyzera ako koza, zozadu odporne hnusne.
Mam rad japonske auta, ale toto je jedna velka pomsta.
A to ani nehovorim ze 99% ludi na tom chodi po meste, zbytocne auto, do terenu absolutne nevhodne a tu ich "super spotrebu" nikdy nedosiahne a hraje sa na nieco cim nie je ani nikdy nebude.
Aj ta vasa nenavidena skodovka, ma to Yeti krajsie ako toto.
 

kolko ludi, tolko chuti

mam starsiu generaciu, ale dalsie auto bude tato, je nadherna
v tmavohnedej
 

 

Ach boze.... Niekto niekde tvrdil, ze toto auto je vhodne do terenu? Nikde nic take nevidim... Je to take iste ,,zbytocne" auto ako XY dalsich SUVecok, napr. aj spomenuty Yeti. Pekne, skarede, to je subjektivne, podla mna je velmi pekne. Tak isto aj Renaulty nie su podla mna skarede. A k tej spotrebe. Ktore auto dosiahne deklarovanu spotrebu? Uplne vsetci odbornici a novinari sa zhoduju, ze tento diesel je fantasticky, skvela spotreba a pritom velmi slusny vykon. A bonus- najlahsi motor v triede.
 

 

Máš pravdu, všetko je subjektívne, napr. mne sa CR-V nepáči preto, lebo jedna krava v tomto aute na križovatke neubrzdila a spôsobila mi neskutočné nervy na dva mesiace, kým sa jej PZP poisťovni uráčilo uhradiť škodu :-) Parametre, dizajn neriešim, proste nekúpim :-) A pritom samotná firma za to nemôže :-) Mali by si od nej pýtať náhradu škody za poškodenie dobrého mena :-)
 

Ano, kolko ludi, tolko chuti, ale...

Exterier hlavne zo zadu sa mi nepaci, je to ako keby nedokoncene.
Interier celkom OK na japonske pomery, akurat tie gombiky pod volantom nalavo su strasne a to som si vsimol uz na viacerych japonskych autach.
Co sa tyka jazdy, rovno to ide dobre, ale v zakrutach je citit vysku, nemal som z toho dobry pocit.
Takisto nad 120km/h pocut vzadu prefukovat vzduch a takisto je hluk od kolies.
Pytam sa, kto da skoro milion za auto, ktoremu prefukuje vzadu cez nekvalitne tesnenia vzduch???
Sorry za moj nazor, ale je to strasidlo ciest, ktore uplne straca vyznam, v meste sa na tomto vozit je za trest.
 

 

OK tebe sa nepaci, dobre, ale mnohym ludom sa paci, to je vec vkusu... No to si vynasiel Ameriku, ze vo vysokom aute je v zakrutach citit vysku... Tak isto ako v inych vysokych autach. To nie je chyba auta, to je jeho vlastnost. V inych velkych SUV nieje jazdit v meste za trest? To plati len pre toto jedno? Splietas tu uplne bludy, nehnevaj sa..
Rovno si mal napisat, ze ty SUV nechces a nemas rad. Usetril by si si kopec pisania hluposti
 

do terenu

to auto naozaj nie je. V podstate je to len predokolka, ako zistili v tomto teste. Sam som bol dost prekvapeny, ale podobne dopadla aj RAVka.

https://www.youtube.com/watch?...
 

 

Ale ved jasne ze nie je, ved je to obycajne SUV, neviem preco ludia stale omielaju nieco s terenom pri SUVeckach a mylia si ich s offroadmi. A este su prekvapeni :) Honda nikdy auto do terenu nerobila a pochybujem, ze bude robit. Kto chce jazdit do terenov, ma na vyber, ale to su auta z inej cenovej kategorie, pretoze tam uz treba uplne inu techniku. Touareg, LC, RR,....
 

konečne

konečne niekto pochopil čo je SUV a načo je vhodné
 

ale tu nejde o teren

to auto sa v pripade straty trakcie na prednej naprave ani nerozbehne, dokonca v meste na rovine. Katalog pise:

Systém pohonu všetkých kolies (AWD) v reálnom čase s funkciou inteligentného ovládania poskytuje vozidlu CR-V možnosti plne automatickej, plynulej jazdy s pohonom všetkých kolies v daždi aj snehu,
na prašných cestách aj suchom asfalte

Ako sme sa bavili v diskusiii pri Fabii. Pri kupe je najdolezitejsie auto, potom vybava, alebo rozdiel niekolko eur. Lebo ak by niekto vyberal stvorkolku, mozno by bol prekvapeny, ze obycajny kombik, alebo sedan s pohonom vsetkych kolies by bol na snehu uzitocnejsi. Ako diskutujuci, co napisal, ze za cenu Leonu X-perience plus par tisc by si radsej kupil tuto Hondu.
 

trakcia

vydel som pár testov trakcie na snehu alebo mokrom kopci.honda,mazda,bmv,hyundai...všetkým sa točili kolesá a stáli na mieste,alebo ich šmýkalo naspäť.jediné subaru forester vyšlo,ale s ťažkosťami.range rover,landcruiser a mercedes G nemali problém,ale to sú iné autá za inú cenu
 
Hodnoť

CRV je CRV

Nech sa páči, sadnite si do vášho YETIHO , ale CRV je skrátka CRV pre mňa a pre našu rodinu a preto jedna taká 2,2 I-DTEC vo farbe bronzová metalická už od septembra tróni v našej garáží.
 
Hodnoť

červená je TOP

ja by som šiel do červenej s benzínom,keby bol aj hybrid tak to by bola moja šálka kávy
 
Hodnoť

hmm

preco kazde SUV sa uz meni na ***** crossover so svetlou vyskou francuzskeho kombika ? Fakt uz len auta do mesta. Skoda ...
 
Hodnoť

Honda CRV new look

Ja zijem v Thajsku a tieto vynovene Hondy tu uz predavaju od minuleho roka. Jedna parkuje nedaleko, minule som si ju vacsmi obhliadol. Neviem ci je to idealne auto do mesta, ale v Bangkoku je ich vidat dost casto. Velmi pekne auto, idealne pre rodinu aj s malymi detmi, ako strorene na nekvalitne slovenske cesty. V bielej farbe tolko oblubenej v Azii vyzera velmi moderne a sportovo.
 


Najčítanejšie na SME Auto